bolletje Geplaatst 23 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2012 Nou Made als mensen je nu zien in de tijd dat je zo geweldig bent veranderd kan het niet anders zijn dan dat je heel veel complimenten krijgt hoor. Zeker weten. Veel plezier vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2012 Veel plezier Madelief en verwonder je maar over hoe de rest met drank omgaat of niet;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2012 sorry, Spike....is mijn harde kant weer. zal het niet meer doen.... snap je wel hoor, maar begrijp je niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2012 Spike... rustig aan meis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2012 Originally posted by: spikeik heb al vaak genoeg gehoord wat ik moet doenkun je begrijpen dat ik juistdie riedel nogal zat ben?doe dit doe dat - en nee1 en 1 is soms 3'ja, je moet wel eten he?'dooddoenersquote> ja snap het.... nogmaals sorry..xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2012 Spike, nog even.. heb je wel eens iemand gehad die dwars tegen je inging?? ondanks al je redeneringen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2012 Spikie als je er niets mee kunt, probeer het dan naast je neer te leggen. Net zo als bij een alc. verslaving weten alleen wij die daar aan verslaafd zijn, wat een strijd we moeten leveren. Dat is met alle verslavingen zo. Ik weet niet hoe het is om anorexia te hebben, dus heb ik geen oordeel. Weet niet welke strijd deze mensen moeten leveren. Kan alleen maar hopen dat je weer gauw uit deze rotperiode bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2012 Originally posted by: spikeen dan vragen ze, de hulpverleners,wat heb je nodig?ik zeg, een infuusmentaal ben ik okemaar lichamelijk open dát schijnt niet te kunnenmoet je eerst een heel psycho-killing traject in gaannou ja!call me arrogantmaakt niet meer uitquote> nee, dat helpt niet.heb eerder deze dag al iets van een oplossing geschreven.Sorry Spike....... ik ga niet mee in jou medelijden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2012 Spike.. Ik heb bewondering voor je.. je bent opgeklommen uit een diep dal. Ik zie dat je het de laatste tijd ook weer steeds moeilijker krijgt. Ik zie je ook weer bozer worden. Je bent niet dom, integendeel. Je hebt therapie gehad keer op keer. Je gelooft niet meer in therapie. Je redt het niet in je eentje. Je weet dat je moet eten om te leven. Maar je kunt niet eten. Infuus of iets dergelijks houdt je wel in leven, maar laat jou niet echt leven. Dat is dus ook niet DE oplossing, is alleen een lapmiddel. Spike, wil je leven? Wil je dat echt? Of wil je verder wegzakken, lekker in bed blijven, uitteren en wegglijden? WAT WIL JE SPIKE???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 23 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2012 Smikkie, zet je die muziek wel uit voor je gaat slapen Je doet het hartstikke goed Spike, ik weet niet wat ik moet zeggen. Je hebt vaak zulke goeie inzichten. Tenminste dat vind ik. Jane, lekker voor je, zo'n dag. Ben je al helemaal gewend in je nieuwe huis? Nou dus niet in de tuin gewerkt vandaag. Geluierd en geslapen. Ik had het nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2012 Smik, ik heb geen mogelijkheid dus. Degeen die die mogelijkheid wel heeft om dichter bij te komen.. doen lijkt mij ook. Spike, niet doorgaan met waar je nu mee bezig bent meis. Ik denk dat je van in ieder geval 1 frummer de contactgegevens hebt .. bel, sms of wat dan ook... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 23 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2012 Zou dat nou helpen, iemand zo aanpakken op een forum die het zwaar heeft. Ik weet het niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 23 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2012 Denk aan de oortjes Smikkie. Niet te hard. Ach iedereen zal wel het beste bedoelen ook. Als je roept krijg je natuurlijk ook reacties. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2012 Evening Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 23 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2012 Toch een beetje oppassen. Veel meer mensen hebben tegenwoordig op jongere leeftijd hoorapperaten. Bij mij was het erfelijk. Maar ik heb ook wel met een koptelefoon op harde muziek gedraaid, lekker dramatisch met de nodige bellen wijn erbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2012 Originally posted by: SmikkieZeiden mn ouders vroeger ook altijd met mn walkman, mn oren doen het als de beste, te goed zelfs soms quote> Jeeeeeeetje, wat ben je dan nog een jonkie Smik... Toen ik jong was waren de casettebandjes net uitgevonden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2012 Originally posted by: SmikkieDenk en weet wel zeker dat ze opgenomen moet worden, kan iemand haar contacten?quote> * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2012 Ben nou toch wel benieuwd hoe oud of jong jij dan bent Smik... Aakie... lekker bakkie dan maar ? En op tijd naar bed? Tis in ieder geval weer weekend geworden toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 23 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2012 Ik heb er vrede mee als ze gaat Smikkie. Ze is oud en al een tijd ziek. Het doet me verdriet om haar te zien lijden. Maar ze is nu gelukkig op een plek waar ze meer aandacht krijgt, palliatieve zorg noemen ze dat geloof ik. Het houdt me wel bezig natuurlijk. Hoe lang gaat het nog duren en wat moet ze nog doorstaan. Dat geeft wel verdriet ja. Maar ik probeer het ook weer los te laten, het leven gaat ondertussen door. Er zijn meer zaken die de aandacht nodig hebben. En pijn uit het verleden die bovenkomt. Maar die kan ik tegenwoordig wel beter hanteren. Het is zoals het is. Neemt niet weg dat het ruimte en aandacht vraagt. Die geef ik mezelf dan maar ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2012 ik zeg ook verders niets....denk dat ik al meer als genoeg gezegt heb Spike?????.... Borderline? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2012 Originally posted by: Smikkie Ben ooit als een garnaal de crisis in gerold. Nu lach ik erom==Tsja, kan ik me indenken als je er als schorpioen uit rolt... (sorry, kon het even niet laten.. ennu Smik ik zie je echt niet als schorpioen hoor en ook niet als garnaal) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 23 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2012 Bakkie koffie dan maar? Ik neem een pot thee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 23 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2012 Dank je Smikkie. Jij ook sterkte. Mensen fijne avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2012 Originally posted by: SmikkieNee hoor, 38, bijna 39 een ram Yvonne.quote> Ahum...... uhmmm.. ... tsja... ... ik ben echt niet oud hoor.. ... maar.... ... uhh ja... .. ik ben wel ff een pietsie ouder dus.. ... uhm... ... ik ben 18 jaar ouder dan jij geloof ik? Ik heb dus de geboorte van de cassettebandjes meegemaakt, en jij de nadagen ervan denk ik Hihi.. jij oud??? Hoe noem je mij dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2012 Smik, maakt niks uit dus hoe oud we zijn. Tis maar net hoe oud we ons voelen he? En humor.. kun je hebben je hele leven door. Wijsheid ook, is ook niet echt aan leeftijd gerelateerd. Zelfs rimpels kun je niet meer als maatgevend zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden