lady jane Geplaatst 13 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2012 snaren van schapendarm zijn erg sterk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2012 sterk zijn ook de hoorns van een schaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2012 Aap noot mies... ik heb nog echt leren lezen met zo'n bord waar je die letters op moest hangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2012 hangende het onderzoek, blijkt alvast dat Yvonne niet het hele eerste woord gebruikte van de zin van Nance Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 13 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2012 Nance kijkt naar schapen en Yvonne naar Apen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 Pen en papier gebruik ik om mijn 'things to do', oftwel mijn lijstjes te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 maken van een nieuwe zin doe je wettelijk met het laatste woord..yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 Yvonne houdt van creatief schrijven denk ik Snoep, maar bedoel jij niet letterlijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 letterlijk bedoel ik niet jane..ik bedoel wettelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 wettelijk in die eerste zin betekent dus dat jij erg streng bent naar Yvonne zeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 Zeg maar gerust dat Snoep sadistische trekjes vertoont naar mij mij toe:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 toe maar:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 Maar ik trek me daar niets van aan hoor, ik weet dat Snoep ergens, heeeeeeel diep verborgen een schat is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 is ze ook, ook meer aan de oppervlakte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 Akte van 'lief' heeft ze wel verdiend ja, maar ik weet zeker dat ze me nu weer compleet k.o. zou willen meppen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 "meppen"!!! roep ik altijd als ze bij de volley staan te beppen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2012 Beppen is trouwens niet iets wat alleen bij vrouwen hoort, goeie genade, wat kunnen die mannen er ook wat van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2012 van mannen heb ik geen kaas gegeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 15 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2012 Gegeten heb ik vele soorten kaas, altijd weer een genot. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2012 Genot is het voor mij ook om kaas te eten, behalve als ik geitenkaas voorgeschoteld krijg... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 15 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2012 Krijg ik ook al zin in geitenkaas, alleen nagelkaas dat vind ik smerig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 15 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2012 smerig vind ik als er achter me rug wordt gepraat;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 15 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2012 ge praat enkel achter iemands rug als ge zeker weet dat het een schat oplevert. Massa's goudstukken en antieke dinges. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 15 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2012 dinges dingen heb ik zat in huis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2012 Huis hier staat ook vol met dingen, af en toe gewoon even grote opruiming houden he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden