albertina Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Plezier dat mag ook wel eens hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Plezier in aanpassen bij dubbele postings hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Hier stop ik voor vandaag met de domino. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 dominee weet het altijd beter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2012 beter je bril glazen poetsen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 15 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2012 poetsen doe ik hier ook elke dag weer opnieuw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2012 Nieuwe dag geeft weer nieuwe kansen om NOG meer te poetsen, je kunt hem natuurlijk gebruiken om de was op te hangen, of heel andere dingen te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 15 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2012 Doen kun je beter van alles zo lang het maar niet poetsen en was ophangen is, we gingen toch voor plezier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2012 plezier beleef ik aan andere dingen dan ipv aan het huishouden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2012 huishouden van mij stelt ook niet zo veel voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2012 voor vanavond staat er hier een ovengerecht op het menu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 15 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2012 menu moet ik nog bedenken:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 15 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2012 bedenken wat ik morgen weer eens ga eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2012 eten heb ik gemaakt voor 2 dagen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 15 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2012 dagen vliegen voorbij, het lijkt wel steeds sneller te gaan naarmate je ouder wordt:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 15 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2012 wordt inderdaad een probleem, zou nog zeeën van tijd willen hebben... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 15 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2012 hebben.hebben .hebben. dat zou fleur zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 15 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2012 zeggen en denken veel mensen, maar die snappen de essentie van het leven niet..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 Niet...zij niet volgens jou, maar wie bepaalt wat de essentie van het leven is, als er al een universele, voor iedereen geldende essentie is, tikje aanmatigend misschien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 misschien is de universele subjectiviteit gelijk aan de individuele objectiviteit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 Objectiviteit is voor velen een moeilijk woord, zowel letterlijk als figuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 Figuurlijk bedoelen maar letterlijk begrepen worden en het misverstand of ruzie is geboren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 geboren worden vindt ik een wonder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 Wonder zal het vast wel geweest zijn, als je nagaat dat ik het gevolg ben van het niet werken van de zaaddodende crème... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 Crème heeft dus niet geholpen, ik was niet de bedoeling maar toch zeer welkom en heb een prachtjeugd gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden