Spring naar bijdragen

Vrijdag 16 maart 2012


Yvonne

Aanbevolen berichten

Snoep, wat rottig voor je.

Blijf kalm, hoe moeilijk dit nu waarschijnlijk ook is.

Die gasten moeten hun werk doen, zo simpel is het ook nog een keer.

En als je niets te verbergen heb zal het vast in orde komen.

Er is iemand die over je geklikt heeft, dat is naar. Maar zoals Travel ook al zei \kan zoiets uit een richting komen die je totaal niet verwacht.

Scheld, smijt een vaas kapot of schop een gat in de deur, dat mag allemaal.

Voel je boosheid en probeer er op een goede manier richting aan te geven.

Mij helpt het om dingen op te schrijven, iemand te bellen, te schreeuwen en te janken.

En dan maar even afwachten. Je hebt je verhaal eerlijk verteld en zo moet het ook.

En laten we eerlijk zijn. Je krijgt een uitkering omdat je zelf geen inkomen meer hebt. Stel dat je wel stiekum zou samenwonen dan heb je daar geen recht op. Er zijn velen die dat wel doen Snoep. Zo zit de wereld nu eenmaal ook in mekaar, helaas.

En dat onschuldigen daar ook wel es onder lijden is onvermijdelijk. Ook helaas.

Ik wens je kalmte, moed en wijsheid en wens echt voor je dat je je er niet onder laten krijgen meid. Dat zou je verder van huis brengen. Hoe begrijpelijk het wellicht ook zou zijn maar blijf sterk en laat die eerste staan. Take care:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 240
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

graag gedaan meis,

ik voel me net zo verontwaardigd hoor

als ik de reacties zo lees, maar aan emoties heb je

misschien niet veel (wel aan medeleven natuurlijk)

wat belangrijk is is dat je weet dat je niet machteloos staat.

en Akelei is sterk en ikke is ook groot en Bor is ook boos

dus the A(DB)team staat voor je klaar:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond allemaal.

Lieve snoep,

als ze niks van je vriend hebben gevonden kunnen ze je niks maken.

Ze hebben waarschijnlijk ook al weken bij je huis gepost en zullen ze nu ook wel blijven doen.

Mocht je uitkering worden ingetrokken, krijg je bij de brief waarin dat staat, de mogelijkheid om bezwaar te maken en in beroep te gaan. Dan wordt je uitgenodigd om op een hoorzitting te komen en kun je je verhaal doen tegenover een onafhankelijke bezwarencommissie.

Je moet dan natuurlijk wel goede bewijzen en argumenten hebben. Maar als hij alleen in het weekend komt, moet dit geen problemen opleveren.

En geloof me, ik kan het weten.

Het zal wel loslopen, geloof ik.

Veel liefs

Jootje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, sorry, maar was het zat heb eerst ff tv gekeken en toen kwam mijn man weer thuis, dus nog ff zitten kletsen en toen gaan slapen, ja slapen lukt me wel, vind de avond zo lastig, zo lang zwart gat!! moet er nog een opvullen aan geven.

Zit zelfs gtst te volgen, om maar ff iets te kijken, ff niet natedenken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ohoh, even tussendoor batsen...is weer zooo veel geschreven in dat eventjes.. flauw dat jullie niet willen zeggen wat niet mocht :P

Ennuh.. heel heel heel erg sorry Aak... zal de leeftijd zijn denk ik (mijn leeftijd dus)... maar het is ook best moeilijk om tweelingen uit elkaar te houden toch??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Smikkie, wat verschrikkelijk moeilijk allemaal.

Ik heb gemist hoe het zo met je moeder is gekomen.

Hoop dat jullie toch nog tijd krijgen op een mooie manier.

Wel heel fijn dat zij weet van jouw woning en dat kon laten merken.

Sterkte hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hele goede avond allemaal.

Even snel door het draadje gelezen net ;)

Snoepje, als je niks fout doet kunnen ze je ook niks maken.

Gelukkig dat ze die controles uitvoeren (sorry dit is vast niet wat je wil horen, maar lees me uit ;) )

Er zijn zoveel mensen die de boel wel belazeren, toch samenwonen, zwart werken etc. Die mensen vangen ten onrechte een uitkering. Gevolg is dat er weer ergens op gekort moet worden en dat lijken altijd de voorzieningen te zijn die zwakkere in de maatschappij juist zo nodig hebben.

Snoep wat er niet is kunnen ze ook niet vinden :D en als jij in het weekend bezoek wilt hebben die ook nog is blijft slapen is er niemand die je dat kan verbieden.

Vrijdagmiddag borrels pfff, ja die mis ik ook wel is. Een vast clubje in de kroeg, dobbeltje gooien, kaartje leggen. Het ligt in mijn planning om ze binnenkort te verblijden met mijn aanwezigheid. Ik denk dat ik dat kan, een rondje alcohol vrij van Steunbeertje :angry:. Al zal ik niet zo lang blijven hangen als voorheen :D

Zo, nu even hapje eten. Tot later...................

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Smikkie, ik leef met je mee.

Goed dat je met je moeder veel kunt praten. Dat maakt alles toch wat draaglijker.

Heel veel sterkte.

En ook fijn natuurlijk dat je een nieuw onderkomen hebt en dat ze dat nog mag meemaken.

Zal haar ook wat rust geven denk ik.

Kop op.

Jootje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...