Spring naar bijdragen

donderdag 29 maart 2012


Jen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 357
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Tsja alleen zijn en drinken, dat was wat ik de laatste jaren ook deed, en aangezien het niet altijd mogelijk is iets af te spreken, zijn dat idd ook enorme triggers voor me, en dan woon ik nog alleen ook.

mijn ervaring is dat de eerste dagen vreselijk zijnm, dan komen de 2 weken en wil ik NOOIT meer drinken, en dan zo tussen de 5-8 weken, ging ik de fout in, dronk ik weer 1 of 2 dagen, maar de ellende was, dat het steeds weer opnieuw stoppen zoveel energie kostte, en dat ik er allang niet meer echt van genoot, van die #drank,

daarom Dank ik God op mijn blote knietjes dat ik die eerste 2 maanden voorbij ben, merk nu dat het ietsjes makkelijker gaat, maar ik beken dat IK het zonder refu NIET had gehaald, en nu ik terug kijk ben ik zo blij dat ik die refu slik, want anders was ik aan de gang gebleven,

en dan blijft het gevecht,

niet dat dat nu over is, en ik bekijk het nog steeds per dag, maar ik kan wel zeggen dat ik v.a mijn 13e jaar niet zo lang droog heb gestaan :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gabs, zo klinkt het alsof je Refu een zwaktebod vindt.

Ik ervaar jou juist als erg krachtig, ook in je kwetsbaarheid en je oprecht zijn.

Toevallig ben jij het wel zelf die dat pilletje slikt en je neemt daarmee de verantwoording

elke keer weer omdat je kiest voor nuchter zijn en alles aangaan. Kijk en ik weet niet of ik dat had gekund dus. Petje af voor jou en ik gun je zo dat je eens realiseert wat een kanjer je bent:heart::musicnote::sun::musicnote::heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: jopie
nou ja zeg
yvonne
stink ik of zo???????;)quote>

Hihi... nog even opnieuw inloggen...
Nee hoor Joop... had je alleen even niet gezien....

Meer wisseling van de wacht dus..
Jij hebt er al een halve dienst op zitten... ik zit ongehoord lui te zijn van morgen en vond het toch eigenlijk wel tijd worden om nog iets zinnigs te gaan doen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik ga ervan blozen Jane, maar je hebt gelijk, ik moet (nog) leren meer voor mezelf op te komen, en geloof me, ik krijg daar momenteel alle leermomenten/kansen voor, heel niet blij mee, maar ik begrijp dondersgoed, dat ik er dus iets mee moet

:present: voor jou Jane

nu ga ik rennen, werken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry Jaap, je hebt helemaal gelijk... alleen... van hier hangen en posten krijg ik mijn boeltje niet op orde....

Maar goed... joop is aan het teruglezen, geeft mij de kans er nog een keertje tussen uit te knijpen

(wat een idiote uitdrukking trouwens:P)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...