vogel Geplaatst 23 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2008 hiermee moeten we afrekenen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 23 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2008 Afrekenen is betalen en nu ik gestopt ben met drinken zie ik de echte prijs van al die alcohol die ik door mijn keel heb gegoten en die prijs bestaat uit een deel van mijn geestelijke en lichamelijke gezondheid en uit problemen met mijn omgeving; een prijs die dus niet te betalen is met geld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 24 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2008 Heb je over? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2008 Over here! please.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vogel Geplaatst 24 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2008 please marjo, gebruik niet zulke lastige eindwoorden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 25 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2008 Eindwoorden zijn bepaald niet de kwestie, waar het om gaat is 't begin! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2008 Begin, eer u bezint! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 25 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2008 Bezint eer gij begint. Zo luidt het spreekwoord. Beginnen zonder bezinnen doen mensen al genoeg, wat leidt tot ruzie en strijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vogel Geplaatst 25 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2008 strijd komt voor al het mooie (a la Marjo) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2008 Mooie levensdingen, daarvoor moet je een (innerlijke) strijd leveren.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 25 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2008 Leveren wij niet een mooie prestatie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vogel Geplaatst 26 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2008 prestatie leveren is wat wij voor onszelf doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2008 ... Doen dat soms dan ook bloedfanatiek! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vogel Geplaatst 27 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2008 bloedfanatiek is mij te: elke vorm van fanatisme staat mij tegen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 29 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2008 Tegen te grote dorst helpt slechts abstinatie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vogel Geplaatst 29 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2008 abstinatie is: waar wij allen min of meer "gedwongen" mee om moeten gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2008 gaan was voor mij het startschot waarna ik de eerste stap deed op het pad van de 12 stappen. Die eerste stap doe ik steeds weer om te weten waar ik begon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2008 Begon ik aan het begin toch een partij te zweten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 29 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2008 Zwetend, zwoegend, zwemmend, zwermend, zwammend en zwijgend maak ik reizend over een smalle weg de tocht van een leven vol nuchterheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vogel Geplaatst 31 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2008 nuchterheid, soberheid: een lovenswaardig streven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2008 Streven naar zo'n leuke zin als hierboven van die rugzak... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 31 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2008 Rugzakken zijn heel handig als je op reis gaat. Maar die van mij is te groot en te vol. Ik zal nog heel veel KMW nodig hebben om hem uit te mesten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vogel Geplaatst 10 november 2008 Rapport Share Geplaatst 10 november 2008 mesten we de kinderen vol met pepernoten en suikergoed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 november 2008 Rapport Share Geplaatst 10 november 2008 suikergoed en marsepein, dat is alles wat ze krijgen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vogel Geplaatst 10 november 2008 Rapport Share Geplaatst 10 november 2008 krijgen ze niet alles wat ze vragen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden