Gestopt Geplaatst 3 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 april 2012 Ik heb het hier even HELEMAAL gehad met mijzelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 april 2012 Rapport Share Geplaatst 3 april 2012 Oei oei Gestopt, ik denk dat ik het wel kan raden. Maar wil je iets kwijt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 april 2012 Rapport Share Geplaatst 3 april 2012 gestopt tijd voor een flinke wandeling????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 april 2012 Rapport Share Geplaatst 3 april 2012 gestopt, gun jezelf wat rust. Ik gun het je ook. Even niets hoeven. Gevoel toelaten, maar er verder niets mee doen. Dat kan altijd nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 april 2012 Rapport Share Geplaatst 3 april 2012 Suiker, ik weet ook niet hoe het precies zit met IP adressen, alleen wel dat je inderdaad als je samen via een router het net op gaat allemaal hetzelfde nummer hebt. Tenminste op mijn netwerk is dat zo. Als je benieuwd bent naar jouw nummer kijk dan hier Wat is mijn IP?Niet dat je er wat aan hebt. Via dat nummer weet internet waar jij ongeveer bent. Daarom krijg je ook nederlandse reclame ook als je op buitenlandse sites zit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 april 2012 Rapport Share Geplaatst 3 april 2012 Gestopt ik hoop dat je nog wel wat laat horen meid. Dit is zo niet prettig. Een berichtje plaatsen en dan horen we niets meer van je. Ik hoop dat we je kunnen helpen zodat je er niet alleen voor staat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 april 2012 Rapport Share Geplaatst 3 april 2012 Het is misschien niet zo prettig voor ons, maar al helemaal niet voor Gestopt. Kan me voorstellen dat je dan even niet aan anderen denkt. Ik ga even een hapje eten. Ik moet nog iets verzinnen. Later.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 3 april 2012 Rapport Share Geplaatst 3 april 2012 Goeie avond iedereen, ik heb vanavond iets meegemaakt waar ik me niet echt fijn bij voel. een vriend van mijn man was hier, iemand dat ik altijd al een enorme schat gevonden heb. Nu was hij iets aan het vertellen over bedrog en, ik zag zo'n grijns van.......... Ik vond het niet prettig. Heb ik het dan nooit gezien omdat ik meestal dronken was ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 april 2012 Rapport Share Geplaatst 3 april 2012 Dat weet ik niet Esper. ik weet alleen dat ik vaak de werkelijkheid heel anders zag dan dat ie was. Dat zijn dingen die je nadat je gestopt bent, merkt. Kan ook niet anders omdat je gewoon niet helder bent, en in veel gevallen die werkelijkheid helemaal niet meer weet. Dan ga je hem zelf maar invullen. Veel dingen ontgaan je als je gedronken hebt, je hebt ze gewoon niet meer in de gate. Enge gedachte hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 3 april 2012 Rapport Share Geplaatst 3 april 2012 Tja, ge hebt wel gelijk natuurlijk. Toch hoop ik dat ik me vergis. Die reactieflits op zijn grijns was echt onaangenaam. Allez, hoort bij het nuchter worden zeker....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 april 2012 Rapport Share Geplaatst 3 april 2012 Als je het zeker wilt weten zal je het moeten bespreken. Blijven rondlopen met deze twijfel is ook niets. Probeer niet te snel te veroordelen. Voor partners van drinkers is het niet makkelijk. Zij missen een steun in hun leven. En vaak hebben zij het heel lang voor zich gehouden. Doen naar de buitenwereld dat alles koek en ei is. En ook ik heb vertrouwen geschaad. Hoe vaak heb ik niet gezegd minder te gaan drinken, meer te werken, er voor haar te zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 april 2012 Rapport Share Geplaatst 3 april 2012 Heel vaak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 3 april 2012 Rapport Share Geplaatst 3 april 2012 Die grijns kwam van mijn man zijn vriend Jaap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 april 2012 Rapport Share Geplaatst 3 april 2012 Nou is het ook wel eens zo dat er mensen zijn die graag een beetje stoer willen doen naar het andere geslacht. Dat schijnt toch wel een kick te geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 3 april 2012 Rapport Share Geplaatst 3 april 2012 Het is gewoon zoals je al zei bolletje, 'het wakker worden' is best soms een beetje eng. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 3 april 2012 Rapport Share Geplaatst 3 april 2012 Even bezoek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 april 2012 Rapport Share Geplaatst 3 april 2012 Sorry, dan begreep ik het even verkeerd. Tja, maar goed wat ik schreef blijft wel een ding om te beseffen in het algemeen dan. Misschien is het toch niet zo'n goede vriend van je man. Blijkt nu. Lastig. Als hij zo een vriendschap op het spel wil zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 april 2012 Rapport Share Geplaatst 3 april 2012 Nog iets geks over de verbouwingen. Op de balie staat op mijn werk een donatiepot: Doe ook ons een lol, En help ..... der bikini vol. zo'n borstvergroting kost 3.500 euro, dus alle beetjes helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 april 2012 Rapport Share Geplaatst 3 april 2012 uhm... Jaap, ga ik me toch wel even afvragen waar jij werkt nu???? En ja.. alle beetjes helpen toch ? En tsja Esperanzo.. heb je die vriend alleen maar meegemaakt als je gedronken had dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 april 2012 Rapport Share Geplaatst 3 april 2012 Dat vraag ik me ook wel eens af. Ik denk ook dat dit echt de laatste week is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 april 2012 Rapport Share Geplaatst 3 april 2012 Originally posted by: JaapDat vraag ik me ook wel eens af.Ik denk ook dat dit echt de laatste week is.quote> Tsjaaaaa.. das geen antwoord dus.. ff wat duidelijker graag zodat wij ons hier ook een beeld kunnen vormen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 3 april 2012 Rapport Share Geplaatst 3 april 2012 Borstvergroting is uit en andere vormen van verjonging in lees ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 april 2012 Rapport Share Geplaatst 3 april 2012 Ik werk bij Bram Moszkowicz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 april 2012 Rapport Share Geplaatst 3 april 2012 Of laat ik het anders zeggen: Bram werkt voor het bedrijf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 april 2012 Rapport Share Geplaatst 3 april 2012 Leukkkkkk, Bram werkt bij zoveel bedrijven toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden