igor Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 sowat gefeliciteerd met je jaar droog. toppie hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Toen Nederland onder Spanje viel, toen hadden we Cuba. En vergeet ik natuurlijk Suriname, De Antillen en Jawel New Amsterdam, het huidige New York. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Heel de wereld hadden we. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Goedemorgen allen, Allereerst wil ik iedereen bedanken die me gesteund hebben en zeer lief toegesproken, zowel in pb als op het forum. Ook ben ik aardig afgebrand maar ja, is niet anders. Hannah, wat verschrikkelijk lief dat je op het jaarpact zo voor me op kwam, deed me goed. Ik heb mezelf weer bijeen geraapt, ga er weer voor maar wel met een enorme kater. Niet van de drank maar van het gebeuren zelf. Gevoel van: stomme oekel dat ik ben, kan niet eens alleen zijn. Man heel erg boos, gaat zaterdag tot donderdag weer weg en ziet daar tegenop. Ik werk bijna alle dagen dan en ben dus save, alleen maandag ben ik vrij. Maak er een mooie dag van, mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Sowhat, van harte proficiat. :light::rose::present::light::rose::present::light::rose::present::light::rose::present::light::rose::present::light::rose::present::light::rose::present::light::rose::present::light::rose::present::light::rose::present::light::rose::present::light::rose::present::light::rose::present::light::rose::present::light::rose::present::light::rose::present::light::rose::present::light::rose::present::light::rose::present::li Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Het ontbrak ons slechts aan sterke leiders, maar anders... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Jaap, hoe is het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Sowhat, een nuchtere omwenteling om de zon gemaakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Beetje recalcitrante bui, verder niets bijzonders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Ok Jaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Sowhat een jaar alweer meis wat ga jij weer goed! :musicnote::heart::musicnote::heart::musicnote::heart::musicnote::heart::musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Goeie morgen lieve mensen. Geniet vandaag nog maar een beetje van het weer want we hebben de beste tijd gehad hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Heey Bollie, ik hoorde gisteren dat we in April een hittegolf krijgen. Zal de zomer wel weer **** zijn, hahahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Sowhat, petje af voor je hoor. Ennu... hoe laat kom je de taart brengen??? Emma, waarom heeft Suiker trouwens een ban? Ik snap er helemaal niets van.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Goedemorgen Sowhat, 1 jaar! Gefeliciteerd ;:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 sprank voor mijn beurt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Nou Bol, hier is het al zwaar bewolkt, weinig te genieten hoor.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Ja, dubbele account Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Originally posted by: Jaapdubbele accountquote> Suiker???? Tssss, onder de naam Zoetje zeker... Maar evenzogoed wel hartstikke rot voor hem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Ja, Yvon, niks aan he, dat weer nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 EmmaRoos, alleen zijn Ãs ook niet evident. Vind ik dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 VM ook. Ik vind het nogal rücksichtslose maatregelen. Die tactive mijns inziens ook anders zou kunnen oplossen. Maar ja het is hun forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Jen, is ook niet leuk maar moet het toch kunnen, man man man, ik baal zo verschrikkelijk. Jaap, vind ik ook, ze zijn echt te streng. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Helemaal mee eens Jaap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Goedemorgen, even bijlezen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden