Emmaroos Geplaatst 20 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2012 Sha, dat is het ook inderdaad. Ben nu ook kapot, ook van alle nieuwe info natuurlijk maar het vergt veel van me, een nieuwe baan. Gewoon erik, het is je al vaker verteld, ook als je niets te melden hebt of niet strijdlustig bent kun je gewoon op het forum komen. Vind het wat te gemakkelijk zoals jij het zegt. Ben wel blij dat je je iets beter voelt hoor, echt maar verder vind ik dat je nog steeds erg slachtofferig binnen komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 20 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2012 sha ik heb een tentje...voor met zijn tweeen...lekker knus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 20 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2012 Smikkie : gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst! Liefs, Nance Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 20 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2012 Originally posted by: snoepjeshaik heb een tentje...voor met zijn tweeen...lekker knusquote> Daar kan ik dan nog mooi tussen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2012 Hai Erik, goed om even wat van je te horen! blijf gewoon komen hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2012 Erik welkom terug. Ik hoop dat je je een hele tijd beter gaat voelen. Ikzelf heb vandaag lekker gewerkt en heb in tegenstelling tot anderen, wel een hoop energie. Alle kabels vandaag verwijderd, kontactdozen tel. aansluitingen enz. van de muur gehaald en van de week de gaten dichten want die zijn best erg groot. Daarna witten en klaar is Klaartje. Jammer dat ik jullie niet wat meer energie kan geven, ik zou het graag uit willen delen aan diegene die zich zo belabberd voelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 20 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2012 Originally posted by: albertina Originally posted by: snoepjeshaik heb een tentje...voor met zijn tweeen...lekker knusquote> Daar kan ik dan nog mooi tussen.quote> niet na die kilo eitjes hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 20 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2012 Erik,, fijn je weer te lezen, niet wegblijven, is nergens voor nodig. Juist als je je zo beroerd voelt kan het helpen hier wat te schrijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2012 EmmaRoos, wat voor nieuwe baan is het? waarschijnlijk weet iedereen het hier al maar ik nog niet Tina...een kilo paaseitjes???????? Jopie, ik ga voor het knusse tentje van Snoep met Tina ertussen in sorry, jij moet in de caravan blijven...geen plek meer in de tent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2012 Originally posted by: snoepje Originally posted by: albertina Originally posted by: snoepjeshaik heb een tentje...voor met zijn tweeen...lekker knusquote> Daar kan ik dan nog mooi tussen.quote> niet na die kilo eitjes hoorquote> hahahahahahahhahahahha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 20 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2012 Die eitjes deel ik met jullie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2012 Hoi, @ Smikkie gecondoleerd. Ook ik heb dit doorstaan en het is niet niets. De tijd heelt alle wonden. Het blijft bij me, maar het verdriet wordt minder. Dus veel sterkte en probeer het bewust te doorleven. Dan kom je sterker terug. Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 20 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2012 Originally posted by: albertinaDie eitjes deel ik met jullie.quote> ikke niet hoor..kom ik nooit meer aan de man Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2012 geef die eitjes maar aan Snoep, bij moet er 5 kilo af dus geen eitjes voor mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 20 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2012 Sha, in een ander ziekenhuis, dus het werkt allemaal heel anders dan op mijn vorige werk. Ja, hahahaha, iedereen weet dat hier maar dit dus speciaal voor jou. Zie je wel, Erik? Je werd erg gemist dus gewoon schrijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2012 Originally posted by: spikeblijf hier schrijven dan leggen we een stukje weg samen afhet helpt wel hier schrijvenvoel je je minder alleenen meer gesterkt om door te gaanquote> Wat ben je een lieverd Spikie, ik krijg kippevel. Dit is ontzettend mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2012 Dank je EmmaRoos haha onmogelijk om alle draden terug te lezen nou onmogelijk natuurlijk niet.... dagtaak wel...geen tijd voor ik ga douchen en eten wens jullie een fijne voortzetting Smikkie, als je leest ik hoop dat je een beetje hebt kunnen rusten vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 20 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2012 Het campingleven is niet niets meisjes, greppeltje rond de tent graven bij hevige regen, naar de openbare wasruimte om te douchen, de was en afwas te doen. Met je wc rolletje onder je arm naar het toilet. Zo nu en dan een nieuwe butagasfles halen en om van de jerrycans water die je moet aanslepen maar niet te spreken. Dan is het ook nog zo dat je een beetje gelanceerd wordt als je buurvrouw of man zich omdraaid op het luchtbed. En s'avonds hopen dat het kousje om de butagas lampje niet stuk is, anders zit je in het donker. Vooral opletten dat er geen ongewenste huisdiertjes in de potten en pannen kruipen. Dat is het echte campingleven, daar mag een paaseitje bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 20 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2012 tina voor al die dingen..nemen we jou lekker mee kunnen sha en ik uit rusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 20 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2012 hahaha, ja al die herinneringen komen zomaar boven drijven. Ik heb veel gereisd en gezien van de wereld. Toch blijven die échte campeer vakanties, vroeger, met mijn ouders, héél speciaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 20 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2012 Smikkie, gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2012 We kunnen ook een boshut huren ergens. Nog fijner. Enhu ik kook wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 20 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2012 Smikkie ik wens heel veel sterkte, kracht en moed met het dragen van je verlies. Weet dat we er hier altijd voor je zijn (ik in ieder geval ) avond allemaallllllllllllllll Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 20 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2012 wanneer gaan we Bol? Regel ik ff een paar vrije dagen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 20 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2012 Originally posted by: akeleiEvening all,Camping leven. Gaan we met zijn allen op vakantie dan? Ik wil alleen op natuurcampings staan. En een heleboe ruimte om me heen enne...lijkt me heerlijk, iemand naast me op het luchtbed. quote> toch niet bloot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden