Jen Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Ach Akelei, herkenbaar is dat, ik kan mijn moeder soms ook erg missen. Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Jen, gaat het een beetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Frummers, ik ga mn bed in. Slaap wel allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Hou je het niet meer vol, Madelief? Welterusten hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Nou jaaaaaa, dát is lang geleden? Ik zie Drup!!!! Druppie, hoe is het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 hi Emmaroos en jopie, vandaag heb ik niet zo'n beste dag, maar lief van jullie om ernaar te vragen. Mijn doel is om morgen (nuchter) op mijn stageplek te verschijnen. (ik heb erg veel trek om me lazarus te drinken :-() Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Nou, ik kan me trek heel goed voorstellen maar niet nuchter op je stageplek aankomen.............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Jopie, vlgs mijn is het bijna tijd voor je mandje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 ja ik zal moeten doorbijten Emmaroos. Fibo, angst-voor-de-angst is inderdaad iets waarvan ik ook last heb, en ik moet toegeven - als ik heel eerlijk ben - de dag na een teveel aan alcohol is het doorgaans erger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Een echte kater - hoofdpijn en misselijkheid - heb ik eigenlijk nooit, Fibo. Maar misschien bedoel je dat ook niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Welkom Jen, Fijn dat je het forum gevonden hebt en ik hoop dat je echt heel erg gauw van je angst af komt. Vaak verlamd angst om iets te gaan doen. Zo ik heb heerlijk t.v. gekeken want wat zijn die Fransen goed toch goed in het maken van kostuums zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Bol, hier zaten twee mannen zich slap te lachen om Asterix en Obelix. (man en zoon) Zag je dat net? Drup was hier, ik riep haar nog maar weg alweer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Oh, ik dacht al, wie zit er nu samen met mij in de verkeerde ketel maar jij was het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Dag frummers, Ik had Madelief nog willen vragen of ze naar die uitzending met Adriaan van Dis over Indonesië gekeken had. Als je terugleest Made, meld je dat dan even? Ik vond het goed gemaakt. We hebben alle albums van Asterix en Obelix volgens mij. Blijft leuk. Verder niet veel nieuws te melden. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Akelei, Ik hoop dat je goed slaapt. Dan ziet de wereld er morgen toch weer anders uit. Welterusten. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Ook zonder alcohol heb ik wel last van angst en paniek, dus ik hoop daar nog geschikte medicatie voor te vinden. Enfin, 'k ga ook nog wat tv kijken denk ik. Waar keek jij naar bolletje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Jen ik keek naar Astérix et Obélix. Lachu hiero. Er is trouwens hele goeie medicatie tegen angst hoor. Maar wat soms ook gebeurd is dat door de drank men angsten krijgt. Misschien hebben ze je daar al over verteld. Em. Drup. komt wel vaker even langs, maar nooit meer op het forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Slaap lekker Akkie en ik hoop ook dat je morgen een gat in de dag slaapt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Ik heb Suiker niet gezien dit weekend, of heb ik over hem heengekeken? Hij had computerproblemen (gehad). Suiker..... waar ben je? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Lieve Lytse, nou zit ik me af te vragen of hij vanochtend nog geweest is of dat dat gisterenochtend geweest is. Weet het toch niet meer zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Wij noemen dat hier Alzakov. (Kruising tussen Korsakov en Alzheimer!) Is alleen voor intern gebruik en ik hoop niet dat ik iemand hiermee kwets, maar ja drank en kortetermijngeheugen... Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Suikertje zit zonder internet, Bol en Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Das minder. Hoewel, ik heb 30 jaar zonder internet geleefd. Dat ging heel aardig. Goedenavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 En 35 jaar zonder mobiele telefoon. Dat ik nog leef! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Hallo Jaap, Hoe ging het vandaag met je? Volgens mij wilde je ook gaan fietsen. Is dat gelukt? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden