Spring naar bijdragen

Maandag 5 maart


Emmaroos

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 275
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

goede morgen ER en de rest van de frummels die zich vast en zeker aan het verslapen zijn :D

succes vandaag met je nieuwe job, maak er wat van.

nou de een heeft de zenuwen omdat ze een nieuwe uitdaging heeft en de ander heeft de zenuwen omdat de lol eraf is

nou eerst maar eens koffie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moggeuh Igor en Emma:present:, ja ikke ook een bakkie troos. Ikke op tijd om jier bakkie te zetten, maar of ik wakker kan blijven, hen gewoon te kort geslapen. Nou ik kan me voorstellen , gezond gespannen voor nieuwe baan en ja de lol eraf dat is zo zonde als je toch je werk nodig hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen lui.

Hoop dat Emma een leuke eerste dag zal hebben.

Hoop ook dat de dag voor Igor mee zal vallen, niet niks als je geen lol meer hebt in je werk, je brengt er wel een heel groot deel van je tijd door.

Hoop dat Smikkie's haar een beejte in model kan blijven, vraag me wel af wat voor model hij er in heeft, :D

Doet me denken aan de tijd dat ook veel mannen een permanentje namen... vond het meestal geen gezicht.

Hoop dat Sofie vandaag toch weer een betere dag heeft.. en dat geldt uiteraard voor iedereen die gisteren een rotdag had.

Hier is het droog op het ogenblik maar wel heeeeel grauw.

Geeft niet, het voorjaar gaat er binnenkort vast helemaal doorheen piepen.

Heb ondertussen maar even een grote pot verse koffie gezet.

En ga even een klein stukkie teruglezen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen Akkie, ja, heel belangrijk om beloftes aan jezelf na te komen hoor.

Gewoon gaan dus en maar afwachten of het niet te druk is.

Denk eigenlijk wel dat het mee zal vallen, tis maandag, dus de kinders zitten netjes opgeborgen op school toch?

Maar eerst nog even een bakkie, doe ik gezellig met je mee.

Fijn dat je je weer een stuk beter voelt vandaag Sofie.

Wat dat weer betreft... het is nog steeds winter en ik had mezelf beloofd dit jaar niet te klagen zolang het niet glad is... dus vandaar: na regen komt zonneschijn, kan alleen niet precies zeggen wanneer, hihi.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenmorgen allemaal:rose:

Ai, ik ben weer de fout ingegaan, natuurlijk schaam ik me weer, voel me schuldig, waardeloos etc.

Ik heb nog wel gedacht zal ik het voor me houden of me kwetsbaar opstellen. Maar ik wil het toch kwijt, misschien helpt het.

Zaterdag stond ik op en dacht; vandaag ga ik drinken. Het was geen welles/nietes-strijd in mijn hoofd maar gewoon een feit. Ik weet het, het is dom.

Dus ik fietste heel koelbloedig naar de supermarkt en kocht een fles. (ik had ook nog wel wat staan thuis, voor de visite, maar dat was niet genoeg).

Gisteren dacht ik; ik ben nu toch al de mist ingegaan, daar kan ik nog wel een dagje aan vastplakken. Dus vandaag weer dag 1.

Laatst zag ik zo'n mooie diagonale slinger van Jaap en dacht ik wil er ook zo één. Maar dat gaat op deze manier nog wel een tijd duren. (als ik er al een krijg natuurlijk, dat is ook nog afwachten).

Ik heb vanochtend Sofie gelezen en dacht bij mezelf; daar moet ik een voorbeeld aan nemen. Zo sterk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sofie, mooie overpeinzingen

en ja helemaal gelijk ook nog,

je zit over de belangrijkste eerste maand nu inmiddels,

waarom zou je die over willen doen door een moeilijke dag?

Vandaag ben je blij dat je gister niet dronk (uit Adam's onderschrift)

:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Akkie, plezier meid, gaat helemaal goed komen..vervelend he die badpakken die geheel ene al zelfstandig in de kast krimpen. :D

Rosa, vandaag dus weer gewoon opnieuw...

Misschien een idee om je gevoelens voor jezelf op papier te zetten?

En als je dan weer een 'nietgevoerdediscussiemetjezelf' dreigt te verliezen dat eens na te lezen?

Wie weet helpt het.

Jane nu weer op volle internetsterkte eindelijk???

Mooi :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ik ken het gevecht maar al te goed Rosa. En daar word je zo moe van. Welles niettes. Als ik het niet deed, voelde ik me sterk maar had ook het gevoel dat ik iets heel fijns van mezelf afgepakt had, als ik koos om het wel te doen, dan maar zo gauw mogelijk dan voelde ik het gevecht met mezelf niet meer.

Wil je niet proberen om mee te doen met het weekpact? Misschien sterkt het je wat.:)

Ja en verder, blijf vecht hoor want eens gaat het je lukken, zeker weten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...