Spring naar bijdragen

Vrijdag 16 maart 2012

Yvonne

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 240
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Madelief,

Goed slapen is voor mij zeer belangrijk dan blijf ik in balans. jammer dat het niet zo lekker weer wordt als gister maar ja, we blijven nuchter en kijken wat de dag brengt.

Heb niet veel op agenda, dus wordt het rustig aan doen.

Leuke plannen vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen alle, op deze nieuwe dag, gisteren weer niet gedronken! het word nog wat met me!!!

Dagpact

Lien2206

heb goed geslapen, en nu is mijn man ook thuis op vrijdag, dan hoef ik niet alles alleen te doen deze ochtend en dat vind ik altijd wel gezellig. en dan Boodschapjes doen en rommelen in huis.

fijne dag allemaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

DAGPACT;

Madelief

Roodborstje

Moeilijke dag vandaag voor het adb, met allerlei verleidingen dus ik ga er echt voor! Ik wil het gewoon graag dat het gaat lukken.

Verder kopje koffie, ik merk aan mezelf dat ik vooral met mezelf bezig ben. Ik lees jullie berichten wel maar kan me nog niet toe zetten om echt te reageren. Komt wel. Ik moet even door de eerste week heb ik het idee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bor ook dan maar?

helpt msschien in moeilijke tijden:present:

Goeiemorgen mensen

ik zit ook een beetje lamlendig de laatste dagen

best actief, maar mijn arm een week ontzien

en geen vollley dus dat zal het wel zijn.

Dan krijg ik extra vreetbuien en weet dat ik

die niet omzet in energie, pfffft, het blijft lastig.

Maar zoalng ik niet drink, ben ik maar mild, het verandert niet meer

denk ik. En iets te wensen moet blijven he, ik houd niet van perfektie.

Maar goed, straks ga ik het weer voorzichtig proberen; dochter gaat weer

een weekje bij dr pa, dus ik heb geen smoezen op troepsnoep te kopen,

en als het weer meezit, lekker veel buiten.

Misschien is het ook een reactie op de verhuis-trubbels. Meer actie dan normaal

en de kg's vlogen eraf wat ik ook at. Maar dat past dus niet bij mijn gestel en nu is het

meeste gadaan, dus een soort van: en wat nu?

Nou ja, ik bedenk het wel, m,aar ergens wil ik het niet weten ook, stel je voor dat ik er wat

aan moet gaan doen. Anti-snoeppact ofzo:$ Wat een luxe probleem.

Geen drankdag, dat wil ik wel vastzetten.

heb een fijne dag, ik mep mn sores er wel weer vanaf vandaag.:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen!

Kom jullie even snel een fijne dag wensen, moet zo werken, even gesprekje met mijn baas, want hij betaalt een aantal uren niet uit , en ik ben woest :angry: , je kent het wel, de befaamde druppel...

woensdag ook akkefietje op mijn werk, loopt al vanaf september niet lekker, nu kreeg ik een bak ellende over me heen, en mijn redding was, dat ik meteen daarna weer moest werken, et voila, het is me gelukt mijn aandacht op mijn andere werk te richtten, en de boosheid los te laten, gister baas gebeld, en gezegd dat ik dat uur niet meer werk, vanaf nu, kan het niet meer opbrengen, vond het doodeng, bang voor ontslag etc.... wat denk je? vindt hij natuurlijk lastig, maar........ liever dat ik dat ene uur niet werk, dan dat ik overspannen raak en straks alle uren niet kan werken :huh: Dit had ik NOOIT verwacht, ik ben blijkbaar zo gewend aan afwijzing, nooit complimenten krijgen, altijd alleen het slechte wat ik doe horen etc... en nu dit, ik ben.............

ik heb nog nooit zo'n compliment gehad, iedereen liep altijd maar over me heen, ik ben verbijsterd dat het zo dus blijkbaar ook kan.

nu ja heel verhaal, jullie snappen er ws weinig van, maar wilde het ff kwijt, ik ben nog steeds verbijsterd door dit gesprek, had alles verwacht, schelden, boosheid, ontslag, maar dit, nee........

vindt het zo lief...........

en nu kan ik dit gesprekje met mijn andere baas ook wel aan, ik geloof niet in toeval, dus 2x in 1 week is niet voor niets, enne.... refu zit er al in ;)

Sha :heart::present::heart::present::heart::present::heart::present::heart::present: voor je 4 maanden , je stukje gister, raakte me, en heb ik veel aan, thanx!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet het van tennisarm en bewegen hoor Snoep;

ik ga ook meestal gewoon door; de laatste keer duurde het 1 1/2 jaar, maar toen was de pijn te dragen.

Nu was het iets accuuts en lijkt het eerder te herstellen.

Dus ik geef maar toe aan mijn volley verslaving anders word ik erg somber.

Maar volleyen is een ongezonde sport, veel schokken en wendingen, de pest voor blessures dus.

Maar de man van mijn maatje in het team heeft eergisteren gehoord dat medicijnen

en bestralingen niets hebben gedaan voor zijn kanker. Wat mauw ik dan? En mijn maatje en hij zijn dus met voorbereidingen bezig van afscheid en dingen regelen. Hij heeft net zijn 60e verjaardag gevierd. pffff. De wereld zit maar raar in elkaar he.

Koester de dingen die we wel hebben is mijn motto voor vandaag:heart: je weet niet hoe lang je ze nog hebt en hebt ze misschien al lang voor vanzelfsprekend genomen.

nu echt weg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou maar hopen dat ze je wel geloven Snoep want ik vind niets zo erg dan dat men twijfelt aan wat ik zeg.

Gabs misschien dat ik dat vandeweek ook een beetje bedoelde met, alles een beetje in eigen handen nemen met een gesprek, en je niet laat overrompelen door anderen. Dan heb je ook niet zo het machteloos gevoel, dat je slachtoffer bent maar je zet er iets tegenover. Je doet zelf actief mee met een gesprek. Ik hoop dat je het gesprek met die andere baas ook een beetje aan kunt.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...