witte Geplaatst 22 november 2009 Rapport Share Geplaatst 22 november 2009 leuk ook te lezen dat jullie meeting zo goed is verlopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 verlopen kop, stel ik me voor dat ik zou hebben als ik was blijven drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 november 2009 Rapport Share Geplaatst 27 november 2009 Drinken is heel belangrijk, minimaal 2 liter per dag. Het moet alleen zonder alcohol (schreef ik toch Alkol... ) zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 november 2009 Rapport Share Geplaatst 27 november 2009 gaten moet gedicht worden en het dichten voor 5 dec, valt niet mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 november 2009 Rapport Share Geplaatst 27 november 2009 mee eens! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 november 2009 Rapport Share Geplaatst 27 november 2009 Eens was er is een forumprins en die toverde alle storende gedachte bij de forummers voorgoed weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 november 2009 Rapport Share Geplaatst 27 november 2009 hem was er nog wel.... maar alle storende gedachten waren vervlogen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 november 2009 Rapport Share Geplaatst 27 november 2009 spijt had alleen maar groter geworden als je er niets aan gedaan had. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 Hadjememaar, lijsttrekker van de partij voor en van 't rapaille! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 rappaille wat een heerlijk woord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 Letters, als ze zijn, kunnen 't gesproken woord niet verstoten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 verstoten uit het nest, is een vogeltje meestal ten dode opgeschreven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 november 2009 Rapport Share Geplaatst 29 november 2009 Opgeschreven gedachtes zijn uit je hoofd en kunnen minder goed gemaald worden door ons brein Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieved Geplaatst 29 november 2009 Rapport Share Geplaatst 29 november 2009 Brein is een ander woord voor de geest van de mens, die soms heel raar kan werken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 29 november 2009 Rapport Share Geplaatst 29 november 2009 Werken aan de Stappen maakt mn leven een stuk fijner. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 29 november 2009 Rapport Share Geplaatst 29 november 2009 Fijner afstemmen op mezelf en alles om me heen is één van de heerlijke dingen die ik kan doen nu ik ben wie ik ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 november 2009 Rapport Share Geplaatst 29 november 2009 ben ik ff blij dat ik vandaag niet gedronken heb! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 december 2009 Rapport Share Geplaatst 1 december 2009 heb nog niks aan die rijm gedaam grrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 2 december 2009 Rapport Share Geplaatst 2 december 2009 "Grrr" zei tijgertje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 TJEminee, allemaal 'n droge Klaas gewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 gewenst en gemist Haddock: alle goeds! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 8 december 2009 Rapport Share Geplaatst 8 december 2009 Goeds is mooi om door te geven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 december 2009 Rapport Share Geplaatst 8 december 2009 geven doen we vaak wat we zelf graag zouden ontvangen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 9 december 2009 Rapport Share Geplaatst 9 december 2009 ontvangen van kritiek is vaak leerzaam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 december 2009 Rapport Share Geplaatst 9 december 2009 Leerzaam is het om te lezen van andere hoe die met moeilijke momenten omgaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden