Yvonne Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 :present:Suiker... je leest vast mee hier he? Ik hoop dat je heeeeel snel weer gewoon hier kunt inloggen hoor. Je wordt gemist dus, hou je haaks hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 slaap lekker akelei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Tina.... wat verschrikkelijk leuk. Wat een heerlijk vooruitzicht voor je. Lekker van genieten.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Suiker. waardeloos man. Ik wens je sterkte en hoop je weer snel te lezen. take care! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Albertina Wat ontzettend gaaf! En natuurlijk mag je daar hartstikke trots op zijn. Ik gun het je van harte Ik ga in de benen nog genoeg te doen hier Suikertje Sterkte laterrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Lieve Co wat ben je toch een scheetje hé. Mensen ik ben net gebeld, ze komen de pilletjes brengen. god zij dank want ik zat er zo mee in m'n maag. Zie m'n hondje al dood neer vallen. Erg hé? Wat ben ik blij dat ik geen kinderen heb zeg. maar ik ben gelukkig weer wat rustiger. Ja ze belde net en vonden het inderdaad geen streek, om dit zo te doen. Dat is ook, ik verwacht nooit iets terug maar het gaat nu om mijn diertje, en dan ben ik geen heldin hoor. Dan is de Bolle maar een heel klein meisie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 ja Von, soms kan ik het gewoon niet geloven, En dat doe ik hoor, genieten, heerlijk, de stress zal nog wel komen, voorlopig vind ik het nog allemaal leuk. Dank je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Ik ga ook aan de gang. Bol, fijn toch nog in orde gekomen, geen zorgen meer om dat kleine opsodemietertje. Laters luitjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Boterham naar binnen... ik ga weer aan de slag. Hihi... reken maar dat er nog genoeg stress gaat komen Tina. Maar als je een goede lijst hebt voor de verhuizing... met goede tijdsplanning voor allerlei dingen dan komt het allemaal goed. Bol, fijn dat ze die rommel toch even lang komen brengen... leek me ook een kleine moeite hoor. En nu maar hopen dat het helpt.. sterkte. SUIKER.. HOU JE HAAKS HE? WE WACHTEN HIER OP JE EN DENKEN AAN JE. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Andere kant van de medaille. Ik ga VW gebruiken om weer terug te keren in het bedrijfsleven. Weer terug in het ritme komen van werkende. Nu zal me dat niet lukken zit al ruim 3 jaar thuis ik voel dat ik het weer kan alleen een beetje opstart problemen het zal al moeilijk genoeg voor me zijn om aan de bak te komen niet handig als je het dan binnen een maand verknald omdat je een mindere dag hebt en je bed niet uit wil In overleg ben ik nu opzoek naar iets geschikt We komen steeds uit bij demente ouderen Even bot gezegt, ze vergeten toch de afspraak die je met ze maakt geen besef meet van dag en tijd Voor mij bij uitstek DE manier om niet te snel teveel te moeten (daar zit immers het probleem bij mij) Ik doe nu al zoveel weer uit mezelf en dat gaat me zo goed af Tijd voor de volgende stap Waarom dan niet een oudere dame verblijden met een wandeling kopje thee bezoekje aan de markt noem maar op Een gevalletje, het mes snijd aan twee kanten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Bedankt nog voor alle reacties gisteren Vannacht weer goed geslapen, dat lukte de laatste tijd niet altijd. Voel me daardoor minder gesloopt, nog wel wiebelig. Ik weet dat het verdriet zal slijten op den duur, dat heb ik tenminste na het overlijden van mijn vader ervaren. Verdriet mag er zijn. Daar is niks mis mee. Ik heb lieve mensen om me heen, vrienden die ik niet altijd heel vaak zie zijn er voor me. En mannie zei: nu je moeder er niet meer is zal ik nog liever voor je zijn. Maar het is ook goed om momenten te hebben waarin ik alleen ben. Ik heb ook tijd voor mezelf nodig om dingen te verwerken. misschien ben ik daar anders in dan de meesten. Het zij zo. Ook dat is goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Ik ben steeds aan het bellen voor Suiker maar Tactive is er gewoon niet. Wat een **** zeg, als je iemand nodig hebt..................... Dit is ernstig hoor, hij ziet het totaal niet zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Ik voel me ook vaak naar omstandigheden, maar vergeet dan dat ik mijn omstandigheden niet BEN. Ik denk ze, maar ik ben ze niet.. door anders te denken zijn mijn omstandigheden ook anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Lieve Emma, je kunt niet altijd een ander redden. Je kunt een ander ook niet altijd behoeden voor de fouten die blijkbaar nog gemaakt moeten worden. Denk ook aan jezelf. Nu wil ik jou ook behoeden. We doen het allemaal wel he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Het is opgelost gelukkig. Suiker komt hier weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Emma, Het is lief hoor dat je voor suiker belt, maar dat kan hij toch ook wel zelf. Is ook beter voor zijn eigenwaarde als hij dat zelf even uitvogelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Nou, dat is toch weer snel geregeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 pfft gelukkig. suikertje vertel.... whats up? tina wat ontzettend leuk om eventjes zo een keuken te kopen bollie ik was al bijna onderweg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 nou dat hoeft niet meer, dan ga ik maar even met knabbel & babbel aan de wandel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Lieve Kate, Je hebt gelijk hoor. Moet er beter om denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Jaap, hij had geen beltegoed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Ben er weer, niks mijn schuld!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Tina, heb je je eisenpakket al klaar? Met 8 pits kookeiland neem ik aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 En ik mag het niet zeggen, maar ze/he weet zelf wie hier voor verantwoordelijk is en waarschijnlijk zit ze hier ook op forum, maar wel onder ban van 1 maand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Suikertje welkom terug. Hou je taai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden