Jen Geplaatst 1 april 2012 Rapport Share Geplaatst 1 april 2012 Fel zijn, moet af en toe kunnen op een forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 2 april 2012 Rapport Share Geplaatst 2 april 2012 forum kent vele gebruiksmogelijkheden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 april 2012 Rapport Share Geplaatst 2 april 2012 Heden is nu, vandaag en daar moeten we van genieten, maar veel mensen vergeten het heden en leven in gisteren of morgen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 april 2012 Rapport Share Geplaatst 2 april 2012 . , hmmm das een wel heel kofte en puntige reactie Hannah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 april 2012 Rapport Share Geplaatst 2 april 2012 Hannah heeft even geen tijd om te reageren want ze is druk haar schat aan het zoeken op zolder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 april 2012 Rapport Share Geplaatst 2 april 2012 op zolder hier alleen maar rommel, oh ja, en een kind, zou die rommel daar vandaan komen??? ;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 april 2012 Rapport Share Geplaatst 2 april 2012 komen mogen de kinderen tot mij werd ooit gezegd, maar niet dat ze zoveel rommel maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 2 april 2012 Rapport Share Geplaatst 2 april 2012 maken volwassen mensen geen rommel dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 april 2012 Rapport Share Geplaatst 2 april 2012 dan moeten we het zelf opruimen, maar dat doen mijn pubers dus niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 2 april 2012 Rapport Share Geplaatst 2 april 2012 niet goed opgevoed dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 april 2012 Rapport Share Geplaatst 2 april 2012 dan trek jij ook gauw konklusies:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 2 april 2012 Rapport Share Geplaatst 2 april 2012 konklusies schrijf je niet zo...het is conclusies Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 april 2012 Rapport Share Geplaatst 2 april 2012 conclusies nieuwe spelling dan...........nee hoor jij mag t laatste woord, ik duik de sauna in nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 2 april 2012 Rapport Share Geplaatst 2 april 2012 nu ga ik het laatse woord maken..en dat woord is ....liefde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 2 april 2012 Rapport Share Geplaatst 2 april 2012 Liefde, daar wil ik altijd wel mee beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 april 2012 Rapport Share Geplaatst 3 april 2012 Beginnen en eindigen en alles wat daar tussen zit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 april 2012 Rapport Share Geplaatst 3 april 2012 Zit je echt op zoveel liefde te wachten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 april 2012 Rapport Share Geplaatst 3 april 2012 Wachten op liefde doe ik niet hoor Jaap, ik geef veel en krijg dus ook veel terug.... woehaaaaaaaaaaaa hoe vreselijk kan een mens zich uitdrukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 april 2012 Rapport Share Geplaatst 3 april 2012 Uitdrukken van peuken en puistjes behoren bij mij tot het verleden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 3 april 2012 Rapport Share Geplaatst 3 april 2012 verleden is voor mijn ook voor een groot deel af gesloten..nu op weg naar een nieuw heden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 april 2012 Rapport Share Geplaatst 3 april 2012 Heden ben ik nuchter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 3 april 2012 Rapport Share Geplaatst 3 april 2012 nuchter ben ik ook lichamelijk ..maar geestelijk nog niet 100 procent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 april 2012 Rapport Share Geplaatst 3 april 2012 100 procent is ook te veel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 3 april 2012 Rapport Share Geplaatst 3 april 2012 veel moeite kost het me niet meer om van de drank af te blijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 april 2012 Rapport Share Geplaatst 3 april 2012 Blijven kan ik nu even niet want ik ga eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden