Emmaroos Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Originally posted by: jopiezuiver, inderdaaden niet altijd leukmaar wel zuiverniet altijd de makkelijke wegmaar wel zuiverInderdaad.quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 en nu wachten op de anwb, ja ik heb toch echt de auto nodig om op mijn werk te komen, normaal fiets ik alles!! alleen naar mijn werk, en dat ding deed echt niets!!! echt poep! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 ***, Lien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Hé Dhen, verdraaide extremist. Een goedemorgen allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Moghu Soothe. Kun je een beetje genieten van het mooie weer? Voel je je daardoor wat prettiger nu? Want soms heb je last van sombere stemmingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Ik vind het vervelend als iemand iets zegt en dan verdwijnt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Bolleboos, stemming is redelijk. Maar ik wordt steeds verkoudener Dacht op te knappen,maar knap verder af. Gloeiende koppijn ook. Zo, even bij je uitgehuild. Liefs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Lichtpuntje is misschien Soothe, dat het weer dat er bij hoort in aantocht is. De zon is hier al weg. Beterschap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Ja hoor Heer Soothe kom maar lekker even tegen me aan hangen en laat die traantjes maar stromen. Heb hier genoeg zakdoeken. Zo de Bol gaat even boodschappen doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 wiedewatwaarhoe een extremist wie ikke ?? ja ik kon extreem veel drinken ja, ik zoop elke bouwvakker onder tafel en was daar trots op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Akelei, Drie netten perssinas gekocht en kiwi's. Maar als je het hebt wordt het toch uitzieken. Een minpunt is, dat ik met de hond uit moet. Dus paraceta erin. Jaap ook hier geen zon. Ga jij eens heel hard roepen. Zo, nu weer even een beetje rust. Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Mooi Gaby, sinds je 13de zo lang niet droog gestaan, wat een confronterende nuchtere ontdekking maar je kan het dus en dat is een mooie ontdekking Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Hoezo Mariam??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Originally posted by: JenIk vind het vervelend als iemand iets zegt en dan verdwijnt.quote> Tja, we kunnen hier niet eeuwig blijven rondhangen. Ik ben er ookeven vandoor. Ik verdwijn niet. (hoop ik) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Ik ook hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mariam Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 nee, het hardlopen is geen boete doen hoor. ik ben met een oploopschema bezig van start to run, vanmiddag les 8 van de 28. schijnt een pittige te zijn. is een hele opgave iedere keer, maar zo lekker nadien. nog even thuis aan het werk, doe rustig aan inderdaad, moet dadelijk naar " de zaak". mariam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Originally posted by: Jaap Originally posted by: JenIk vind het vervelend als iemand iets zegt en dan verdwijnt.quote> Tja, we kunnen hier niet eeuwig blijven rondhangen. Ik ben er ookeven vandoor. Ik verdwijn niet. (hoop ik)quote> Iets vervelends zegt en verdwijnt zonder te verduidelijken. Zo?Ik ben niet boos of geïrriteerd hoor. Hoogstens kwetsbaar, neem ik aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mariam Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 ik ga er vandoor, fijne dag allemaal, ook zonder het zonnetje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Goedemorgen! (kan nog net he?). Beter laat dan nooit. Beetje druk gehad vanmorgen, en te laat opgestaan. Zo, nu eerst een bammetje en teruglezen. Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
simonis Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Hoi iedereen, Gisterenavond het ook "droog" gehouden. Heerlijk geslapen en vandaag heerlijk fris aan de slag. Vanavond opnieuw ! Greetz By the way: gisteren 4 km gelopen op 28 min, niet slecht van mezelf :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Ik heb de lunch er ook alweer in. Quiche van eer-eer-gisteren. Met blauwe schimmelkaas. Ik kreeg een beetje het idee dat ie was doorgeschimmeld, maar nog niet vies. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 @Mariam, @Simonis. Wow! Way to run! We kunnen wel een ADB-looplijst starten! Met alle peroonlijke records; T shirts drukken en meelopen met alle grote runs deze zomer! Oh nee, toch maar niet, denk ik. Even geen lijsten meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 @Jaap, als je lang genoeg wacht, groeit-ie van zelf weer aan! De hele week quiche! Yummie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Ook geodemiddag allemaal. Heerlijk die donderdag, dan mag ik altijd wat langer blijven liggen van mezelf hihi dus was er pas om half 11 uit, lekker bakkie pleur van manlief gekregen op bed. I just love Thursdays Straks lekker naar de markt, alleen een beetje jammer dat het hier ook al helemaal grijs is. Ze hebben de zon uitgedaan gisteravond en vergeten aan te doen vanmorgen Maar mag de pret niet drukken, ik mag schoenen kopen vandaag @Sowhat, :present::present::present::present: een hele bos voor je 1 jarig droog staan, toppie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Originally posted by: JaapIk heb de lunch er ook alweer in. Quiche van eer-eer-gisteren.Met blauwe schimmelkaas. Ik kreeg een beetje het ideedat ie was doorgeschimmeld, maar nog niet vies.quote> Ach zolang je er nog niet achteraan hoeft te rennen omdat het pootjes heeft gekregen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden