Rudy Geplaatst 13 april 2012 Rapport Share Geplaatst 13 april 2012 Op het moment gaat het weer een beetje. Ik ben onderhand 4 uur per dag bezig het fysiek soepel te houden. Beetje onvoorspelbaar, maar Kate ik kan nog veel zij het op een ander niveau dan vroeger. Ik kan niet meer op mijn lijf vertrouwen en dat maakt me onzeker als ik de deur uit moet. Mee leren omgaan zegt de dokter en hij heeft gelijk. Accepteren en middelen zoeken die het leven veraangenamen. Inmiddels ben ik daar wel in thuis en zit niet snel voor 1 gat gevangen. Kate, verder gaat het wel goed met mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 13 april 2012 Rapport Share Geplaatst 13 april 2012 Soothe. Ooohhhhh. Nou, ik dacht eigenlijk misschien spreekt het je aan, omdat Seneca tegen Marcia zei, toen zij haar kind had verloren; "let op het natuurlijk verloop van emoties, geef je ziel die kans". Maar Marcia liet haar verstand overheersen, waardoor ze niet meer uit haar rouw kwam. Maar dat is het dus allemaal niet..... Maar ik geloof zeker dat we allemaal een zieltje hebben! (niet alleen omdat ik bang voor de dood ben) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 13 april 2012 Rapport Share Geplaatst 13 april 2012 Tijd om voor het eten te zorgen. Met stoffer en blik door de koelkast en alle ingrediënten om een salade te maken zijn aanwezig. Tot een volgende Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 13 april 2012 Rapport Share Geplaatst 13 april 2012 @Hannah, vreselijk, alles tegelijk! Beterschap bij jullie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 13 april 2012 Rapport Share Geplaatst 13 april 2012 Gunst Hannah, dat is ook wat zeg, dat heb ik helemaal van je gemist. Kun je nagaan hoe ik met mezelf bezig ben de laatste tijd, sorry. Hoop dat jullie weer uit dit dal omhoor klimmen. Eline, dat mag ik toch hopen dat we zieltjes hebben, anders is het toch allemaal voor niks geweest? Hahahaha. Wat was er dan voor niks?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 april 2012 Rapport Share Geplaatst 13 april 2012 Hannah, wat een gedoe daar. Bij mij hebben ze ook wat uit m'n rug gesneden. Is weer mooi genezen. Het was goedaardig, echter het groeide snel. Toch blij dat het weg is. Nee Hannah, ga er niet om lachen. Sterkte met alles. Geef de dochter een aai over d'r bol en zoon een stevige schouderklop. En jij krijgt een bij hoge uitzondering. Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 13 april 2012 Rapport Share Geplaatst 13 april 2012 Spike, eesrt nieuwe tanden en nu mooie borsten??? Je wordt nog eens een beauty! Of was je dat al?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 13 april 2012 Rapport Share Geplaatst 13 april 2012 Ja, Spike, ik begin het te begrijpen. Moet dan maar he? Heb het echt nooit eerder gehad. Met drank op was ik meestal zo weer hersteld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 13 april 2012 Rapport Share Geplaatst 13 april 2012 Ik bedoel eigenlijk meer de volgende dag of dagen. Ik was zo weer boven jan, had nooit veel last van ontwenningen. Maar ja, nu ben ik te ver gegaan en pluk dan zeker nu de vruchten? Ik liep net naar de keuken en zei hardop...het blijft raar, hoe ik me voel, zo eng is dit. Maar goed, ik wacht maar af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 13 april 2012 Rapport Share Geplaatst 13 april 2012 Ja, veel meer als anders en ook sterke drank. Nee ik wil dit nooit meer want het ging de verkeerde kant op. Deze waarschuwing is wel aan mij besteed hoor, nu eindelijk wel en ik zal het inderdaad nooit weer vergeten. Niet voor niets nu de Refusal he? Achterdeur is dicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 13 april 2012 Rapport Share Geplaatst 13 april 2012 Goedemiddag, wat een rare dag vandaag. Ik was een uur te vroeg op mijn werk, een horloge nog een uur extra vooruit gezet terwijl het al op zomerijd stond. Niet zo erg op zich, ik ben er flink om uitgelachen. Het is vandaag de laatste dag van de Pesach, een Joods feest wat gedurende een week wordt gevierd. Zelf doe ik er niet zoveel aan maar op mijn werk wordt er volop aandacht aan besteed. Er was allerlei heerlijk eten, alles volgens de traditie en ja, er was ook kiddish wijn, dat vond ik toch wel wat apart op de vroege ochtend. Maar wat mij vooral opviel was dat niemand van mijn collegae ervan dronk, behalve de rabbijn, die deed flink zijn best. Zo stiekumpjes had hij er wel 5 naar binnen geschoven. Kijk dat valt mij dan weer op, ouwe zuipschuit zo vroeg in de ochtend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 13 april 2012 Rapport Share Geplaatst 13 april 2012 Vind het ook super van je hoor, Spike. Saai, ja soms wel maar drinken is saaier, dan maak je niets meer mee. Het moet nu nog uit dat hoofd en dan komt het wel weer goed. Ik ga ook even koken. Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 13 april 2012 Rapport Share Geplaatst 13 april 2012 Spike, hahahaha, ja het was echt komisch. En om heel eerlijk te zijn weet ik ook alle rituelen niet exact Maar 5 glaasjes kiddish wijn horen daar echt niet bij. Je gaat goed, fijn om te lezen, mooie lingerie is nooit weg, Goed voor je zelfvertrouwen. Ik ben er dol op. Zo en nu moet ik nog boodschappen halen, zin heb ik niet maar morgen al helemaal niet, dus nog even in de benen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 april 2012 Rapport Share Geplaatst 13 april 2012 Héhé, vanmiddag weer eens problemen met internet. Maar nu hoop ik dat het goed blijft want iedere x bellen is rot. Hier schrijnt verder de zon en ik voel me prima. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 13 april 2012 Rapport Share Geplaatst 13 april 2012 spike en waar heb je die gevonden dan???????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 13 april 2012 Rapport Share Geplaatst 13 april 2012 heeft die geen broers???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gestopt Geplaatst 13 april 2012 Rapport Share Geplaatst 13 april 2012 Hoe zit dat nou met die borsten van Spike ????? Pfffffff, moeilijke dag hier. Ben erg hyper. Ga mijzelf nu plat gooien in de sauna. ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gestopt Geplaatst 13 april 2012 Rapport Share Geplaatst 13 april 2012 Als dat nou eens waar was.... Nee, ik heb een supergoedkope sauna in mijn omgeving ontdekt. Voor de avond kan ik er voor 8 euro in. Denk je dat dat duur is ? Nou, normaal had ik het geld allang opgezopen afgelopen dagen. Idioot hoe een brein in elkaar zit. God nonde, ik word hier gek. Hoe lang blijft dat lichaam zeuren om die stoot alcohol. ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gestopt Geplaatst 13 april 2012 Rapport Share Geplaatst 13 april 2012 Nu ben ik tegen mijzelf aan het praten: ´Vanaf heden wordt er NIET meer gerookt in dit huis ! Tis goed weer en als je stresst ga je maar op het balkon roken.´ Verder gaat het geloof ik wel goed. ... Dag 16, 16, 16, 16,16 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 april 2012 Rapport Share Geplaatst 13 april 2012 Gestopt stop er eens iets lekkers in, dan ben je die trek gauw genoeg kwijt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 13 april 2012 Rapport Share Geplaatst 13 april 2012 wat een stilte hier zeg haast twee uur niks geschreven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 13 april 2012 Rapport Share Geplaatst 13 april 2012 Inderdaad zeg, wat een stilte. Ik dacht dat ik veel moest lezen maar nee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chrissy Geplaatst 13 april 2012 Rapport Share Geplaatst 13 april 2012 Mwoh... stil...? Neuh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chrissy Geplaatst 13 april 2012 Rapport Share Geplaatst 13 april 2012 Moeten wij maar wat schrijven misschien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chrissy Geplaatst 13 april 2012 Rapport Share Geplaatst 13 april 2012 Of niet natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden