Emmaroos Geplaatst 11 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2012 AR, veel plezier, goede reis en geniet ervan hoor. Liefs Emmaroos. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2012 delegeren kun je leren Lytse:D er is vast wel een vroege vogel bereid AR even te vervangen. Mari, je kunt hier via beantwoorden reageren steeds een nieuw draadje aanmaken met dezelfde boodschap schiet niet echt op. heb je een gerichte (hulp) vraag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 11 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2012 Hallo Bol, Deze keer vielen je verkopen tegen. Was het minder druk dan anders, of slechter weer? Vanwege de crisis hebben mensen natuurlijk ook minder te besteden! Maar iedere euro telt! Liefs voor al je inspanningen. Wat moesten ze zonder vrijwilligers. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 11 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2012 Bedankt voor de tip Jane, Wie o wie is bereid mij 's morgens van maandag t/m donderdag op het dagpact te zetten, zolang als AR weg is? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 11 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2012 Hoe is het met je Akelei? Ik heb een gedeelte van de avond t.v. gekeken en af en toe ingelogd, dus voel je vooral niet schuldig. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2012 Originally posted by: akelei Ik heb toch een hekel aan de weegschaal, .quote> Ik niet want ik ga er nooit opstaan.Mensen tot morgen, m'n ogen vallen dicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2012 Hoi Akelei. Noh, Mari ineens weg?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2012 Bol, slaap lekker, lieverd:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2012 Na afloop vind je het geweldig, Akelei. Ik had een gruwelijke hekel aan sport, doe het nu 3x per week. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 11 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2012 Akelei, Je gaat hartstikke goed met het niet roken! Natuurlijk heb je niet meteen de conditie van een jonge blom, maar dat verwachten we toch niet op onze leeftijd? Inderdaad: niet forceren en weer rustig opbouwen. Moet je eens zien wat je met een paar weken kunt bereiken! Ik ga morgen helaas weer alleen nordic-walken! "We zijn geen watjes" zeg ik elke keer tegen mijn wederhelft. Succes en ik hoor wel hoe het gegaan is. Ik ga straks naar Raymann kijken, dus ik meld me nu af. Veel liefs voor jullie allemaal. Slaap lekker en word uitgerust weer wakker. Tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2012 Trusten Akelei en Lytse:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 11 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2012 Welterusten voor iedereen die gaat slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2012 Hoi allemaal, Dank voor de goede wensen, Morgenochtend meld ik me nog even en Lytse truste voor nu:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2012 Trusten, AR. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2012 slaap lekker allen:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2012 Jij ook, Jane:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 11 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2012 Emoties bij mij hier, pff. Tis effe lastig. Blij dat de gedachte bij tegenslag niet meer geassocieerd wordt met willen drinken. Wel ongelukkig voelen over hoe mijn eigen kroost soms handelt, maar goed. Zag trouwens vannavond obese, en de dikke man viel telkens terug op zijn eetverslaving als de trainer wegviel. Gedragsverandering geldt volgens mij bij alle verslavingen dacht ik nog. Zal wel meer aan mijn eigen gedrag moeten werken, nu ik zo moeilijk zit met weinig werk en stuit op onbegrip bij mijn kids. Moet meer positief blijven denken dus wederom positieve gedachten oproepen en en negatieve eruit blazen. Blijft lastig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2012 He, bah wat vervelend Jan. Bedoel je dat je kinderen het niet begrijpen dat je weinig werk hebt? Ik kan me indenken dat je daar niet blij van wordt hoor. Moeilijk om dan positief te blijven inderdaad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2012 Mensen (al is er bijna niemand meer) ik ga slapen. Allemaal welterusten en tot morgen. Liefs Emma. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 11 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2012 Volgens mij ligt iedereen al te slapen. Zou ik eigenlijk ook moeten doen, maar ja, mijn piekermomenten zijn weer begonnen. Het is ook zo stil in huis en ik weet ook dat ik vroeg op moet. Dan is er de druk van het moeten slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2012 Wel herkenbaar Suikertje ik zie dat je nu al bijna 3 maanden droog staat iets waar je toch wel heel trots op kunt zijn hoop dat die pieker momenten wat gaan afnemen voor je en dat je zo de slaap kunt vatten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 12 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2012 Hoi Shahire, ja woensdag sta ik 3 maanden droog. Heb het gevoel dat het al veel langer is. Achteraf is me dat erg mee gevallen. Had ik alleen 20 jaar eerder moeten doen. Ik zie nog wel tegen de zomer aan hoor. Dan zijn de triggers toch groter voor me dan in de winter, Maar ik heb er vertrouwen in. Maak me ook niet zo'n zorgen dat ik niet kan slapen. Zal allemaal wel weer komen. Hoe is het met jou. Heb je nog iets gedaan vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2012 piekeren...of je dingen afvragen heb ik vandaag ook gedaan waarom een wild vreemde moeder zo'n impact op mij had dat ik het enorm moeilijk kreeg qua niet drinken later zoals ze sprak ging me zo enorm aan m'n hart waarom trek ik me dingen soms zo vreselijk aan... ze had een lange reis gemaakt, net als ik (nou ja, 2,5 uur?) stond alleen maar te mopperen over die lange reis ik zei haar 'je doet het wel ergens voor' (ze kwam haar zoon bezoeken) het was even stil.... 'ik heb reuma' zei ze toen, 'en als hij met 3 uurtjes buitenverlof mag ga ik dat echt niet doen, moet ik weer naar dat station lopen' toen ze later werd opgehaald door de begeleiding liep ze als een kievit mee daarvoor liep ze in het park al achter me haalde me zelfs op een gegeven moment in tja....8 minuten naar het station.....kan veel zijn misschien voor iemand met reuma je kunt ook buiten met een picknick zitten dacht ik gewoon alleen maar bij je kind zijn! desnoods een spel kaarten meenemen om te spelen van deze vrouw stroomde zoveel negativiteit af vond ik.... de manier waarop ze sprak, zich gedroeg in de bezoekersruimte maar het is je kind dacht ik die hebben we zelf op deze wereld gezet ken haar zoon niet...de situatie niet.... maar had meteen te doen met de jongen van 17 als je ook zo positief tegen hem bent dacht ik.... getver, krijg er nog een naar gevoel van als ik het opschrijf tijd om maar eens naar bed te gaan en dingen van me afzetten die me niet aangaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2012 Akelei misschien Jop? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 12 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2012 Hoi Jopie, Kan idd iedereen gebeuren he:) Anders kan je misschien beter treinmachinist gaan worden. Ja best wel veel momenten gehad ja. Maar het scheelt wel dat ik uit mijn oude omgeving vandaan ben. Dit heeft het voor mij wel gemakkelijker gemaakt. Niet dat me deze omgeving nu zo bevalt hoor. hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden