Yvonne Geplaatst 11 april 2012 Rapport Share Geplaatst 11 april 2012 Drie op een rij dus... Het was een lange, lange dag weer.. Dus ik ga lekker mijn bedje opzoeken. Voor iedereen lekker slapen nu of straks... :lips::lips::lips::lips::lips::lips::lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 11 april 2012 Rapport Share Geplaatst 11 april 2012 Fourchan, Je gaat goed. :present::present: Ga zo door! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 11 april 2012 Rapport Share Geplaatst 11 april 2012 Dank jullie allemaal frummers, voor de aardige woorden. Ik voel me zeer gewaardeerd:) Nu op naar het volgende jaar. Voor vanavond meld ik me droog weer af. AR en Madelief, fijn dat jullie me steeds weer op het dagpact zetten. Welterusten, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 11 april 2012 Rapport Share Geplaatst 11 april 2012 Lytse geweldig mens, gefeliciteerd op deze zo belangrijke dag voor je, knap hoor. Zeker ook door wie je hier bent voor iedereen waar je mee mee leeft. Chapeau Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 april 2012 Rapport Share Geplaatst 11 april 2012 slaap lekker wakkeren voor nu:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 11 april 2012 Rapport Share Geplaatst 11 april 2012 o de rest van het zooitje ook natuurlijk een goeie avond gewenst hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 april 2012 Rapport Share Geplaatst 11 april 2012 zooitje ongeregeld? ok truste Draak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 11 april 2012 Rapport Share Geplaatst 11 april 2012 jij ook goeie nachtrust Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 11 april 2012 Rapport Share Geplaatst 11 april 2012 ach tjah hoe zal ik ut zeggen; beetje lomp soms Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 april 2012 Rapport Share Geplaatst 11 april 2012 Van mij natuurlijk ook een dikke proficiat Lytse, je geeft andere minderaars moed! Een van de J's :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 11 april 2012 Rapport Share Geplaatst 11 april 2012 Van mij (ook een van de J's) een dikke pakkerd. Je gaat hardstikke goed en je bent een lieverd. Voor Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 april 2012 Rapport Share Geplaatst 11 april 2012 ik was ook een vd 3 J's ooit:huh: maar denk steeds aan Akelei en die zware aardbeving in Indonesie Hoop dat ze er geen last van ondervindt en gewoon lekker kan genieten. nu echt weg Heintje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden