lady jane Geplaatst 17 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2011 wel nee dat kon je niet want het ging over Rae, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 17 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2011 Toch niet. Of ok, toch wel Heel attent trouwens hoe netjes je Ray in Rae veranderde, Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2011 Jane was duidelijk niet snel genoeg voor Rae:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 17 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2011 Zijn we niet allemaal een beetje snelle dame? Nee hoor! Want Rae, da's nen pé. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2011 pé komt van péke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 17 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2011 Péke klinkt alsof ik 80 ben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2011 ben je over een jaar of vijftig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 17 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2011 Vijftig jaar nog ploeteren voor een handvol geluk en een traan. Nu nog hopen dat ik tegen dan een lief heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2011 ben ik wel zeker van!! Hoop hetzelfde voor mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mara Geplaatst 17 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2011 Liefde begint bij liefde voor jezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2011 jezelf liefhebben is inderdaad een mooie basis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 17 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2011 Mij lijkt me dat toch iets voorbarig. Gesteld dat ik slechts elke 4 jaar een meisje tegenkom dat mij sterk interesseert en daarvan slechts 1 op 5 een wederzijdse interesse vertoont, voorzie ik mijn volgend lief binnen een 20 jaar. Maar dan ben ik al dood!! Conclusie: op mijn 80 geen lief. Zeg nu nog dat wiskunde nergens toe dient.*oeie ik heb te lang zitten typen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mara Geplaatst 17 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2011 1 is toch genoeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2011 genoeg is voor een verslaafde een lastig begrip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 18 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2011 Op was ik toen ik dronk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 18 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2011 'k Dronk vooral met tegenzin. Maar daar gaan niet veel lotgenoten in mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2011 mee naar boven voert een weg, naar beneden lijkt een waterval Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 18 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2011 Water valt nog net iets sneller, maar de vergelijking is toch erg mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 18 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2011 mooi is de muziek waar ik nu naar luister Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 18 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2011 luister kan een synoniem zijn voor praal en pronk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2011 pronk maar met je alcohol- en nicotinevrije lichaam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 18 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2011 Met je alcohol- en nicotinevrij lichaam kan je wel pronken, maar wat als niemand je ziet pronken? :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 18 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2011 Aan de nachtkant ben ik pronkerwijze niks meer waard. Dan maar de dagkant. O jee, daar iedereen al bezet! Ok, wie wil mijn pronksels nog zien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2011 Zien is het begin van alles Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Alles is mogelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden