nancy Geplaatst 5 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2012 brengen en halen doen we ze ook continue, lijkt wel een vervoersbedrijf hier... (tikfout...) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 5 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2012 hier loop ik alleen naar de overkant,de rest kan die alleen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 5 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2012 alleen en zonder aan het handje gehouden te worden maakt ze groot. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 5 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2012 groot worden gaat toch al hartstikke snel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 5 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2012 snel-ler dan wij soms willen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 5 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2012 willen we dan altijd klein blijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2012 blijven denken, dan hou je je hersens in vorm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2012 vorm en inhoud van die hersens; heeft niks met blond zijn te maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 Aken en Keulen zijn niet op één dag gebouwd, en groter groeien doen we dus ook niet in één dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 Dag van vandaag is voor Jaap die vandaag 365 dagen droog staat en nog steeds ademhaalt, tis wel een kanjer hier, met humor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 Humor en extra prestatie is dat het zelfs 366 dagen droog zijn, in Jaap zijn jaar zit een schrikkeljaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 schikkeljaar is toch ook weer zo een grapje van Jaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 Jaap pikt gewoon een extra dagje mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 mee doen met de mode begin ik echt niet aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 aan die schrikkeldag had ik ook even niet gedacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 aan het licht maar weer, want het is 6 uur en duister hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 hier is het nog hartstikke licht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 licht niet in mijn huis, zie het toetsenbord niet meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 meer je best doen dan maar..en anders je bril opzetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 opzetten kan niet meer, vanmorgen kaduuk, meneer Hansbril dus dan weet je het well Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 wel verdorie nancy...kijk dan ook eens een keer uit..suffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 suffie voel ik me nou helemaal nooit;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 Nooit is een woord waar je heeeeeel voorzichtig mee om moet gaan Jaap, maar volgens mij wist je dat al Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 Al bijna op vijfennegentig kilies dus leg steeds minder gewicht in de schaal, fijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 Fijn dat je begrijpt Yvonne. Nu mijn vrouw nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden