Lytse Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Jaap, Onze opa's en oma's zouden deze wereld toch niet herkennen! Pinpassen, codes, mobiele apparatuur, noem maar op. Mijn opa praatte nog in het verkeerde deel van de telefoon! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Gaat, prima hoor.. Nee fietsen wilde ik niet. Ik ging wat in de tuin rommelen. En al snel ging het regenen. Wel gedaan wat ik wilde doen. Aalbessen snoeien. En wat lijsterbesspirea geplant. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Ja, nu weet ik het weer: aalbessen snoeien voordat de blaadjes gaan groeien. Lijsterbesspirea ken ik niet, wel lijsterbes en spirea. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Dus toen maar een boek gaan lezen. Toen het ging regenen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Tuurlijk hebben we het altijd kunnen doen zonder internet en mobiel. Maar als dat je enige contact is met de buitenwereld, dan is het wel jammer als je het niet hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Mensen, ik ga straks nog even kijken naar Jórgen Rayman, dus sluit nu af. Welterusten allemaal en voor morgen: we nemen de eerste niet! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Het is wel een aardig struikje. De blaadje lijken wat op die van de lijsterbes. En er komen witte pluimen aan. Hij loopt nu al uit. Een plaatje Het is een beetje een woekeraar. Via de wortels verspreid hij zich. Ik heb wat van die uitlopers gekregen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Fijn dat je een leuke avond hebt gehad, Smikkie en ja, erg om te zien als je ouders achteruit gaan. Ik merk een verandering bij jou Smik, mag ik dat wel zeggen? Je komt wat pinniger over dan ik van je gewend ben, vanmiddag met je posting ook. Ik heb voelhoorntjes hiervoor hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Trusten, Lytse:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Ik kan er zelf ook heel ongemakkelijk van worden, geen internet hebben als ik het verwacht te hebben. Het lijkt soms wel een verslaving. Die gevoelens lijken wel wat op elkaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Zeker, Smikkie. Hartstikke goed juist dat je je uit en zeker mag dat, net als de rest. Zo bedoel ik het ook niet hoor, het was inderdaad bezorgdheid voor jou omdat ik je zo niet ken. Fijn dat je zegt, geen zorgen. Ik ga naar bed, slapen zal niet lukken maar ik rust wel uit. Slaap lekker allemaal en tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 slaap lekker en toi toi toi morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Dat klinkt minder Smik, Ik lees nu voor het eerst dat je moeder ziek is. Ik vond dat zelf lastig mee om te gaan toen mijn moeder erg ziek werd. (Ze kon zich ook niet goed meer uiten wat het natuurlijk erg lastig maakte) Maak er nog het beste van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Rust lekker, Emma. En je zal zien. Morgenavond is het meegevallen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 He, Jane Heb jij nu zowaar internetcontact in je eigen huis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 En nu zou ik willen dat ik moe werd/was. Een deugddoende nacht voor iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Slaap lekker, welkom trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Voor wie nog even niet slapen kan Een fijne nacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden