Gast Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 Ik heb me zojuist aangemeld. Hopelijk heb ik iets aan dit forum. Voorlopig lees ik even mee maar mezelf kennende zal ik wel snel reageren. Alvast bedankt ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 Hoi kwispel, welkom hier. Hoe eerder je meeschrijft des te eerder je bent ingeburgerd hier. En het is erg rustig op de dagdraad (bij ditjes en datjes) dus wat let je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 Hoi Kwispel! Weet nog niets van je , maar doe je voordeel met dit forum! Van harte welkom, veel succes met datgene wat je beoogt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 Hallo Kwispel, Van harte welkom, Wat deed je besluiten om eens te koekeloeren? Hoop in elk geval, dat je wat aan dit forum zult hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 Ja Kwispel, van harte welkom hier. Ik hoop dat je er iets aan hebt. Wij steunen elkaar en wisselen ervaringen uit. Dus schroom niet, en hopelijk kun je hier vinden wat je zoekt en een einde maken aan je verslaving. Liefs Jootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 Van harte welkom Kwispel. Wat een leuke naam zeg ik hoop dat je je naam eer aan gaat doen en het positieve van de alc. de baas gaat ervaren. Dan ziet jouw toekomst er goed uit voor je. Kijk maar wanneer je wat mee wilt schrijven je bent daar helemaal vrij in. Nogmaals welkom en heel veel suc6. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 Hallo Kwispel, Ook van mij welkom hier. Als je het forum hier een beetje gaat vertrouwen, is het leuk om te weten of je een man bent of een vrouw en in welke leeftijdscategorie. Kijk maar of je wilt en er aan toe bent. Je hebt kennelijk, net als wij, een alcoholprobleem. Heb je begeleiding bij het stoppen of minderen, of probeer je het op eigen kracht? Ik ben een minderaar en heb veel gehad aan de internetbehandeling van Tactive, via de site van Alcohol de Baas. Aarzal niet om steun te zoeken als je het moeilijk hebt, of iets wil vragen. We weten allemaal hoe het werkt. Succes en een heleboel doorzettingsvermogen, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Dag Kwispel, Welkom terug. Ik ben hier nog niet zo heel lang, maar in het forum vind ik (h)erkenning, steun op zijn tijd ook humor. Onder ditjes & datjes vind je de dagdraad. Dat is een soort huiskamer en zijn we meestal te vinden. Treffen we je daar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Ha Kwispel; wij willen wel even jouw baasje worden hoor uitlaatservice is wel zelfservice:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Dag kwispel, goed idee om langs te komen. Omdat het zomer is, is het de juiste moment om hier mee een terrasje te komen doen! Twee appeltjes in een mandje, dat wordt fruitig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Hallo Kwispel, Nu de daad echt bij het woord voegen? Ik heb zelf veel steun aan het forum, vooral op momenten dat ik trek heb. De anderen steunen me/je dan om de trek uit te zitten en om standvastig te blijven. Ik hoop dat het voor jou ook zo werkt. Op de dagdraad, in de huiskamer, is bijna altijd wel iemand die je wilt steunen. Succes en hou vol. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden