Francesca Geplaatst 7 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2010 Processierupsen kunnen een vreselijk branderig gevoel veroorzaken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 7 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2010 Veroorzaken wel meer rupsen trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 7 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2010 Trouwens is houwens! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 7 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2010 Houwens is een onbestaand woord, waarvoor mijn excuus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 7 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2010 Excuus tevens voor het monopoliseren van dit draadje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Babble Geplaatst 7 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2010 Hou wens vind ik persoonlijk nogal hebberig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Babble Geplaatst 7 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2010 hebberig is keer op keer je eigen draadjes oppakken (huh:huh:huh:huh: ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 7 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2010 Huh? Ik zit maar wat te spelen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Babble Geplaatst 7 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2010 Spelen is ook een beetje Francesca plagen, die mooie draadjes maakt, ik zou er wel een trui van willen breien........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 7 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2010 Breien heb ik ooit nog gedaan, maar alleen sjaals. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Babble Geplaatst 7 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2010 Sjaals is ook iets voor de winter en als ik nu naar buiten kijken, dan denk ik die voorlopig niet meer nodig te hebben, zoals we allemaal nog meer wel niet nodig hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 7 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2010 Hebben is gemakkelijk, houden is de kunst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Babble Geplaatst 7 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2010 Kunst is ADB, ik hoop dat we allemaal kunstenaar/kunstenares worden, voor zower we dat al niet zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 7 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2010 'Zijn' was het woord voor de verdere rijm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 7 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2010 Rijmen en dichten zonder mn hemd op te lichten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 7 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2010 Lichten we de hand met regels, is het einde zoek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 7 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2010 Zoek en Gij zult vinden, zou het echt zo zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 7 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2010 Zijn we weer bij zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2010 zijn er hier nogal eens mensen die hun eigen regels maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 7 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2010 Maken, maken, maken....tja, er zijn zoveel smaken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 7 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2010 Maken er een potje van... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2010 smaken naar meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2010 Meer of minder, we zulle het wel vinden!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2010 vinden we iets, dan brengen we het naar de pliesie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 7 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2010 Al wadagge zegt, zijde zelf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden