BamBam Geplaatst 16 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2012 Snoep, wat rottig voor je. Blijf kalm, hoe moeilijk dit nu waarschijnlijk ook is. Die gasten moeten hun werk doen, zo simpel is het ook nog een keer. En als je niets te verbergen heb zal het vast in orde komen. Er is iemand die over je geklikt heeft, dat is naar. Maar zoals Travel ook al zei \kan zoiets uit een richting komen die je totaal niet verwacht. Scheld, smijt een vaas kapot of schop een gat in de deur, dat mag allemaal. Voel je boosheid en probeer er op een goede manier richting aan te geven. Mij helpt het om dingen op te schrijven, iemand te bellen, te schreeuwen en te janken. En dan maar even afwachten. Je hebt je verhaal eerlijk verteld en zo moet het ook. En laten we eerlijk zijn. Je krijgt een uitkering omdat je zelf geen inkomen meer hebt. Stel dat je wel stiekum zou samenwonen dan heb je daar geen recht op. Er zijn velen die dat wel doen Snoep. Zo zit de wereld nu eenmaal ook in mekaar, helaas. En dat onschuldigen daar ook wel es onder lijden is onvermijdelijk. Ook helaas. Ik wens je kalmte, moed en wijsheid en wens echt voor je dat je je er niet onder laten krijgen meid. Dat zou je verder van huis brengen. Hoe begrijpelijk het wellicht ook zou zijn maar blijf sterk en laat die eerste staan. Take care:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2012 graag gedaan meis, ik voel me net zo verontwaardigd hoor als ik de reacties zo lees, maar aan emoties heb je misschien niet veel (wel aan medeleven natuurlijk) wat belangrijk is is dat je weet dat je niet machteloos staat. en Akelei is sterk en ikke is ook groot en Bor is ook boos dus the A(DB)team staat voor je klaar:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2012 sterkte Wijffie en trap niet in de vrijdagavondverleiding he ook niet goed voor je maag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 16 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2012 als ik jullie ook niet had...dan weet ik niet of ik het gered had hoor mijn dank is grooooooooooot:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2012 en je hart ook weten we toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 16 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2012 Originally posted by: jane4en je hart ookweten we tochquote> niet zeggen jane..kan ik niet tegentranen zitten toch al hoog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2012 Nou dan laat ze maar lekker gaan hoor Snoepie, er is nog al niet wat gebeurd zeg. Fijn dat je je zo gesteund voelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 16 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2012 ik ga maar even strijken..helpt ook altijd en nee..hoef verder geen strijk van jullie erbij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2012 strijk, wat is dat? mijn rimpels strijk je niet meer weg hoor:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 16 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2012 Goedenavond allemaal. Lieve snoep, als ze niks van je vriend hebben gevonden kunnen ze je niks maken. Ze hebben waarschijnlijk ook al weken bij je huis gepost en zullen ze nu ook wel blijven doen. Mocht je uitkering worden ingetrokken, krijg je bij de brief waarin dat staat, de mogelijkheid om bezwaar te maken en in beroep te gaan. Dan wordt je uitgenodigd om op een hoorzitting te komen en kun je je verhaal doen tegenover een onafhankelijke bezwarencommissie. Je moet dan natuurlijk wel goede bewijzen en argumenten hebben. Maar als hij alleen in het weekend komt, moet dit geen problemen opleveren. En geloof me, ik kan het weten. Het zal wel loslopen, geloof ik. Veel liefs Jootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 16 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2012 jootje...dank je voor de informatie..ik wordt steeds wijzer zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 maart 2012 Goeieavond... ook weer thuis na een zooooo laaaaaaaaaaaaange dag... Niks niet bijgelezen op de laatste berichten na.. en ben zo benieuwd naar de woorden die niet mochten... please, igor en spike.. vertel vertel.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 16 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2012 goedenavon, hier alles rustig, een fijne dag gehad met veel dingen vna het lijstje afgewerkt, maar nu is het weer ff lastig. Ben ook altijd zo moe s'avonds, pfff, dat werkt ook niet mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 16 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2012 Ja, sorry, maar was het zat heb eerst ff tv gekeken en toen kwam mijn man weer thuis, dus nog ff zitten kletsen en toen gaan slapen, ja slapen lukt me wel, vind de avond zo lastig, zo lang zwart gat!! moet er nog een opvullen aan geven. Zit zelfs gtst te volgen, om maar ff iets te kijken, ff niet natedenken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 16 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2012 en nee ben niet zo van jam, ben meer hartig type Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 16 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2012 Graag gedaan. Je kunt hier trouwens ook een advocaat voor nemen. Als je bezwaar gegrond wordt verklaard dan krijg je ook de kosten terug die je gemaakt hebt. Maar volgens mij zal jij het ook heel goed zelf kunnen. Komt wel goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 16 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2012 en hoi spike Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 maart 2012 Ohoh, even tussendoor batsen...is weer zooo veel geschreven in dat eventjes.. flauw dat jullie niet willen zeggen wat niet mocht Ennuh.. heel heel heel erg sorry Aak... zal de leeftijd zijn denk ik (mijn leeftijd dus)... maar het is ook best moeilijk om tweelingen uit elkaar te houden toch?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 16 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2012 tjee smikkie, wat naar, heel veel sterkte en kracht de komende tijd!!! wel fijn dat je zo goed kunt praten met je moeder, en dat jullie alles tegen elkaar hebt kunnen zeggen. koester dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 16 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2012 dank je mikkie:present: en jij ook veel sterkte met je moeder en gefeliciteerd met je appartement...als het klaar is geef je maar een gil komt het adb team het inwijden...met jip en janneke wijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 maart 2012 Smikkie, wat verschrikkelijk moeilijk allemaal. Ik heb gemist hoe het zo met je moeder is gekomen. Hoop dat jullie toch nog tijd krijgen op een mooie manier. Wel heel fijn dat zij weet van jouw woning en dat kon laten merken. Sterkte hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 16 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2012 Een hele goede avond allemaal. Even snel door het draadje gelezen net Snoepje, als je niks fout doet kunnen ze je ook niks maken. Gelukkig dat ze die controles uitvoeren (sorry dit is vast niet wat je wil horen, maar lees me uit ) Er zijn zoveel mensen die de boel wel belazeren, toch samenwonen, zwart werken etc. Die mensen vangen ten onrechte een uitkering. Gevolg is dat er weer ergens op gekort moet worden en dat lijken altijd de voorzieningen te zijn die zwakkere in de maatschappij juist zo nodig hebben. Snoep wat er niet is kunnen ze ook niet vinden en als jij in het weekend bezoek wilt hebben die ook nog is blijft slapen is er niemand die je dat kan verbieden. Vrijdagmiddag borrels pfff, ja die mis ik ook wel is. Een vast clubje in de kroeg, dobbeltje gooien, kaartje leggen. Het ligt in mijn planning om ze binnenkort te verblijden met mijn aanwezigheid. Ik denk dat ik dat kan, een rondje alcohol vrij van Steunbeertje . Al zal ik niet zo lang blijven hangen als voorheen Zo, nu even hapje eten. Tot later................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 16 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2012 Smikkie, ik leef met je mee. Goed dat je met je moeder veel kunt praten. Dat maakt alles toch wat draaglijker. Heel veel sterkte. En ook fijn natuurlijk dat je een nieuw onderkomen hebt en dat ze dat nog mag meemaken. Zal haar ook wat rust geven denk ik. Kop op. Jootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 16 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2012 dank je steunbeertje maar die gene die blijft slapen is mijn ex en dat is verdacht maar hou er nu over op..anders blijft het in me kop en slaap er al twee nachten niet van ik ga een boterham eten..ook heel de dag nog niet gedaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 16 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2012 Originally posted by: Hannah1Ze nemen hun werk wel heel serieus.Zeker opgeklommen van putjesschepper naar controleur...quote> hahahahahah...die is leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden