Yvonne Geplaatst 15 april 2012 Rapport Share Geplaatst 15 april 2012 Eline Vere is een boek waar ik mij doorheen geworsteld heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 april 2012 Rapport Share Geplaatst 15 april 2012 Heb nog nooit iets gelezen van Louis Couperus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 april 2012 Rapport Share Geplaatst 15 april 2012 Rustig middagje hier thuis, heerlijk vind ik dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 april 2012 Rapport Share Geplaatst 15 april 2012 dat ik nog even 2 uur mocht ballen is voor mij weer de ultieme zondag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 april 2012 Rapport Share Geplaatst 15 april 2012 Zondag is al weer bijna voorbij, heb heel veel in de tuin gewerkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 april 2012 Rapport Share Geplaatst 15 april 2012 gewerkt heb ik me ook; in het zweet:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 april 2012 Rapport Share Geplaatst 15 april 2012 "In het zweet uws aanschijns zult gij brood eten".... is te vinden in Genesis 3, vers 19a. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 april 2012 Rapport Share Geplaatst 15 april 2012 19a in de dorpstraat, wie woont daar ook al weer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 april 2012 Rapport Share Geplaatst 15 april 2012 Weer of geen weer, iedere dag is er één. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 april 2012 Rapport Share Geplaatst 15 april 2012 één te veel is erger dan een te weinig, wanneer we het over alcohol hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 april 2012 Rapport Share Geplaatst 15 april 2012 hebben we het dan maar over lekker eten, ik ga asperges maken, jammie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 april 2012 Rapport Share Geplaatst 15 april 2012 jammie idd; ik gebakken vis met shitaké's Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 april 2012 Rapport Share Geplaatst 15 april 2012 Shitake's geeft niet veel mogelijkheden om een nieuwe zin mee te beginnen behalve dan dat ik ook gek ben op diverse soorten paddestoelen, trouwens ook op vis, ben gewoon een lekkerbek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 april 2012 Rapport Share Geplaatst 15 april 2012 lekkerbek is ook lekker vis, jammie dan maar weer:D:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 april 2012 Rapport Share Geplaatst 15 april 2012 weer ben ik klaarwakker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 april 2012 Rapport Share Geplaatst 15 april 2012 klaarwakker ben ik ook nog, maar na mijn fakirmatje slaap ik als een roos:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Roosteren is een techniek waarbij je met weinig vet een overheerlijk gerecht kunt maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 maken is mannenwerk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 mannenwerk bestaat niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 niet dat ik weet, tenminste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 tenminste is echt een onmogelijk nietszeggend woord, maar als het Nance ermee hier haalt doen we het er wel weer mee; welkom terug! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 terug, en 'life and well", bedankt Jane! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 jane is een aanwinst voor het forum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 het forum kan ook niet zonder Snoep hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 het forum is een plaats waar we over zo veel verschillende onderwerpen een berichtje kunnen achterlaten en in gesprek kunnen gaan als wij dat willen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden