Spring naar bijdragen

Dinsdag 13 maart 2012

Wakx

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 209
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Peukje op.. inmiddels al weer zo veel berichten..

Ik realiseer me dat ik over een hele hoop berichten 'heen' ben gewalst.

Sorry lui, heb de fut ook niet om alles nog goed door te lezen en te beantwoorden.

Wil nog wel even mijn 'gevoelens' naar Fleur even verduidelijken voor het geval mensen vreemd opkijken van mijn eerdere posting:

Vanaf het begin dat die heftige kippebil hier binnenkwam heeft ze een heel speciaal plekje bij mij gehad.

Iets in mij zei me dat er achter die hele heftige, soms hele hele boze vrouw een heel oprecht en lief mens zat, gekwetst ook.

En er was iets in mij dat haar wilde beschermen, helpen, zoals je je kind zou willen helpen en beschermen. Onmogelijk en irreeel natuurlijk, niet nodig ook.

Inmiddels mag het duidelijk zijn dat Fleur een ongelooflijk sterke vrouw is, iemand waar ik diep respect voor heb, en waar ik nog aardig wat van kan leren ( omgekeerd misschien ook wel op bepaalde punten;))

Mensen, ik ga naar bed.

Het was een heel heel drukke en lange dag.

Met als afsluiting een drukke, dolle, leuke avond hier.

Trusten voor allemaal:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: jopie

laat dat huwelijksaanzoek maar zitten bol
heb ik een graafmachine nodig voor wat plezier
brrrrrrrrr
(snel doezen)quote>

Ach meid dan trekken we er gewoon een paar dagen voor uit. We hebben alle tijd hoor.:)

Zo nu echt weg. Doeiiiiiiiiiiiiiiii
Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo werkdag zit erop, geen gesprek gehad,grrrrrrrrrr.... :( baas was te druk... vind ik wel jammer, want nu blijf ik er tegenop zien :angry:, morgen heb ik altijd al een lange dag, maar morgen nog langer, want moet invallen voor zieke collega, dus de hele dag en avond werken, pfff.....

wat ben ik blij dat ik niet drink nu, want nu ga ik het trekken :)

en extra geld is welkom, dus ik pak momenteel al het werk aan wat ik kan krijgen, zodat ik kan sparen voor mijn huis, en eigenlijk is het ook wel fijn zoveel werken, want het geeft afleiding, en ook extra motivatie om niet te drinken, want idd ,ik wil niet brak of nog half dronken werken (vaak genoeg gedaan, vreselijk :$ )

dus nu lekker slapen, want morgen mega lange dag, en donderdagochtend ook weer werken, dus niets uitslapen, jaja Gabs wordt nog een werkezel ;)

Slaap lekker voor straks allen :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...