lady jane Geplaatst 26 december 2011 Rapport Share Geplaatst 26 december 2011 gelukkig mens ben jij dan, zie het ook aan je status:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 december 2011 Rapport Share Geplaatst 26 december 2011 status van Jan staat er gelukkig weer positief bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 26 december 2011 Rapport Share Geplaatst 26 december 2011 Bij Sja thuis wordt gekutseld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 december 2011 Rapport Share Geplaatst 26 december 2011 gekutseld; Jan ga je mond spoelen met groene zeep! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 december 2011 Rapport Share Geplaatst 26 december 2011 zeep vind ik vaak maar een smerig goedje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 december 2011 Rapport Share Geplaatst 26 december 2011 goedje kan Jan wel gebruiken met dat taalgebruik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 december 2011 Rapport Share Geplaatst 26 december 2011 taalgebruik van jan verdient geen ban Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 december 2011 Rapport Share Geplaatst 26 december 2011 Bankhangen is wat ik nu nog even ga doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 december 2011 Rapport Share Geplaatst 26 december 2011 Ban de bom of Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 december 2011 Rapport Share Geplaatst 26 december 2011 Bom op Yvonne, zij houdt zich niet aan de spelregels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 december 2011 Rapport Share Geplaatst 26 december 2011 spelregels worden hier wel vaker creatief opgerekt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 december 2011 Rapport Share Geplaatst 26 december 2011 Opgerekt werd er door mij helemaal niets, regel is dat je een nieuwe zin begint met het laatste woord van de vorige, daar heb ik mij prima aan gehouden, maar Jaap verbloemt zijn eigen falen met dat bommetje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 december 2011 Rapport Share Geplaatst 26 december 2011 bommetje? ik zei nog zo GEEN BOMMETJE! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 december 2011 Rapport Share Geplaatst 26 december 2011 BOMMETJE doen jullie maar in het zwembad! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 december 2011 Rapport Share Geplaatst 26 december 2011 Zwembad plonst lekker over de rand als ik er in spring met mijn gewicht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 december 2011 Rapport Share Geplaatst 26 december 2011 gewicht gooi ik ook in de strijd als ik iets echt belangrijk vind Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 december 2011 Rapport Share Geplaatst 26 december 2011 vind ik ook lekker, gewoon even tegen iemand op beuken als een sumoworstelaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 sumoworstelaar is qua postuur wel van jouw postuur? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 postuur is niet van belang bij iemand het gaat om de kern Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 De kern zit altijd aan de binnenkant. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 binnenkant vind ik daarom ook belangrijker dan de buitenkant Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 buitenkant is eigenlijk helemaal niet belangrijk alleen een mooie buitenkant is leuk meegenomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 meegenomen, van dit forum, naar de speeltuin van mijn ziel, heb ik al vele wijsheden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 wijsheden kan ik in deze periode goed gebruiken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 gebruiken van alcohol moet taboe worden voor mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden