Spring naar bijdragen

zondag 18 maart


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 189
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Okee dan, ga maar poetsen... :huh:

Maar je hebt gelijk hoor... boel in huis aan de kant en zo dat geeft bij mij ook altijd meer rust in mijn koppie.

Wat betreft je moeder... ja, dat gevoel heb ik er echt bij. Als de artsen er niet meer in zouden geloven zouden ze denk ik gewoon zeggen dat het lichaam het nu zelf moet proberen en zouden ze gewoon kijken wat er dan gebeurt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

jeemie wat een schrijfactiviteit al! heb net ontbijt achter de kiezen, ga heerlijk een wasje aanzetten. Ik heb gisterenavond niet gedronken, voel me helemaal fit. Misschien nog een stukje wandelen straks, het is nl. droog hier.

ik ben eigenlijk heel tevreden over afgelopen week. pas maandag begonnen (vrijdag op zaterdag slippertje, maar wel zodanig dat ik er bewust van was en ook absoluut minder dan anders). wat voelt dit fijn, maar een forum is voor mij wel een stok achter de deur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

bedankt jane4 en bolletje. dat soort reacties zijn voor mijn helemaal oke, en geeft mij ook de kracht om weer verder te gaan. is zondag bij andere ook altijd een moeilijke dag. vaak uit gewoonte om 16 uur een wijntje en chipje en dan nog een wijntje etc.? dus voor mij is het bewustwording en voelen wel heel belangrijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tuvalu die rotgevoelens gaan echt over meid. En inderdaad even iets anders gaan doen doet wonderen hoor even je heel ergens anders op richten. Ik geloof dat ik van de week las dat zo'n trekaanval 20 min. duurt en dan weer verdwijnt. Heb je al iets in je maag zitten? Zet hem op hé? Morgen heb je er plezier van dat je niet toe gegeven hebt aan die trek:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...