Myriam9 Geplaatst 17 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2012 Ja Yvonne ik word er wakker van .......... maar moet nu gaan werken. Hopelijk een zonnige dag voor ons allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2012 Morgu Bor, koffie staat klaar hoor in de thermoskan:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 17 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2012 mogge. zonnetje .. ga trainen- klussen enz.. actie dus daggie fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 17 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2012 uhh mogge borr lekker geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2012 Ook goedemorgen Toine... bezige bij... goed hoor! Lekker bakkie he Bor? Ik heb mijn twee bakjes op en ga hier aan de slag, hondje wil er eigenlijk wel even uit. Maak er wat van vandaag.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 17 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2012 goedemorgen, op deze morgen, weer een dag verder!! Vandaag naar de sauna met vriendinnetje, lekker de hele dag niets, en de mannen voor de kids zorgen!! das goed geregeld zeg ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 17 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2012 Von, nee hoor. Ik was er wel, maar moest even een bammetje smeren. Goedemorgen trouwens. Myriam, werkse vandaag! Ja hopelijk komt de zon nog even piepen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 17 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2012 Originally posted by: Madelief Originally posted by: willBen ik de eerste vandaag?Dagpact:WillMadelieflien2206quote> quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 17 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2012 goeienmorgen bagger geslapen en een jank humeur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 17 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2012 Goeie morge allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2012 \goeismorgens mensen. Smik, mooi om te lezen ik mag als moeder zijnde hopen het zo ooit van de andere kant bezien mee te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2012 (gaaaaaap) Goeie morgen mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 17 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2012 Smikkie, fijn is dat, dat jullie elkaar zo aanvoelen. Mooi ook dat je zo'n lieve moeder hebt. Maar toch verdrietig allemaal. Slaap ze straks. Ik duik mn bad in. Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2012 Smikkeltje heel veel sterkte met alles. Moeilijk hoor deze tijd. Ik hoop dat je moeder gauw opknapt. Misschien komt er wel een wonder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2012 Albert, ook weer terug? Alles goed gegaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2012 Goodmorning gefrummelden Smikkie, sterkte in deze moeilijke periode zal je allemaal niet in je koude kleren gaan zitten ik hoop dat je moeder nog even kan blijven leven op eigen kracht vandaag weer mooi weer hier zul je net zien....mag ik straks werken was donderdag ook al zo en gisteren op mijn vrije dag minder nou ja, ik geniet dan wel vanachter het glas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2012 Goeie morgen frummeltje Sha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2012 Tante Bol ik hou je in de gaten op je bolletjes slik draadje hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2012 Ik merk dat ik absoluut niet op de hoogte ben van dees of geen komt ervan als je natuurlijk niet iedere dag leest is me soms ook teveel om al die bladzijdes na te lezen aan het eind van de dag las net Albertina met haar spannende dingen.... gelukkig eronder stond dat het leuke dingen zijn dus veel plezier en succes (met voorbereidingen?) als ik het mis heb...je wordt 50?? ofzo....denk ik hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2012 Fibo, leuk filmpje...ik jat em van je of het nu mag of niet alvast bedankt :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2012 Luitjes een fijn en rustig weekend toegewenst ga ik ook proberen ervan te maken sterkte en moed voor hen die het nodig hebben ik ga nog wat in huis doen voordat mijn ochtend al om is en ik me mag storten op het vele incontinentiemateriaal op mijn werk de dagen vliegen daar wel om dus voor ik het weet ben ik zo weer thuis dag dag....zoefffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2012 Werk met plezier Sha. en een kusje van tante Bol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2012 even wellicht iets heel slechts, maar ben ik nu echt de enige die allergisch is aan de boodschappen van jopie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 17 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 maart 2012 Ik stond nog ingelogd, boodschappen al in huis ondertussen. Jen, wat is er? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2012 GOODMORNING ALLEMAAL Wat een heerlijke dag!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden