Shahire Geplaatst 6 december 2011 Rapport Share Geplaatst 6 december 2011 inwijden ga ik het nieuwe zonder alcohol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 december 2011 Rapport Share Geplaatst 6 december 2011 alcohol is in 2012 totaal overbodig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 december 2011 Rapport Share Geplaatst 6 december 2011 overbodig om het daar dan ook nog verder over te hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 december 2011 Rapport Share Geplaatst 6 december 2011 hebben we hier weer zo'n bijdehante tante Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 december 2011 Rapport Share Geplaatst 6 december 2011 tante ben ik inderdaad van een neef en nicht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 december 2011 Rapport Share Geplaatst 6 december 2011 nicht van mij zegt tegen mij geen oom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 december 2011 Rapport Share Geplaatst 6 december 2011 oom heb ik niet meer want die zijn allemaal al de laan uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 december 2011 Rapport Share Geplaatst 6 december 2011 uit de grond van mijn hart geloof ik in jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 december 2011 Rapport Share Geplaatst 6 december 2011 jou neem ik nog wel eens met een korrel zout :D (nee hoor Jaap, maar kwam zo uit hihi) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 december 2011 Rapport Share Geplaatst 6 december 2011 zout strooi ik dan ook graag in open wonden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 december 2011 Rapport Share Geplaatst 6 december 2011 wonden verzorgen is niet mijn grootste hobby maar wat moet dat moet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 6 december 2011 Rapport Share Geplaatst 6 december 2011 moet ik hier ook aan meedoen?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 december 2011 Rapport Share Geplaatst 6 december 2011 meedoen is leuk en mag maar is natuurlijk niet verplicht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 6 december 2011 Rapport Share Geplaatst 6 december 2011 Verplicht en moeten zijn zo van die woorden waar de meeste mensen niet van houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 december 2011 Rapport Share Geplaatst 6 december 2011 houden van vrijheid en het maken van eigen keuzes is wat de meeste wel willen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 december 2011 Rapport Share Geplaatst 6 december 2011 willen is hopen zonder billen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 december 2011 Rapport Share Geplaatst 7 december 2011 zonder billen is het leven wel erg saai. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 december 2011 Rapport Share Geplaatst 7 december 2011 saai voel ik me wel eens maar dat gaat wel weer over voordat ik een jongetje ben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 december 2011 Rapport Share Geplaatst 7 december 2011 ben gelukkig nooit een jongetje geweest en zal het ook nooit worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 december 2011 Rapport Share Geplaatst 7 december 2011 worden we vast jongens in ons volgende leven:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 december 2011 Rapport Share Geplaatst 7 december 2011 leven laat ik de bloemmetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 7 december 2011 Rapport Share Geplaatst 7 december 2011 Bloemmetjes staan mooi in een vaas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 7 december 2011 Rapport Share Geplaatst 7 december 2011 vaas rijmt op Sinterklaas, nu ff weer wat anders... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 7 december 2011 Rapport Share Geplaatst 7 december 2011 anders is anders dan hetzelfde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 december 2011 Rapport Share Geplaatst 7 december 2011 hetzelfde is idem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden