bolletje Geplaatst 13 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2012 Nee nee Rapi, dat ben ik maar was toen wel een stuk jonger. Nu zitten er een paar pondjes meer bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 13 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2012 Luitjes, ik ben niet bijgelezen vandaag, het lukt niet, te moe. En ietwat hyper van alle gebeurtenissen vandaag. Het was een drukke dag, veel dingen moeten regelen, ook voor mijn pa. Maar alles is in orde gekomen en da's dan weer fijn. Slaap lekker voor straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2012 Hoi Suikertje, En..welterusten beste mensen. Duik, lekker m'n mandje in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2012 Bollie wie heeft jou nu opgenomen? nu herkent iedereen jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2012 weltrusten voor wie slapen gaan. en lekker dromen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2012 Peukje op.. inmiddels al weer zo veel berichten.. Ik realiseer me dat ik over een hele hoop berichten 'heen' ben gewalst. Sorry lui, heb de fut ook niet om alles nog goed door te lezen en te beantwoorden. Wil nog wel even mijn 'gevoelens' naar Fleur even verduidelijken voor het geval mensen vreemd opkijken van mijn eerdere posting: Vanaf het begin dat die heftige kippebil hier binnenkwam heeft ze een heel speciaal plekje bij mij gehad. Iets in mij zei me dat er achter die hele heftige, soms hele hele boze vrouw een heel oprecht en lief mens zat, gekwetst ook. En er was iets in mij dat haar wilde beschermen, helpen, zoals je je kind zou willen helpen en beschermen. Onmogelijk en irreeel natuurlijk, niet nodig ook. Inmiddels mag het duidelijk zijn dat Fleur een ongelooflijk sterke vrouw is, iemand waar ik diep respect voor heb, en waar ik nog aardig wat van kan leren ( omgekeerd misschien ook wel op bepaalde punten;)) Mensen, ik ga naar bed. Het was een heel heel drukke en lange dag. Met als afsluiting een drukke, dolle, leuke avond hier. Trusten voor allemaal:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2012 Ik ga ook weer afsluiten. Kleine kinderen hadden al lang in bed moeten liggen dus ga ik ook maar zo. Trusten allemaal en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2012 Originally posted by: jopielaat dat huwelijksaanzoek maar zitten bolheb ik een graafmachine nodig voor wat plezierbrrrrrrrrr(snel doezen)quote> Ach meid dan trekken we er gewoon een paar dagen voor uit. We hebben alle tijd hoor.Zo nu echt weg. Doeiiiiiiiiiiiiiiii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 13 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2012 zo werkdag zit erop, geen gesprek gehad,grrrrrrrrrr.... baas was te druk... vind ik wel jammer, want nu blijf ik er tegenop zien , morgen heb ik altijd al een lange dag, maar morgen nog langer, want moet invallen voor zieke collega, dus de hele dag en avond werken, pfff..... wat ben ik blij dat ik niet drink nu, want nu ga ik het trekken en extra geld is welkom, dus ik pak momenteel al het werk aan wat ik kan krijgen, zodat ik kan sparen voor mijn huis, en eigenlijk is het ook wel fijn zoveel werken, want het geeft afleiding, en ook extra motivatie om niet te drinken, want idd ,ik wil niet brak of nog half dronken werken (vaak genoeg gedaan, vreselijk :$ ) dus nu lekker slapen, want morgen mega lange dag, en donderdagochtend ook weer werken, dus niets uitslapen, jaja Gabs wordt nog een werkezel Slaap lekker voor straks allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2012 Gas is al een werkezel, iaaah iaaaah maar wel een nuchtere:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 13 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2012 Hallo allemaal, zooo nog ff laat op de avond maar hoe later de avond hoe schoner het volk, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2012 ze zeggen het Witte;) nou ik ben bijgelezen heb Bol gezien met dr ochtengymnastiek en nou weet ik niet of ik daar niet van ga dromen:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 13 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2012 haha droom ze Jane. enne vertel morgen dan even wat je gezien hebt precies weltrusten:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 13 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2012 Welterusten allemaal, Ik heb het weer droog gehouden! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2012 nou dat gun ik jou ook Witte zo een levednige droom over Bol; ik zoek de tijden even op van haar filmpjes wordt vervolgd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2012 22.03 en 22.05 Witte truste:D Lytse, slaap lekker meis niet naar Bol kijken jij:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2012 Heee op de valreep de andere poot van ons late trio Ha die han:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 13 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2012 Heee Hannah Laat ik is mee doen ondanks het nog lang geen hartjesdag is:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2012 misschien tracteer Han ook wel op hartjes, echt wat voor haar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 13 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2012 Volgens mij komt ze nog niet eens wat zeggen laat staan een hartje uitdelen.. Neee das niks voor Han, ken te gek ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 13 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2012 Sha gefeliciteerd met je vier maanden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2012 een hartje om samen te delen zeker krentekakker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 13 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2012 Weg??? echt niet... Ben aan het bijkomen... Pfff het was goed dat ik zat, want anders was mn broek ervan afgezakt:D:D:D Dank je wel lieve Hannah. Doet me goed een hartje van jou;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 13 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2012 mag niet eens meer rustig bijkomen of ik moet mn hartje alweer delen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 13 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2012 hoi ik kom nog even om een hoekje kijken droog en wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden