Yvonne Geplaatst 4 april 2012 Rapport Share Geplaatst 4 april 2012 Mis onze kat(ten) ook nog steeds. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 april 2012 Rapport Share Geplaatst 4 april 2012 steeds merk ik het weer als ik alleen thuis kom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 4 april 2012 Rapport Share Geplaatst 4 april 2012 Kom op, haal snel een nieuwe poes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 april 2012 Rapport Share Geplaatst 4 april 2012 poes geeft me ook wel weer verplichtingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 4 april 2012 Rapport Share Geplaatst 4 april 2012 Verplichtingen ja, ook een poes heeft wensen, maar de aandacht wil ik je toewensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 4 april 2012 Rapport Share Geplaatst 4 april 2012 toewensen wil ik jullie ...fijn paasdagen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 april 2012 Rapport Share Geplaatst 4 april 2012 paasdagen daar horen chocolade eitjes bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 april 2012 Rapport Share Geplaatst 4 april 2012 Bij de paasdagen zou ik ook wel een mild zonnetje en temperaturen rond 20 graden willen hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 4 april 2012 Rapport Share Geplaatst 4 april 2012 Hebben we niet dat vooruitzicht dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 april 2012 Rapport Share Geplaatst 4 april 2012 dan zit ik mooi in de zon als dat zo is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 april 2012 Rapport Share Geplaatst 5 april 2012 Zo is het maar net, als het mooi weer is met de pasen zit ik in het zonnetje te genieten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 april 2012 Rapport Share Geplaatst 5 april 2012 genieten kan ook in de regen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 april 2012 Rapport Share Geplaatst 5 april 2012 regenton plaatsen en van de nood een deugd maken; goed voor de plantjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 april 2012 Rapport Share Geplaatst 6 april 2012 plantjes heb ik heel veel, gewenste en ongewenste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 april 2012 Rapport Share Geplaatst 6 april 2012 ongewenste intimiteiten komen hier niet voor, mag ik hopen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 april 2012 Rapport Share Geplaatst 6 april 2012 Open zal men hier natuurlijk never nooit vertellen dat men ongewenst intiem doet naar een andere frummer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 april 2012 Rapport Share Geplaatst 7 april 2012 Frummer is een mij onbekend woord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 april 2012 Rapport Share Geplaatst 7 april 2012 woord frummer volgt op woord drummer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 Drummer Ringo heeft een zoon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 Zoon van God is waarlijk opgestaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 Kater, poes, reu of teefje.. het maakt niet uit, we houden zielsveel van de dieren die aan onze zorgen zijn toevertrouwd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 Toevertrouwd aan mijzelf en toch alleen, als mij is er geeneen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 geeneentweedrieviervijfzeszevenachtnegenTienekehhhhhhhh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 Ehhhhhhhh, dit weer een moeilijke om voor aan het begin van een zin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 Zinvolle dingen zeggen is niet mijn sterkste kant. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden