snoepje Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 fleur daar heb je wel gelijk in..eigenlijk nooit over nagedacht de meesten denken ..nu drink ik niet meer dus nu is alles weer goed maar soms heb je meer schade aangericht dan dat je zelf besef en zal je je eigen inderdaad moeten bewijzen...of het is te laat..dat kan ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 Hey Snoep Gewoon omdat je zo lastig bent van tijd tot tijd *gone* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 Originally posted by: fleurtjeHey snoep!Be niceLatersGeloof wat je geloven wil, op die manier hoef je niet te twijfelen.quote> watte steek ik?..of is het weer een belgenmop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 Originally posted by: fleurtjeHey snoep!Be niceLatersGeloof wat je geloven wil, op die manier hoef je niet te twijfelen.quote> watte steek ik?..of is het weer een belgenmop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 Originally posted by: borretjeMoet je wel een kans krijgen he?Om dat te kunnen bewijzen..quote> een kans moet je altijd krijgen......maar die raken ook een keer op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 Originally posted by: borretjeMoet je wel een kans krijgen he?Om dat te kunnen bewijzen..quote> Je krijgt elke dag de kans om goed te doen. Gevolgen hebben we niet in de hand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 :D Je port teveel Gekke mus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 ik heb nu de kans om nog een uur te soppen..dus dat ga ik maar eens doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 Originally posted by: fleurtje :DJe port teveelGekke musquote> port..drink ik niet meer hoor:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gayes Gaar Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 Jongens, ik ben onvoldoende lang 'aan boord' om jullie individuele achtergrond goed te kennen en daarom is het nog een beetje lastig om op de juiste manier mee te leven, maar vind wel dat er mooi gepost wordt hier. Zeker als je door alcohol met Justitie en andere instanties in aanraking bent gekomen, kan ik me goed voorstellen dat het heel hard vechten is om weer helemaal terug te komen en dat je veel op je pad vindt dat je kan ontmoedigen. Dat jullie elkaar niet alleen bemoedigen en een hart onder de riem steken, maar ook herinneren aan eigen verantwoordelijkheid en eigen keuze, vind ik mooi.... dat dat er allebei mag zijn is goed ! Dat wou ik even zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 GG ook mensen die hier al lang aan boord zijn weten niet alle achtergronden hoor, oordelen is soms zo makkelijk. Geldt niet voor jou hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 boeh...... heerlijk weer.. allles goed? ha die borr! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 Originally posted by: jopiekohemotioneel ligt het bij kinderen iets andersomdat iedere maand die je van ze mistniet over kanik weet wel dat naar de toekomst kijken helpten dat het leven meer is dan alleen vandaagmaar bij kinderen is dát in ieder geval was het dat bij mijwat zo'n pijn doet: het kan niet overen soms overvalt dat je even....daaroverheen stappenen weer de winst zienkost veelmaar levert ook veel op.quote> Het is jouw leven wat niet over kan, iedere verloren maand,ieder verloren jaar, van ons zelf. Hoe wij hebben gehandeld,gedacht, gevoeld, kan niet over. En dat is de pijn van ons,onze leegte, niet gevuld met zelf er zijn. Of die leegte er voor die kinderen ook is geweest, is volgens mijsnel een invulling van want wij hebben gemist. Jouw jaren met dekinderen kan jij niet overdoen.Of die kinderen vinden dat die jaren over gedaan moeten wordenis nog maar de vraag. Ik bedoel kijk ook hier uit wat je voor anderen invult of dat hetons eigen egootje is die een invulling geeft.En ik wil zeggen, ook zonder die kinderen is die pijn ervan gemist leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 bor als jij ten onder was gegaan dan had het helemaal niet goed met je zoon gegaan..want je moeder voor altijd moeten missen is toch het ergste wat je kan overkomen.. en nu komt er ooit een tijd dat jullie weer samen zullen zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 borr. metallica. had ik nooit gedacht bij je.. "one" is ook geweldig ja boring Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 Garanties kunnen we moeilijk geven. Ook is het niet gegarandeerd dat als je kind thuis woont het beter met hem zal gaan. Misschien confronterend. Of deze vraag: Zou je zoon er niet bij gebaad zijn dat je de situatie zoals die nu is accepteert? Dat dat rust geeft? Ik weet het niet hoor wat het beste is. Ik ben erg blij dat ik geen rechter ben die over dit soort kwesties hoef te oordelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 Je onderschrift, Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 zet maar niet te hard borr! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 klopt, dit is zonder dat geouwehoer erdoor, berenummer he. heb ik in mijn leven al heel wat gedraaid, bijna altijd stoned van de alcohol. mis het... maar ja tis links of rechts kan niet beiden bbrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 bor ik weet niet of je niet kan garanderen dat je niet meer drinkt lig aan je wil en je zoon zou er heus wel littekens aan overhouden maar dat heeft die van mijn ook..al woont hij wel thuis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 Krijg alle berichten van hier in mijn mailbox. help! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 bor misschien kan je de rechter niet overtuigen..maar ik blijf er wel bij...als je echt niet meer wil .....dan doe je het ook niet..en al helemaal niet als er zo iets belangrijks tegenover staat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 Snoep!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 Ik ben geen rechter. Maar een rechter moet natuurlijk belangen afwegen. Die van je kind en van jou. Hij zal zo goed en kwaad als het kan het beste voor het kind besluiten. Dat lijkt me zijn opdracht. En ondertussen zijn er allemaal mensen die iets anders beweren wat het beste is. En zijn er nog wetten ook. Ga d'r maar aan staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 Ik had je wel gelezen Sofie maar begreep het niet helemaal. Mijn kat is in aanvalmodus...wat zou dat willen zeggen btw? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden