Emmaroos Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Geplaatst 25 maart 2012 Ajax kampioen????Echt niet, ze zijn er nog lang niet, nog lang niet, hahahaha en Cruijf is een jankert van de bovenste plank, een echte Amsterdammer. En toen had ik op het forum geen vriendjes meer. Maar ik blijf bij mijn mening, hahahahaha.
Antoinnette Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Geplaatst 25 maart 2012 Originally posted by: EmmaroosAjax kampioen????Echt niet, ze zijn er nog lang niet, nog lang niet, hahahaha en Cruijf is een jankert van de bovenste plank, een echte Amsterdammer. En toen had ik op het forum geen vriendjes meer. Maar ik blijf bij mijn mening, hahahahaha.quote> Doei Roos ben je danbaar voor alles wat je gedaan hebt voor me. maar nu is he exit !!!! HAHAHA
Emmaroos Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Geplaatst 25 maart 2012 Dat bedoel ik niet Suikertje, ik bedoel dat je récht hebt om je kinderen te zien, desnoods onder begeleiding, er wordt een oneerlijk spel gespeeld naar jou. Nou ja, laat maar.
Emmaroos Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Geplaatst 25 maart 2012 Originally posted by: Suikertje Originally posted by: EmmaroosAjax kampioen????Echt niet, ze zijn er nog lang niet, nog lang niet, hahahaha en Cruijf is een jankert van de bovenste plank, een echte Amsterdammer.En toen had ik op het forum geen vriendjes meer.Maar ik blijf bij mijn mening, hahahahaha.quote> Doei Roos ben je danbaar voor alles wat je gedaan hebt voor me. maar nu is he exit !!!! HAHAHAquote> Nou jáááááá!!
Antoinnette Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Geplaatst 25 maart 2012 Ben je nu echt boos op me Roos? Sorry. kan ik niet tegen
Lytse Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Geplaatst 25 maart 2012 Ja, ja, weer bijgelezen! Leuk Emma, die wandeling vandaag! Lekker visje eten is altijd goed. Ik heb lang in Den Helder gewoond. Altijd superverse vis op de markt e.d. Waar ik nu woon is dat helaas niet. Ik mis het. Suiker, natuurlijk zijn je kinderen het belangrijkst. Je bent nu zo goed bezig. Dat moet je ex wel gaan opvallen. Misschien is het over een paar maanden wel anders. Ga zo door, want je doet het hartstikke goed. Ik heb vandaag een beetje in de tuin gewerkt (op mijn krukje) en ook in bed gelegen. Het is wel heerlijk om een tijd buiten te zijn. Wij hebben een piepklein tuintje, maar wel met een boom en ook vogelvriendelijk ingericht. Het miechelt van de mussen en ze willen allemaal nestelen. Ik heb ervan genoten. Ik heb ook de kat van de buurvrouw weer eens geborsteld (werd zeer goed ontvangen) en hun plantjes water gegeven. Ik voed buurman op, maar krijg niet alles ineens voor elkaar! Lytse.
Lytse Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Geplaatst 25 maart 2012 Hallo Spud, Van tijd tot tijd stuurt Kirky eigenaardige berichten, vooral heel laat. Hij heeft dat woord kanker ook al eerder in zijn mond genomen. Ik weet niet wat ik ervan moet denken. De vorige keren deed hij de volgende dag weer heel normaal. Op een pb reageerde hij niet. We kunnen dus alleen maar afwachten. Sorry, maar verder weet ik het ook niet. Lytse.
BamBam Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Geplaatst 25 maart 2012 Kwee nie Spud. Zou niet mooi zijn maar ja, het kan he. We zullen nog wel wat horen. Toch?
BamBam Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Geplaatst 25 maart 2012 Doei, doei, ik ga afsluiten. Tok to joe later. Slaap wel voor straks en later.
Emmaroos Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Geplaatst 25 maart 2012 Spud, niet te druk maken hoor. Als ik Lytse zo lees zal het dus wel meevallen en anders horen we het wel. Den helder, Lytse, supergezellig daar, ben er een paar keer geweest. Boos Suiker, Ik???????Nee joh;)
Emmaroos Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Geplaatst 25 maart 2012 Jopie, ik vind dit een erg mooi verhaal. Niet dat je vader niet veel kon maar de liefde die eruit spat. Mooi, heel mooi.
Emmaroos Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Geplaatst 25 maart 2012 Ik hield ook allemachtig veel van mijn vader en zie meteen dat jij dat ook deed.
Lytse Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Geplaatst 25 maart 2012 Leuk Joop, dat ik je daaraan doe denken. Inderdaad, niet zeuren en gewoon doen zoals het gaat. Dat is mijn motto en daar kom ik best ver mee. Ik ga nog even bankhangen en mijn gewone email beantwoorden. Tot later. Lytse.
Emmaroos Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Geplaatst 25 maart 2012 Ik ga naar de reunie kijken. Tot later.
fleurtje Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Geplaatst 25 maart 2012 Aaaaaah was zalig weer dit weekend! Spijtig dat het alweer voorbij is. Niet teruggelezen. Beetje lui. waar lachen we mee?
fleurtje Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Geplaatst 25 maart 2012 Waarom is het eigenlijk altijd lente in de ogen van de tandartsassistente? Ook beetje lui om naar het liedje te luisteren Anouk was heel goed. Zoals altijd natuurlijk. Ik had wel zin in een biertje daar niet van. Maar het leek me niet het juiste moment. Zomaar Hoe is ie met jou Spijker? Ik dacht dat jij al gek waard? Is helemaal niets mis mee ook. Zolang je jezelf of anderen geen pijn doet of course
fleurtje Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Geplaatst 25 maart 2012 Huh? Ik begrijp er soms geen knijt van Maar dat overkomt me wel eens meer Ben ook moe Dus ik ga ook naar mijn bedje. Ik vond het een leuk weekend. Binnenkort een weekje vrij en met zijn allen naar Nederland. Jep! Eén of ander bungalowpark. Oogjes dicht en snaveltjes toe
witte Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Geplaatst 25 maart 2012 Ik kom je ook nog ff snel hallo zeggen Spike.
lady jane Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Geplaatst 25 maart 2012 voor de gouwe ouwetjes onder ons: Canvas Leonard Cohen nu dus:moon:
witte Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Geplaatst 25 maart 2012 ohh je bent er nog.. Ik dacht al waarom zegt spike nou doei... Hee Akelei Jane en Hannah
witte Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Geplaatst 25 maart 2012 Ik weet een leuke aktiviteit. Kom jij ook uit Amsterdam Akelei? Als dat zo is, dan kunnen jullie samen paardje aaien gaan doen, bij Sowhat, die beesten kunnen wel wat liefde gebruiken en intussen ook weer terug geven. Hoe vind je die??
Lytse Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Geplaatst 25 maart 2012 Dag allemaal, Hier ben ik weer. Spikey, fijn dat je afgelopen nacht rustig en veilig in je bedje hebt doorgebracht. Hopelijk gaat dat deze nacht net zo! Op dit moment weet ik niets positiefs bij te dragen. Lekker in de tuin gewerkt, grieperig, en dus op tijd naar bed. Niets hoogstaands, wel heerlijk zo buiten. Morgen wordt het ook een lekkere dag. Hopelijk kunnen we morgen, na een goede nacht, weer een prima dag hebben. Veel liefs en welterusten, Lytse.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden