Spring naar bijdragen

dinsdag 20 maart

igor

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 218
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Bambam, we hebben het sámen gedaan, niet ik alleen en ik ben iedereen kwijtgeraakt, hij niet, dat is oneerlijk.

Ik ben degene die dronk ja, en daar neem ik echt de volledige verantwoording voor. Niemand heeft gezegd dat ik dat moest doen inderdaad.

Achter elk verwijt zit een verlangen, zeg je.

Ik verwijt hem dat hij de verantwoording van zijn daad niet neemt en mijn verlangen is dat we samen boeten, niet ik alleen. Ik háát dat!!! Ik héb het niet alleen gedaan ver....

Erkenning dat hij met mij verder wilde gaan? Nee, zeker niet!! Echt niet.

Ik wil maar één ding en dat"is: waar twee vechten, hebben twee schuld.

Dat is alles, is dat zoveel gevraagd? Zit te huilen nu, ben soms zo boos om dit.

Bambam, heb ik je vragen beantwoord?? Wil het graag van je weten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Akelei, dat is het ook, het moet gewoon in mijn achterhoofd zitten.

Als ik later in het bejaardentehuis zit, moet ik denken, oh ja, dat heb ik ook nog mee gemaakt, tsja vervelend maar ach, hoort erbij, bij het leven.

Maar ik ben Emma.

Emma is erg erg erg, emotioneel. Heel gevoelig en heel erg gebrand op gerechtigheid.

En Bol!!!!!!!! kón ik het maar loslaten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: fleurtje
Oh nee hoor Liefje. En ook niet aan de alcohol.
Haar man heeft haar uiteindelijk vermoord.
Zij had iemand leren kennen op AA en wou haar man verlaten.
Dat kwam niet zo goed aan :huh:
Dikke pech natuurlijkquote>

Pfff, Fleur, dat is ook heel erg!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk toch dat het moet slijten Emmie. Dat is misschien toch de enigste manier.

Of accepteren dat het toen zo was. Je kan de tijd niet terug draaien en ook niet meer veranderen.

Maar het is moeilijk om te accepteren dat jij de mindere was toen en dat jij al je vrienden kwijt bent geraakt. Je hebt je misschien niet eens kunnen verdedigen toen. Is het moeilijk om die kennissen van toen eens te bellen en jouw verhaal te doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jopie en Spike.............

Jullie zijn de bovenste beste.

Ik kan er nu even verder geen woorden aan geven maar als jullie eens wisten wat voor een impact jullie woorden hadden.

Dank, duizend maal dank.

Ook Bambam, je reageert niet veel op mij, nu wel en dat waardeer ik erg in je. Ben er blij mee. Je bent al zo ver, veel verder als mij en soms snap ik je niet maar meestal wel. Nu wel in ieder geval.

Mooi famke, mooi.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bollie, heb ik allemaal gedaan maar weet je wat het is?

Hij is erg belangrijk, eigenlijk een soort bekende nederlander.

Iedereen is ook jaloers dat ik wat met hem gehad heb maar ik denk alleen maar. jullie moesten eens weten wat een slappeling hij was. Iedereen denkt, ik wou wel wat met hem, nou ik weet wat het is, niet doen dus....

En die kennissen van toen??? Die hebben mijn verhaal aangehoord en kiezen voor hem omdat hij aanzien heeft...............@#$%^%$#

Hoe krom kan het zijn he?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Akelei, ik kijk die programma's niet meer. Word ik helemaal kriegel van. Je moet dit je moet dat. En dat proppen ze allemaal in een programma van 30-45 minuten. Soms zelf in 1 dag een huis leeg !!! Goed gedaan mensen, wees trots. Maar kom vooral over een paar maanden weer is kijken. Ze pakken de oorzaak niet aan, alleen de verzamelde spullen en dat allemaal voor een beetje oeh, aahh, jeetje dat geloof je toch niet, jakkie tv.

En dat afsluiten met het welbekende vingertje "en nu netjes houden he" pfffff

oeps moet nog achteraan:

Gelukkig helpt het soms wel en ja die mensen zijn geweldig blij. Tis meer inderdaar dat betuttelende en belerende waar ik niet tegen kan :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: akelei

Nee hoor beertje, hierbij een psycholoog, opruimcoach en nazorg. En al waren die er niet, dan nog is het natuurlijk gezond als het een keertje echt schoon is.
Mar ik bekijk ze niet allemaal hoor, :)

quote>
Kijk dan word het goed aangepakt en inderdaad af en toe zie je dingen pffff dat die mensen niet dood en dood ziek zijn geworden (gevalletje jakkie dus)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik zeg ook alleen even welterusten, idd een mooie dagdraad, en Emmaroos, ik wou dat ik je raad kon geven, want dan zou ik weten hoe ik mijn woedende onmachtige gedachten die nog steeds opkomen (en ik WIL het niet!!!) de baas zou zijn, zelfs nu ik niet drink, veranderen ze niet (had ik wel op gehoopt) , heb al tig boeken,psychologen en workshops gelezen/gesproken/gedaan, maar weet het ook niet, ook ik wil iets van erkenning, maar ik weet dat ik dat niet zal krijgen, dus vergeven en afsluiten is dan het beste.....

maar ga er maar aan staan :o

nu ga ik slapen, welterusten Lieve Frummels, ik lees morgen weer bij :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, iedereen al weer naar bed.

Controle.

Zou dat voor ons een sleutelwoord zijn?

We willen controle, maar krijgen het niet,

of moeilijk.

En wat doen we? Drinken. Dan weet je zeker

dat je de controle kwijtraakt. Heel dubbel.

Hoewel, ik heb heel lang gedacht het drinken

wel in de hand te hebben. (Die black-outs waren

snel vergeten)

Tot ik minder wilde drinken. Toen kwam ik er achter

dat ik de controle ook daar kwijt was.

Welterusten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...