Spring naar bijdragen

zaterdag 21 april

albertina

Aanbevolen berichten

Goedemorgen,

vroeg nog, donker buiten

en hier regent het.

Ik vind dit altijd een fijn

moment van de dag,

zo langzaam aan wakker worden.

Geen gehaast, de dag rustig aan beginnen.

Lekker, een kop koffie en een sigaret.

Sorry, stopperts met roken.

:huh:

Zo'n beetje mijmeren en dan eens

aan mijn dag beginnen.

Hat kan slechter, toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 108
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Goedemorgen,

Voor mij ook altijd de fijnste tijd van de dag. Als de vogeltjes beginnen te fluiten voor de zon opkomt. Een heel koor.

Ik wens iedereen een fijne zaterdag. Nuchter voor wie dat wil en matig voor wie dat op dit moment goed genoeg is.

Hanneke :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers.

De zon is volgens mij aan het twijfelen of hij wel of niet achter de wolken vandaan zal gaan piepen... we merken het vanzelf.

Tis niet zo koud als een paar dagen geleden en de wind is ook wat gaan liggen.

Voor zover het weerbericht vanuit het noorden :D

De koffie is inmiddels doorgelopen en de thee is getrokken..

Verder uiteraard zelfbediening lui.

Ik ga even bakje inschenken en snel teruglezen ....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Dag 24. Ik merk dat ik nu eindelijk een beetje de teksten kan lezen en laten doordringen die hier op het forum neergezet worden. Zit nog steeds vanuit éénrichtingsspuien.

Mijn conclusie wordt steeds meer en meer na jaren van drinken en verdoving. ´Als je stopt weet je niet waar je aan begint.´ Ik bedoel dit niet negatief. Maar gaandeweg ga je merken dat je iets anders wordt, er nog lang niet bent. Maar je weet gewoon NIET wat er komen gaat qua gevoelens, belevingen, fysiek etc. etc. Je weet niet wat je verwachten moet.

Enige dat je aan moet blijven houden is korte termijn denken. Eén dag volhouden in ieder geval. En dan maar weer verder zien.

Nou, iedereen een droge dag toegewenst.

Gestopt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Gestopt
.

Mijn conclusie wordt steeds meer en meer na jaren van drinken en verdoving. ´Als je stopt weet je niet waar je aan begint.´
Gestoptquote>

dat is denk voor een aantal drinkers de grootste angst. en daarom drinken ze maar door. maar als je nuchter bent kun je de dagelijkse dingen beter aan. ik merk zelf dat ik steeds sterker hierin wordt. ik ben er nog lang niet hoor, en het duiveltje zit mij ook nog geregeld in het oor te fluisteren van: toe neem er toch eentje je bent toch niet verslaafd. je kunt de alcohol al zo'n 4 maand laten staan. 1 glaasje kan geen kwaad.
maar ik heb het beloofd om 1 jaar niet te drinken. er komt een zware periode aan, maar die zal ik ook droog doorbrengen. zo eigenwijs ben ik ook wel :D
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Gestopt... Je bent een weg ingeslagen waarvan je blijkbaar niet weet waar hij naar toe leidt.... maar denk dat het een mooier oord is dan waar je terecht zou zijn gekomen als je niet was gestopt :D

Ennu... doe jij gewoon nog maar ff alleen aan éénrichtingsverkeer hoor, dat gaat ook vanzelf weer over...

Petje af voor je :present:

Igor.. jaaaaa, en wat denk je ervan als je pc het begeeft en je een nieuwe moet gaan aanschaffen... ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Gestopt Ik bedoel dit niet negatief. Maar gaandeweg ga je merken dat je iets anders wordt, er nog lang niet bent. Maar je weet gewoon NIET wat er komen gaat qua gevoelens, belevingen, fysiek etc. etc. Je weet niet wat je verwachten moet.quote>

Die gevoelens, belevingen etc. verdwenen toen door de fles
nu zal je ermee moeten leren omgaan
maar je zult zien dat het steeds beter gaat worden
je bent enorm goed bezig gestopt!! :present:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

In de bieb kun je ook gewoon inloggen

denk dat er eerder hier achter de schermen een 'geest' actief is :D

ik heb het ook gehad in mijn begintijd hier

en nog steeds snap ik niet waar die dubbele account vandaan kwam

en toen ik tijdens mijn ban opnieuw een naam ging aanmaken vanaf mijn pc....

tja, ban erboven op..en die was dus wel terecht

ik wist dus meteen wat ze bedoelde met dubbele account :D

niet onder meerdere/verschillende namen inloggen vanaf je pc

of aangeven bij tactive, dan zijn ze ervan op de hoogte

en de douche is nu voor mij!

laterssssssssss

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga er weer vandoor, ik ga straks ook naar Beverwijk. Ik las gisteren dat Snoep daar ook naar toe gaat. Misschien komen we elkaar nog wel tegen zonder het te weten.

Ik las gisteren ook iets over norit geven aan een hondje tegen de vieze luchtjes.

Norit absorbeert de schadelijke stoffen maar ook de goede. Vroeger werd het vaak gebruikt bij diarree, nu wordt het afgeraden omdat het dus ook de goede stoffen absorbeert en dat is niet de bedoeling.

@Madelief, nog Van Harte Gefeliciteerd met je 2 maanden (+1 dag) droog:present:

Ik heb bewondering voor je, ook hoe je nu omgaat met je moeilijke situatie.

Fijne dag, en sterkte voor degene die het nodig hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen op deze zaterdag, kindjes liggen boven tv te kijken, ik ff lekker een bakkie en weer eens posten.

Het gaat goed, het blijft lastig op sommige momenten,maar het gaat goed.

Ik wil ook niet meer drinken, ik wil nietmeer die controle kwijt, zo voel ik me nu!! ik voel me sterk, we gaan stap voor stap vooruit.

Al die gevoelens, ik herken het wel, je moet sommige dingen opnieuw uitvinden, of bekijken, met een nuchtere bril op de neus!! zo voelt het een beetje voor mij.

Vandaag is bloemencorso in de bollenstreek, maar denk toch dat ik oversla, het weer is niet echt top, en om nou met de kids in de kou te gaan staan, naah, geen zin in.

ik ga maar leren vandaag, loop een beetje achter, en dat moeten we niet hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen Lien.

Bloemencorso... leuk.

Ik heb jaren in de bollenstreek gewoond.

In die jaren moesten we nog naar school op zaterdagochtend.

Ik zat in Haarlem op school... maar woonde er een eind vandaan... wij kregen dan vrij die dag omdat het bijna onmogelijk was op school te komen... was zo heerlijk.

Rosa, plezier in Beverwijk, doe Snoep de groeten, hihi..

Sha.. ik was al lannnnnnnnnng in de douche geweest...

Hier regent het inmiddels ook.

Ik ga maar beginnen met de boodschappen te halen, heb ik dat tenminste gehad..

Luitjes, fijne dag...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...