Jootje Geplaatst 15 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2012 Snap je wat ik bedoel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 15 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2012 Ha Jootje, Zijn er geen dagen waarop je het een beetje ziet zitten? Ik kreeg de indruk dat je iets meer aan je situatie gewend raakte en er wat beter mee om kan gaan. Ik hoop het tenminste voor je. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 15 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2012 Spike, Voor als je zo naar bed gaat: slaap lekker en word morgen wat vrolijker wakker! In ieder geval minder moe. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2012 Ik zie dat Jane ook ingelogd is. Jane en voor iedereen die dit onderwerp boeiend vind, dadelijk op ned. 2, mensen die over een b.d.e. praten. ik ga afsluiten tot morgen en slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 15 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2012 Originally posted by: spikejootje,als je zo ploeterend door het leven gaat,in acceptatie dat het nix is enzo,waar haal je dan de wil om verder te willen vandaan?quote> die wil is er niet echt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 15 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2012 Welterusten allemaal, Ik meld me voor vandaag droog weer af. Morgen hoef ik niet op het dagpact, maar voor vandaag bedankt. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 15 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2012 Originally posted by: LytseHa Jootje,Zijn er geen dagen waarop je het een beetje ziet zitten? Ik kreeg de indruk dat je iets meer aan je situatie gewend raakte en er wat beter mee om kan gaan. Ik hoop het tenminste voor je.Lytse.quote> Nee Lytse het gaat nog steeds niet goed, maar maakt niet uit.Ik moet er mee leven. helaasprobeer positief te zijn maar lukt meestal niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
roodborstje Geplaatst 15 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2012 Hallo Lytse en andere, Ik wil me ook afmelden voor de dagpact. Ben nuchter en ga lekker slapen. Ik ben trots op mezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 15 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2012 Originally posted by: bolletjeIk zie dat Jane ook ingelogd is. Jane en voor iedereen die dit onderwerp boeiend vind, dadelijk op ned. 2, mensen die over een b.d.e. praten.ik ga afsluiten tot morgen en slaap lekker.quote> wat is b.d.e bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 15 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2012 Luister Spike, ik heb mezelf gewoon niet in de hand ik wil het wel maar ben alleen. Niemand meer waarvoor ik moet vechten. De ene dag gaat het goed en neem ik me voor om van alles te doen. En de andere dag gaat gewoon aan me voorbij. Die beleef ik op de bank of in mijn bed. Geen zin meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 15 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2012 maar ik hou op met mijn negativiteit, want ik denk dat niemand hier op zit te wachten. Ander onderwerp. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2012 ik denk bijna dood ervaring Sha, zal m eens aanzetten. goeienavond trouwens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2012 Misschien juist wel over schrijven Jootje? Ik ervaar jou niet als negatief schrijvend, wel wat wanhopig af en toe en nu dus je probleem bagatelliserend? Alsof jij niet belangrijk bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 15 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2012 Misschien een mopje: komt een man bij de dokter en die zegt: Dokter, ik heb zo'n last van geheugenverlies"". Zegt die dokter: "Heb je dat al lang:? Zegt die man : "Wat"? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 15 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2012 Originally posted by: jane4Misschien juist wel over schrijven Jootje?Ik ervaar jou niet als negatief schrijvend,wel wat wanhopig af en toe en nu dus jeprobleem bagatelliserend? Alsof jij niet belangrijk bent.quote> ik ben ook niet belangrijk jane, trouwens nooit geweest.maar ik ben er wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2012 je bent er en belangrijk dat je er bent:heart: niet voor niets Jootje misschien moet je nog ontdekken hoe belangrijk je bent voor anderen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 15 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2012 Voor welke anderen jane???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2012 ach en tegelijk denk ik wat is er zo belangrijk aan om belangrijk te zijn? alles is betrekkelijk he. ik vind mezelf ook niet zo belangrijk, maar wel waardevol tegenwoordig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 15 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2012 Wanneer ben je waardevol dan? Daar moet je toch iets voor doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2012 Dat weet jij alleen Jootje ook al voelt het nu misschien niet zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2012 slaap lekker Akelei. Jootje, ik was je even aan het teruglezen heel wisselend; soms schrijf je dat het goed gaat, soms zorgen over je ogen en je dochter, die zit nu in London toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 15 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2012 weltrusten akelei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 15 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2012 Ja die zorgen om mijn ogen zijn er nog doen hele dagen pijn en soms zie ik heel wazig door mij rechtse oog. En ja mijn dochter is nu in Londen, heb ze net aan de telefoon gehad en ze heeft het goed Ik mis ze heel erg.zij is de enigste die weet ik ik mee heb gemaakt en nog doe. Maar geef niet. Ik ben blij dat ze het naarhaar zin heeft. Heeft volgens mij alweer alle winkels leeg gekocht haha. Ze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2012 Dat is dan toch iemand voor wie je belangrijk bent Jootje en andersom ook natuurlijk. logisch dat je haar dan zo mist. ik neem aan dat je je ogen na hebt laten kijken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 15 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2012 Ja ik mis haar. En nee, ik heb mijn ogen niet na laten kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden