Kohtje Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Geplaatst 29 maart 2012 Originally posted by: bolletjeDit is wel zo onbeschoft. Profiteren van de mensen en daar staat helemaal niets tegenover. Ik ben zo kwaad hé.quote> Niet kwaad zijn, Bolletje.. vrijwilligerswerk hoeft toch niets tegenover te staan? Je doet het toch voor de dieren? Die zouden de dupe zijn als jij stopt om menselijke regelgeving.
Soothe Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Geplaatst 29 maart 2012 Bolletje, Als vrijwilliger mag je 150 per maand met een max van 1500 per jaar, onkostenvergoeding krijgen. Als je dat ook daadwerkelijk krijgt is een keertje zelf betalen toch geen drama. Betaal je het uit de onkostenvergoeding. En blijf het doen, voor de beessies. P.S en voor wat afleiding.
Truffel Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Geplaatst 29 maart 2012 Het meeste vrijwilligerswerk is zonder vergoeding. Als er al een onkostevergoeding is dan is die ook inderdaad voor de onkosten die je maakt voor het vrijwillgerswerk, denk hierbij aan reiskosten etc. Dus die vlieger gaat niet op Soothe
Soothe Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Geplaatst 29 maart 2012 Onkosten horen vergoed te worden. Maar ik zie het te simpel. Zullen de daadwerkelijk gemaakte kosten zijn. Bonnetjes etc, laten zien. Ik dacht, hoppa 1500 op je rekening. Niet dus.
bolletje Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Geplaatst 29 maart 2012 Dank je Spikie. Soothe ik heb nooit geld gekregen voor het vrijwilligerswerk omdat ik zoiets had ik krijg m'n uitkering en das genoeg. Dus heb 11 jaar gewerkt en nooit een cent hoeven hebben. Weet ik Kohtje maar het is zo aan het veranderen. Tuurlijk hoeft er niets tegenover te staan maar nu ik zelf met een ziek hondje zit, laten ze me stikken. Dat bedoel ik met er staat niets tegenover, dit gaat ook om een dier. Bij ons is het nu zo dat, als ze er geen geld aan kunnen verdienen dan komen ze niet. En daar heb ik moeite mee. Vroeger stond er iets tegenover en werd er niet zo moeilijk gedaan. Het was veel menselijker.
Soothe Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Geplaatst 29 maart 2012 Hoi Koude kalkoen. Je eerste maand heb je weer binnen en ook de centjes gestructureerd. Een fraaie start. Nu even neusdruppels halen. Een groet Coco, Houd vol hè.
Emmaroos Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Geplaatst 29 maart 2012 kreeeg net een mail van Suikertje. Hij heeft het slecht. Hij voelt zich rot. Zegt geen dubbele account te hebben. Zo zielig.
Kohtje Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Geplaatst 29 maart 2012 Lief Bolletje, ik snap je wel hoor. Maar het zijn de mensen zelf die het allemaal steeds onmenselijker maken.. Voor niets gaat de zon op, zeggen we. Ook in liefdadige projecten draait het om geld.. dat kunnen wij als eenlingetjes niet in één keer veranderen. We kunnen ook hierin alleen onszelf veranderen door eens iets te doen zonder er geld voor te vragen en op deze manier de boodschap uitdragen dat zonder geld maar met enkel liefde ook veel te bereiken valt. Of die boodschap opgepikt wordt door anderen kunnen wij niet overzien. Wij zijn alleen verantwoordelijk voor onze eigen inzet.
Kohtje Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Geplaatst 29 maart 2012 Er is trouwens wel verschil tussen geld vragen dat nodig is om kosten te dekken of geld vragen om er aan over te houden..
Yvonne Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Geplaatst 29 maart 2012 Goedemiddag luitjes. Kom even binnenzeilen.. eetpauze tussen het poetsen door.
albertina Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Geplaatst 29 maart 2012 Bol, sneu dat ze je niet even kunnen helpen. Meer weet ik er ook niet over te zeggen. Waar ik het vw werk deed werd er wel veel voor de vw gedaan. Dagje weg, etentje enz. Nu mag ik nog af en toe mee omdat ik nog heel af en toe voor iemand inval. Erg leuk maar uiteindelijk is het zo dat de maatschappij in bepaalde groepen zoals bijv, gezondheidszorg, dierenambulance, enz, enz, niet meer zonder de vw kan. Probeer het ook zo te zien, je helpt er de dieren mee. Dat ze jou nu even laten zitten is wrang. Maar die beestjes kan je niet in de steek laten, dat weet ik zeker.
Yvonne Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Geplaatst 29 maart 2012 Emma... denk dat je beter een klein stukje van je bericht van daarnet kunt verwijderen...
Emmaroos Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Geplaatst 29 maart 2012 Ja, Akelei, dat heeeft hij gevraagd.
Yvonne Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Geplaatst 29 maart 2012 Bankpauze dus Aakie... Lekker... lekker effe wegsoezen dus
albertina Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Geplaatst 29 maart 2012 Zo en nu ga ik aan mijn lijst wat en hoe met de verhuizing. Een beetje overzicht houden want er gebeurt nu erg veel tegelijk. Even opscheppen, ik heb vanmorgen voor het eerst van mijn leven, in mijn uppie een nieuwe keuken uitgezocht. Ik ben zo trots en zo blij. Dat ik dat nu kan en mag doen, super vind ik het. :$
Yvonne Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Geplaatst 29 maart 2012 :present:Suiker... je leest vast mee hier he? Ik hoop dat je heeeeel snel weer gewoon hier kunt inloggen hoor. Je wordt gemist dus, hou je haaks hoor.
Yvonne Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Geplaatst 29 maart 2012 Tina.... wat verschrikkelijk leuk. Wat een heerlijk vooruitzicht voor je. Lekker van genieten..
albertina Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Geplaatst 29 maart 2012 Suiker. waardeloos man. Ik wens je sterkte en hoop je weer snel te lezen. take care!
bolletje Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Geplaatst 29 maart 2012 Lieve Co wat ben je toch een scheetje hé. Mensen ik ben net gebeld, ze komen de pilletjes brengen. god zij dank want ik zat er zo mee in m'n maag. Zie m'n hondje al dood neer vallen. Erg hé? Wat ben ik blij dat ik geen kinderen heb zeg. maar ik ben gelukkig weer wat rustiger. Ja ze belde net en vonden het inderdaad geen streek, om dit zo te doen. Dat is ook, ik verwacht nooit iets terug maar het gaat nu om mijn diertje, en dan ben ik geen heldin hoor. Dan is de Bolle maar een heel klein meisie.
albertina Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Geplaatst 29 maart 2012 ja Von, soms kan ik het gewoon niet geloven, En dat doe ik hoor, genieten, heerlijk, de stress zal nog wel komen, voorlopig vind ik het nog allemaal leuk. Dank je.
albertina Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Geplaatst 29 maart 2012 Ik ga ook aan de gang. Bol, fijn toch nog in orde gekomen, geen zorgen meer om dat kleine opsodemietertje. Laters luitjes.
Yvonne Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Geplaatst 29 maart 2012 Boterham naar binnen... ik ga weer aan de slag. Hihi... reken maar dat er nog genoeg stress gaat komen Tina. Maar als je een goede lijst hebt voor de verhuizing... met goede tijdsplanning voor allerlei dingen dan komt het allemaal goed. Bol, fijn dat ze die rommel toch even lang komen brengen... leek me ook een kleine moeite hoor. En nu maar hopen dat het helpt.. sterkte. SUIKER.. HOU JE HAAKS HE? WE WACHTEN HIER OP JE EN DENKEN AAN JE.
Truffel Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Geplaatst 29 maart 2012 Andere kant van de medaille. Ik ga VW gebruiken om weer terug te keren in het bedrijfsleven. Weer terug in het ritme komen van werkende. Nu zal me dat niet lukken zit al ruim 3 jaar thuis ik voel dat ik het weer kan alleen een beetje opstart problemen het zal al moeilijk genoeg voor me zijn om aan de bak te komen niet handig als je het dan binnen een maand verknald omdat je een mindere dag hebt en je bed niet uit wil In overleg ben ik nu opzoek naar iets geschikt We komen steeds uit bij demente ouderen Even bot gezegt, ze vergeten toch de afspraak die je met ze maakt geen besef meet van dag en tijd Voor mij bij uitstek DE manier om niet te snel teveel te moeten (daar zit immers het probleem bij mij) Ik doe nu al zoveel weer uit mezelf en dat gaat me zo goed af Tijd voor de volgende stap Waarom dan niet een oudere dame verblijden met een wandeling kopje thee bezoekje aan de markt noem maar op Een gevalletje, het mes snijd aan twee kanten
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden