Gaby Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 :);):);):);):);):);):);):);):);):);):);):);):);):);):);):);) Voor SoWhat een JAAR!!!! GEFELICITEERD!!!!! Wow.............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Originally posted by: JenHa! Straks wordt het hier nog een Belgisch forum :-)quote> Zolang ze maar nederlands blijven schrijven vind ik het prima. Heerlijk taaltje hebben die belgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Stel nou dat een van mijn huisgenoten ook een alcohol probleem heeft en zich zou aanmelden via mijn computer. Dan hang ik ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 mmm........ zit wat in Jaap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Klopt Jaap... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Tsja alleen zijn en drinken, dat was wat ik de laatste jaren ook deed, en aangezien het niet altijd mogelijk is iets af te spreken, zijn dat idd ook enorme triggers voor me, en dan woon ik nog alleen ook. mijn ervaring is dat de eerste dagen vreselijk zijnm, dan komen de 2 weken en wil ik NOOIT meer drinken, en dan zo tussen de 5-8 weken, ging ik de fout in, dronk ik weer 1 of 2 dagen, maar de ellende was, dat het steeds weer opnieuw stoppen zoveel energie kostte, en dat ik er allang niet meer echt van genoot, van die #drank, daarom Dank ik God op mijn blote knietjes dat ik die eerste 2 maanden voorbij ben, merk nu dat het ietsjes makkelijker gaat, maar ik beken dat IK het zonder refu NIET had gehaald, en nu ik terug kijk ben ik zo blij dat ik die refu slik, want anders was ik aan de gang gebleven, en dan blijft het gevecht, niet dat dat nu over is, en ik bekijk het nog steeds per dag, maar ik kan wel zeggen dat ik v.a mijn 13e jaar niet zo lang droog heb gestaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Tijd van komen en tijd van gaan... voor mij nu tijd om aan de slag te gaan. Lui, ik wens jullie een fijne dag.. Later...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Gabs, zo klinkt het alsof je Refu een zwaktebod vindt. Ik ervaar jou juist als erg krachtig, ook in je kwetsbaarheid en je oprecht zijn. Toevallig ben jij het wel zelf die dat pilletje slikt en je neemt daarmee de verantwoording elke keer weer omdat je kiest voor nuchter zijn en alles aangaan. Kijk en ik weet niet of ik dat had gekund dus. Petje af voor jou en ik gun je zo dat je eens realiseert wat een kanjer je bent:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Originally posted by: jopienou ja zegyvonnestink ik of zo???????quote> Hihi... nog even opnieuw inloggen...Nee hoor Joop... had je alleen even niet gezien.... Meer wisseling van de wacht dus.. Jij hebt er al een halve dienst op zitten... ik zit ongehoord lui te zijn van morgen en vond het toch eigenlijk wel tijd worden om nog iets zinnigs te gaan doen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 snif snif:o Jopie? fijne dag mensen ik heb cursus autobiografisch schrijven zelftherapie en erg leuk om te doen ook dag dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 ik ga ervan blozen Jane, maar je hebt gelijk, ik moet (nog) leren meer voor mezelf op te komen, en geloof me, ik krijg daar momenteel alle leermomenten/kansen voor, heel niet blij mee, maar ik begrijp dondersgoed, dat ik er dus iets mee moet voor jou Jane nu ga ik rennen, werken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Alsof zo'n forum niet zinnig is. Yvonne toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 oh ja Gabs zaadjes van geluk zijn soms wit en zitten in een groen doosje:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 :PJane, fijne dag... lijkt me trouwens leuke cursus En kijk, nou blijf ik weer hangen dus ..... schuld van Joop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 lichtelijk beschadigd ja, maar ook weer ok, jopie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Een hittegolf? Nou dan moet ik zorgen dat ik alles buiten heb staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Sorry Jaap, je hebt helemaal gelijk... alleen... van hier hangen en posten krijg ik mijn boeltje niet op orde.... Maar goed... joop is aan het teruglezen, geeft mij de kans er nog een keertje tussen uit te knijpen (wat een idiote uitdrukking trouwens:P) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Sowhat proficiat. :musicnote::musicnote::musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mariam Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 goedemorgen allemaal gaat goed hoor, vandaag een nieuwe dag en wordt weer een nuchtere. zo naar het werk, vanmiddag weer hardlopen en dan lekker op de bank. mariam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mariam Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 en bedankt voor alle lieve pb-tjes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Ja, Joop, beschadigd inderdaad maar we gaan er weer voor. Spike, ben toch blij je te lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Mariam, dat je de energie hebt om te hardlopen zeg!!! Goed van je hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 nou lekker dan, start mijn auto niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 En nu, Lien?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Wat is witte liefde? Zuiver, bedoel je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden