Jan1000 Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 Heb je ook mazzel, wat je nie hebt kan je ook niet verliezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 verliezen heb ik mezelf gedaan toen ik nog dronk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 dronk..klink gelukkig als verleden tijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 tijd ligt ook in het verleden van drinken van alcohol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 alcohol zou ik de rest van me leven voor op moeten passen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 passen voor een glas bier of wijn is een grote kunst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 kunst ben ik niet zo in thuis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 Thuis drinken we niet, uit ook niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 niet nu, niet vandaag en wat mij betreft morgen ook niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 niet veel te doen hier, eenieder vast al te bedde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 bedde is nog zo lekker warm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Warm is het met de beste wil van de wereld buiten nu niet meer te noemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 noemen van een probleem kan heel moeilijk zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 zijn jullie ook zo kouwelijk, net als ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 ik stel me 'n ijsbeer op de mokerhei voor nu, die vast denkt: wat is 't reteheet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 9 november 2011 Rapport Share Geplaatst 9 november 2011 Reteheet nu met de haard aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 Aan is hier de dikke houtkachel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 Houtkachel wil ik ook, heb slechts CV Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 CV is wel lekker makkelijk, geen gesleep met hout of ander spul. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 spul wat ik niet nodig heb, dozen vol, wat een arm bezit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 bezit is niet waar het om gaat, het gaat om het gebruik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 gebruik ik het al jaren niet?; mag het weg binnenkort! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 Binnenkort??? NU! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 nu ben ik moe Bammie, en kind heeft inspraak, en en ............ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 en ik ben ook moe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden