snoepje Geplaatst 20 april 2012 Rapport Share Geplaatst 20 april 2012 goeienmorgen langslapers ik zal even koffie en thee zetten en dan ga ik even trainen en douche Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 april 2012 Rapport Share Geplaatst 20 april 2012 Goedemorgen....langslapers????? ik heb al tig keer een spel gespeeld op de computer en nu als eerste onder de douche rennen, vliegen....anders ben ik er nooit om 7.00 uur fijne dag en hou het netjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 20 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 april 2012 we hebben vandaag twee dagdraadjes dus jullie mogen kiezen mijn koffie is veel lekkerder en ik ga even broodjes bakken voor jullie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 20 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 april 2012 werkze sha:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 april 2012 Rapport Share Geplaatst 20 april 2012 Najaaaaa, slaat dat nou weer op? Was je nog niet helemaal wakker Snoep? En dan ook nog gaan verkondigen dat jouw koffie lekkerder is? Tssssss. Maar goed, ik zal wel weer de verstandigste zijn, maar neem wel lekker mijn eigen koffie mee hiernaartoe. Sha, lekker werken hoor, fijne dag.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 april 2012 Rapport Share Geplaatst 20 april 2012 goede morgen frummels. doe mij maar eens koffie van jou snoep. sha als je de volgende keer weer zo vroeg wakker bent mag je gerust koffie zetten hoor. werk ze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 april 2012 Rapport Share Geplaatst 20 april 2012 Oh ennu Sha... je ging niet als eerste onder de douche.... ik was al geweest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 april 2012 Rapport Share Geplaatst 20 april 2012 Morgu Igor... laatste dag van de week of mag je morgen ook nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 april 2012 Rapport Share Geplaatst 20 april 2012 Zat even terug te lezen en zag de vraag van Jen. Ik weet ut niet Jen als ik eerlijk ben. Ik weet ook niet of en hoe jouw familie op de hoogte is van jouw drinken. Lijkt me niet dat het iets te maken zou hoeven te hebben met het feit dat jij de jongste bent. Maar misschien ben jij zelf een rustig iemand die haar stem niet echt verheft over het algemeen? Gewoon zeggen wat jij voelt hoor!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 april 2012 Rapport Share Geplaatst 20 april 2012 Dooie boel hier trouwens weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 20 april 2012 Rapport Share Geplaatst 20 april 2012 Goedemorgen, Gáááááááááp, nog één dagje en dan eindelijk weekend. Ik kan mij er nu al op verheugen, bankhangen een beetje lezen en voor het overige hoef ik niet zoveel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 april 2012 Rapport Share Geplaatst 20 april 2012 Morgu Tina, lekker vooruitzicht he? Ik heb dan wel een ietsies minder rustig weekend, maar gewoon lekker niet naar het werk moeten is al een fijn vooruitzicht... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 april 2012 Rapport Share Geplaatst 20 april 2012 yvonne als je toch een 'lang' weekend hebt kun je ook wel mee naar de sportschool. ik zie ondertussen dat je broek weer wat strakker zit dus het is weer tijd voor je om te sporten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 20 april 2012 Rapport Share Geplaatst 20 april 2012 Fijne dag luitjes, ik ga aan het werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 april 2012 Rapport Share Geplaatst 20 april 2012 Sjongesjongesjonge wat is mijn weekend lang dit keer.... Nou, heel misschien ga ik inderdaad Igor, maar ben zondag ook al op pad. Maar volgende week ga ik echt weer, reken maar van yes. En inderdaad, mijn broek zit ietsies strakker en daar wil ik wel weer van af Tina werk ze.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 april 2012 Rapport Share Geplaatst 20 april 2012 Sofie, jij een fijne dag dan en dat schoonmaken...ach, als het klaar is ziet het er gewoon weer veel fijner uit toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 april 2012 Rapport Share Geplaatst 20 april 2012 ik zag het. ik ben weg. fijne droge dag dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 april 2012 Rapport Share Geplaatst 20 april 2012 Zo, boterhammetjes gesmeerd, hondje uitgelaten, was gevouwen en gestreken... tijd om naar het werk te gaan. Lui, de zon schijnt hier uitbundig... ik wens jullie allemaal een 'zonnige' dag .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 april 2012 Rapport Share Geplaatst 20 april 2012 Dag Yvonne, bedankt voor je antwoord. Ik ben inderdaad de stilste thuis. Zou het gewoon dát zijn en heb ik ten onrechte het gevoel dat men me anders behandelt omwille van mijn "probleem" - ja, de familie weet ervan. Ik ga me daar eens over bezinnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 april 2012 Rapport Share Geplaatst 20 april 2012 Goeiemorgen trouwens allemaal. Wat ben ik weer onbeleefd... Snel een tas koffie en dan ben ik er ook weer vandoor, de trein op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 20 april 2012 Rapport Share Geplaatst 20 april 2012 Goedemorgen allen, zo nog 1 dagje werken, vanavond vrij en dan ga ik met een kennis naar ''the sweet art of bruising'' een toneel/dans stuk over het Leven, wellicht leer ik er iets van! en dan morgen niet werken, zo aan toe..... Nou lieverds fijne dag en Sterkte voor hen die het nodig hebben! Zwaai,zwaai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 april 2012 Rapport Share Geplaatst 20 april 2012 Goedemorgen mensen, klinkt wel logisch he Jen, mooi gezien (herkend?) Von, ja Jen, als we drinkjaren afsluiten blijft drank nog een poos het middelpunt, maar dat geldt voor ons dus, anderen zijn met andere dingen bezig. Zelf heb ik zo een begrafenis; van de man van een teamgenoot, dus ipv te sporten drinken we eerst samen koffie en dan rond koffietijd start de mis. Ik ben er de hele week al van slag van, en heb een uitstel en ongedurige eet-/snoepweek achter de rug. Vergelijkbaar met drinken vroeger weer. Geen redenen dus, maar excuses, dat herken ik nu wel, maar ernaar handelen lukt me nog steeds niet. Het is een leeftijdsgenoot, die heel matig leefde, een sportman was en een familieman, hoe konfronterend en dichtbij komt dit allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 april 2012 Rapport Share Geplaatst 20 april 2012 Klopt Jane, het is alsof ik alles wat er in mijn leven gebeurt betekenis geef vanuit datzelfde "middelpunt". Daar wil ik toch eigenlijk ook vanaf. Sterkte met de begrafenis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 april 2012 Rapport Share Geplaatst 20 april 2012 Een hele goeie morgen allemaal. Jane heel veel sterkte meisie. Suikertje hoe is het met jou kerel? Lekker voor je Smik. dat je goed geslapen hebt joh. Dan voel je je weer heel wat beter en uitgerust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 20 april 2012 Rapport Share Geplaatst 20 april 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden