gwen Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 lief, lief ook al zowat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 te laat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 @Lytse, rustig aan. Zien je later! Hopelijk zijn die mooie vrouwen dan weer opgehoepeld, want het leidt allemaal nogal af hier...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Originally posted by: Leniemggg..hahahaidd..... moet ze wel rondingen hebben hoor!quote> niet dan??taxi is er...toedeloe!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Ik las vandaag ook ff snel dat mensen aleen op vakantie gaan. Doen jullie dat uit je zelf of gaan jullie met organisatie. Heb laatste jaren alleen met kids gekampeerd, maar slechte ervaringen gehad. vervelende reacties van vrouwen. graag advies Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Lieve mensen, Ben er van tussen. Fijne avond allemaal en tot morgen:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Ik ben weer te hyper hier, ga ook weg, dag roos, hoop dat het goed met je gaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Fijne avond, Ans Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gestopt Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Hier ook tam dagje. Vreet geen moer uit. Ook een kunst op zich. Tjonge, het zijn wel dierenleeddagen de laatste tijd. En ik dacht de hele tijd dat suikertje een man was, maar volgens mij niet dus. Wie is nu degene die ergens geschreven had dat ze iemand kende die ervaringen had met Serenity ? Zou diegene mij even willen pb-en ? Dank je wel alvast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Originally posted by: jopie Originally posted by: bolletjeMoet je tegen Jopie zeggen Suiker, komt ze gelijk met je mee kijken. Dan heb je er geen kind aan hoor.quote> waar waar waar....niet te veel tegelijk hedan wor ik gekheb maar 1 hartquote> Heb 2 exen in aanbieding, mag ik ook niet zeggen, maar ja voel me slecht en heb te veel pammetjes hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 zo de visite is de deur uit hoop eten en gebak over dan deel ik het hier wel uit...eet smakelijk verders was het gezellig....alleen zoon en schoondochter hadden weer ruzie...maar daar raak je ook aan gewend...al lig ik er vaak wakker van de fles rode wijn die over was ..aan me ouders mee gegeven het bier en de witte wijn doet me niet veel...dus kan ik makkelijk bewaren nu lekker rustig op de bank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Allemaal welterusten en tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Emma, Hoe gaat het met je? Snoep, Fijn dat de verjaardag goed is gegaan. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Dag allemaal, Ik haak nu af. Tot morgen, welterusten en slaap lekker. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gestopt Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 hey, ik woon ook in het oosten. Ah ja, de wijzen komen uit het oosten he. Ik ga ook maar eens een nest opzoeken hier zo. ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Slaap lekker! Ik ga ook afsluiten, en meld me droog af. Tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Nee, nee ik was niet met vakantie, moest werken, verder geen bijzondere reden dat ik hier niet schreef. Gewoon even de focus ergens anders leggen. Ga ik wat mee oefenen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Gunn, ik denk ook dat wereld wel eens zal vergaan. Misschien ook wel binnenkort. Of dat het hele kapitalistische systeem in elkaar dondert. Dat niemand je geld nog wil want je koopt er niets meer voor. En waarom zou een mens dan nog werken. Des te meer reden om er nu nog even van te genieten, van het leven in rust. Dan zien we wel verder en als we mazzel hebben maken we het niet eens mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Leaving Las Vegas. Prachtfilm. Bij het zien van die film dacht ik voor het eerst dat stoppen met drinken wel eens een goed idee kon zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 En dat was 15 jaar geleden ongeveer denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 En uit Bukowski kan je ook veel halen om juist niet te drinken. Bovendien is het geen slecht proza. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 zo, ben weer terug. en ik kan jullie melden dat ik heel veel wijzer ben en dat het erg confronterend was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Goedenavond Jaap! Heb net genoten van John Malkovich, in Burn after Reading. Daar speelt ie een geweldige alcoholist, was net op TV. Zegt ie tegen zijn baas; Ïk een drinking problem?, jij bent een Mormoon, bij jouw vergeleken heeft iedereen een drinking problem" Maar Leaving L.V. is een goeie als ik even twijfel..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Originally posted by: SuikertjeIk las vandaag ook ff snel dat mensen aleen op vakantie gaan. Doen jullie dat uit je zelf of gaan jullie met organisatie. Heb laatste jaren alleen met kids gekampeerd, maar slechte ervaringen gehad. vervelende reacties van vrouwen. graag adviesquote> ???Als jij en je kinderen dat toch leuk vinden wat maakt het dan uit dat er vrouwen zijndie vervelende reacties geven.Ik ben één keer alleen op reis geweest. 2 maanden met de fiets kamperen. Ik verveel-de me nooit. Had redelijk vaak contact met mensen, wel vluchtig en kort, dus ietsopbouwen gaat dan niet. Maar voor een korte tijd is dat best eens interessant omte doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 @Jaap. Hoe diep Bukowski en Carver ook gezonken waren, toen ik dronk en het las trok het me toch ook enorm. Heb je ooit Carver zijn dichterij gelezen toen ie uit rehab kwam? Wat een slaapverwekkende toestand was dat. Dus zo zou ik nu ook schrijven, als ik uberhaupt kon schrijven. Ik omarm mijn nieuwe nuchtere ik hoor, don't get me wrong. blije miep hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden