Rudy Geplaatst 13 april 2012 Rapport Share Geplaatst 13 april 2012 Jopie het doet me goed jou te zien groeien. Bij het lezen van wat je schrijft krijg ik zelf weer nieuwe moed, door te gaan. Bedankt daarvoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chrissy Geplaatst 13 april 2012 Rapport Share Geplaatst 13 april 2012 @Gestopt: Ik heb ook ff op die site gekeken. "Hou de mond gesloten en probeer het 15 minuten tot een half uur vol te houden." Tjeesus man, kun jij dat ??? Petje af hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chrissy Geplaatst 13 april 2012 Rapport Share Geplaatst 13 april 2012 Wauw, dat zijn een hoop appels ineens... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 13 april 2012 Rapport Share Geplaatst 13 april 2012 Veel te regelen vandaag. Allemaal een voor het laten staan van het eerste glas vandaag. Alleen vandaag, 24uur dat is te doen. Het is de moeite waard. Tot een volgende. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 13 april 2012 Rapport Share Geplaatst 13 april 2012 t lijkt wel een fruitschaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chrissy Geplaatst 13 april 2012 Rapport Share Geplaatst 13 april 2012 :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 13 april 2012 Rapport Share Geplaatst 13 april 2012 mogge.. alles ok hier zijn gangetje. klein zonnetje hier fijne dag bla hoi jopie alles wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chrissy Geplaatst 13 april 2012 Rapport Share Geplaatst 13 april 2012 Mogge Toine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 13 april 2012 Rapport Share Geplaatst 13 april 2012 Goedenmorgen allemaal:rose: Toine, ben je al naar Père-Lachaise geweest of staat dat nog in de planning? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 13 april 2012 Rapport Share Geplaatst 13 april 2012 DAGPACT Albert Marc Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 13 april 2012 Rapport Share Geplaatst 13 april 2012 Albert Marc Rosa Tine Ja, ik schrijf me in. Vandaag 2 weken.....ik wil er graag nog heel veel weken aan vast knopen Liefs Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 april 2012 Rapport Share Geplaatst 13 april 2012 Originally posted by: spikevandaag ga ik een bh kopen,jawelmaatje miniquote> Geef nie hoor Spikie, die dingen gaan vanzelf groeien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 13 april 2012 Rapport Share Geplaatst 13 april 2012 zo de boodschappen zijn binnen en ook de drank als ik naar de fles rode wijn kijk.... dan krijg ik toch een trek lijkt wel of me lichaam erop reageert en komen de twijfels weer van joh probeer gewoon 1 glaasje lukt het niet ..stop je toch ik ga maar even stof zuigen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 13 april 2012 Rapport Share Geplaatst 13 april 2012 @Jopie. Toch schoon afleveren. Zodat je achter je eigen werk staat... Zo is het. Borg of geen borg. Inspirerend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 april 2012 Rapport Share Geplaatst 13 april 2012 Snoepie zet ze dan ergens neer waar je ze niet kan zien. Kom op meid, sterk blijven hé, de bent nu al zooooo lang droog. Je kan het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 13 april 2012 Rapport Share Geplaatst 13 april 2012 Snoep, Van Harte Gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter! En na het stofzuigen de fles wijn even zo ver mogelijk in een kast wegzetten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 13 april 2012 Rapport Share Geplaatst 13 april 2012 Hier moest ik opeens aan denken toen ik mijn dochtertje vanochtend uitzwaaide toen ze naar school ging: Zo, en eindelijk schijnt hier de zon. Heerlijk. Jopie, ik heb bewondering voor je, hoe je alles aanpakt. Kan ik nog wat van leren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 13 april 2012 Rapport Share Geplaatst 13 april 2012 dank je spike maar het is wel vechten hoor ben er nog lang niet..ik houd het vol maar ben er nog lang niet vanaf vind me eigen nu vreselijk zielig..dat ik morgen weer niks mag rosa..ik heb de flessen goed weg gestopt en wat er morgen over is geef ik aan mijn ouders mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chrissy Geplaatst 13 april 2012 Rapport Share Geplaatst 13 april 2012 Snoepie toch, lastig voor je... Maar ver uit zicht weg stoppen van die fles is al een goeie actie! Maak jezelf niet gek en veel sterkte ermee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chrissy Geplaatst 13 april 2012 Rapport Share Geplaatst 13 april 2012 Spike, ik ben inderdaad plat op mijn gezicht van de kar gevallen . En ja, ik klim er weer op hoor. Gaat het echt komen dat je niet meer in dit soort rottige gedachtes vast haakt? Ik heb mezelf weken helemaal gek gemaakt zo... Hoe lang sta jij al droog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 13 april 2012 Rapport Share Geplaatst 13 april 2012 ik besef ook..als ik 1 slok neem ..dat er meer volgt dat ik emotioneel weer een wrak wordt dat ik weer boosaardige duivelse buien krijg dat ik in mezelf keer het normale leven niet aankan en weer helemaal terug bij af ben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chrissy Geplaatst 13 april 2012 Rapport Share Geplaatst 13 april 2012 Spike, anders leven wil ik, ik ben over zoveel in mijn leven ontevreden... En ik voel met 100% zekerheid dat ik voordat ik ook maar iets anders zal kunnen veranderen, ik eerst moet stoppen met drinken (en roken). Maar ik ben er ook bang voor; alleen al de bezorgdheid of m'n huwelijk zo'n enorme verandering in mij gaat overleven. De maand dat ik droog heb gestaan en niet gerookt hebt, merkte ik dat ik echt veranderde, na een paar dagen al. Vriendelijker en rustiger, maar ook vierkanter, ging niets of niemand meer uit de weg. Nogal lastig voor een partner he. En hij heeft al zo'n bloedhekel aan veranderingen Sterk wel, dat 3 punten lijstje... klopt helemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chrissy Geplaatst 13 april 2012 Rapport Share Geplaatst 13 april 2012 @Snoep: Als je het zo op een rijtje zet, lijkt het zo gemakkelijk en duidelijk. Was het maar echt zo makkelijk he. Suc6 ermee... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chrissy Geplaatst 13 april 2012 Rapport Share Geplaatst 13 april 2012 Spike, douche jij buiten ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chrissy Geplaatst 13 april 2012 Rapport Share Geplaatst 13 april 2012 Originally posted by: jopie Originally posted by: Chrissyalleen al de bezorgdheid of m'n huwelijk zo'n enorme verandering in mij gaat overleven. quote> zoals ik al eerder zeit is ook ballastdat wat je nog hebtof denkt te hebbendwaallichten enzoquote> Tja Jopie...Klinkt heel logisch en doet toch pijn...Plus ik zit met 2 nog kleine kinderen, waarvan er eentje sowieso als de dood is dat wij gaan scheiden (gewoon omdat ze er in de klas van alles over gehoord heeft).Moeilijk hoor.Douche ze en werk ze! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden