lady jane Geplaatst 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 opleveren inderdaad en betekent helaas soms ook inleveren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 inleveren van mijn bibliotheekboeken doe ik vaak te laat, van de boetes had ik heel wat boeken kunnen kopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 kopen van 4 boeken heb ik afgelopen woensdag gedaan in Alkmaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 Alkmaar ben ik nog nooit geweest en boeken koop ik zelden, lees wel weer veel en lid geworden van enkele sites voor boekenliefhebbers hartsitkke leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 leuk vind ik lezen omdat het voor mij een ontspanning is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 is voor mij ook ontspanning, zijn er genres boeken die je vooral leest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst 10 september 2011 leest voor mij vooral goed weg als het gaat om waar gebeurde verhalen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 verhalen van andere alcoholisten kunnen leerzaam zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 zijn ze ook zeker wel maar af en toe moet je met iets heel anders bezig zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 zijn vandaag genoeg andere bezigheden geweest in plaats van lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 lezen moet ik ook weer eens gaan doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 doen Snoep! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 snoep moet daar gewoon eens voor gaan zitten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 zitten internetten op verschillende sites ben jij nu aan het doen :heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 doen we ooit nog een keer koffie drinken samen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 samen moeten we dan eindelijk eens wat afspreken!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 afspreken om koffie te drinken moeten we inderdaad maar eens gaan waarmaken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 waarmaken kunnen we dat door onze agenda's te pakken en een datum te prikken (of porren ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 Of porren of prikken wat is het nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 september 2011 Rapport Share Geplaatst 11 september 2011 nu prikken en straks op facebook porren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 porren kan hier gelukkig niet, zou er gek van worden met zoveel mensen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 mensen zijn eigenlijk ook maar een soort dieren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 dieren heb ik ook..drie vissen en twee cavia s Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 Cavia's vind ik wel leuk maar ze praten niet tegen je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst 12 september 2011 je kan ze ook eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden