Spring naar bijdragen

Maandag 5 maart


Emmaroos

Aanbevolen berichten

Lastig he change? Ik moest vandaag eigenlijk naar stage, maar ben er niet geraakt. Het lag niet aan de alcohol, gewoon overslapen en heel de dag hondsmoe geweest. Zal me nu maar mentaal gaan voorbereiden op les morgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 275
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Haha...

Je moet ook niet vlak voor het rennen gaan roken.

Ik heb de kilootjes die ik kwijt waS geraakt na mijn eerste stop met drinken voor een deel weer terug gekregen toen ik het bier weer herontdekte..

Die mogen er weer af, terug naar maat 36..maar ik vind het vooral kwijt wat enrgie en woede erin kwijt te kunnen...Maar dat is ieder voor zich of course

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Change,

Hoe gaat het verder met je? Zit je goed in je vel?

Jen,

Ik ben ook nog klaarwakker, maar stop wel een half uurtje voor het slapen gaan met mailen. Mijn wederhelft begrijpt niet goed dat ik zoveel tijd in het forum steek. Nieuwe verslaving ?:D

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jen,

Ik ben erg vaak te laat of niet op werk/stages etc verschenen, ook toen ik niet dronk.

En ook wanneer ik op tijd naar bed was gegaan...

Misschien had dat met een soort depressie of angst te maken in mijn geval...Ik weet het niet.

Ik hoef voor mijn werk nu niet zo vroeg uit de veren, ben bang als ik dat wel zou moeten ik het vaak zou verprutsen..

Maar dat is de verkeerde gedachtegang.. Ik heb bij een boer gewerkt en ik vond het leuk..had er toen geen moeite mee om om 06.00 de deur uit te gaan..toen moest ik ergens

anders gaan werken waar ik me niet op mij gemak voelde en ging me ineens weer verslapen..niet opzettelijk, maar het gebeurde..

Moraal van dit verhaal???

Misschien voel je je niet fijn in wat je nu doet?? Maar dit wordt al teveel gegis want ik weet van niks.

Kan nu heel braaf zeggen dat je op tijd naar bed moet zo!! Haha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

kilootjes wil ik eigenlijk ook wel kwijt. En ik moet toegeven, toen ik twee jaar geleden geen druppel dronk, zijn ze eraf gevlogen. Maar qua motivatie kan ik daar niks mee. Mijn vriend beweert zelfs dat ik vroeger te mager was :$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

change, je naam zegt het al:D

je hele systeem verandert als je stopt met drinken en

het is juist al die jaren ontregeld geweest door te drinken.

Eer je dus in je oorspronkelijke rityme bent, dat kan best lang duren.

Maar het loont uiteindelijk wel hoor.

Bij mij heeft het niet goed slapen wel een jaar of langer geduurd,

maar nu slaap ik vaak 8 uur, bijna non stop.

En als ik eruit moet om mn thee te lozen, dan slaap ik vrij snel weer in.

Dat was met drank op wel anders, dan werd ik tussen 2 en 3 uur wakker, dan was de alcohol uitgewerkt en soms uren lang te malen en piekeren, nog steeds alles uitvergrotend en dan kwam ik echt wantrouwig of boos uit bed.

Ik ben al die jaren blijven sporten, dat was goed, maar ook ergens een valkuil, want ik dacht

dat het nooit erg met me gesteld kon zijn als ik nog best fanatiek sportte.

Nu zie ik dat ik weer meer geconcentreerd sport en mijn konditie is ook erg verbeterd.

Maar de aftakeling leek heel geleidelijk te gaan, het weer op krachten komen gaat

naar verhouding veel sneller, zeker nadat de moeheid uit mijn lijf was.

Gewoon maar volhouden dus; je investeert in jezelf op een goeie manier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is dat een feit? Vraag ik me zo af..

Dat je lichaam ook echt vermoeid raakt van alcohol die je er dag in dag uit in giet?

Ik voelde me wel vaak enorm lusteloos..en nu wat energieker..

Ik ben alleen niet zo goed in het sturen van die energie.. Ben te chaotisch...en wanneer ik niks doe met die energie ga ik me weer futloos voelen..

Ik klink als een oud wijf..HELP

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van veeel drank wordt ik ook heel hyper..

Maar dan ineens, wanneer ik hetzelf niet meer door had, kon ik zo omvallen of naar huis gesleurd moeten worden omdat ik ineens weg was..best genant.

In beiden gevallen vonden mensen me niet altijd even leuk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op het moment dat ik hyper en aangeschoten was voelde ik me vaak wel fijn... Zelfverzekerd en grappig... De meeste mensen kletste lekker mee..

Ik heb me daardoor ook vaak mee laten sleuren naar of met mensen/ mannen die daar "gebruik van konden maken" tegen die tijd verzette ik me al niet meer zo...

En achteraf voel je je belabberd, stom, ongecontroleerd en beschaamd...

En drink je weer als je de deur uitgaat omdat je je druk maakt wat mensen van je denken na de vorige keer...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...