zoermuis Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 Ook bij Tactive kun je vragen stellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 Stellen kun je doen (vragen), stellen kunnen bestaan (stelletjes), stellen kun je een constructie, maar het belangrijkste is jezelf voor te stellen hoe je bent als je deze strijd geleverd hebt en gewonnen, iemand die tevreden is met zichzelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 Zichzelf eens een schouderklopje geven is soms gewoon nodig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 nodig en nog leuk om te doen ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 Ook een schouderklopje voor een ander is leuk en fijn, voor jezelf en voor die ander Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 ander mag er zelfs een teruggeven:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 Teruggeven is leuk maar het moet wel een keer ophouden anders lijkt het op laatst op een vechtpartij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 Harry Potter is een film waar toverdrankjes worden gedronken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 Gedronken heeft Harry ook en 's avonds dacht ie ook nog dat het toverdrank was, 's morgens wist ie wel beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 beter opletten harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 Harry begint me de keel uit te hangen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 ? hangen moet Barbertje, ook al een onschuldig slachtoffer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 slachtoffer wil ik niet worden van mijn eigen succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2011 succes in je leven ligt grotendeels bij jezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2011 jezelf bij elkaar rapen en doorgaan is pas succes hebben in je leven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2011 leven en dood komen voor mij vandaag even dicht bij elkaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2011 elkaar dan eerst maar even goedemorgen wensen hierbij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2011 hierbij laat ik het voorlopig even, fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2011 dag Jaap, jij ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 7 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2011 Ook ik heb van die slechte dagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2011 dagen die slecht zijn gaan over gelukkig en er volgen er ook altijd weer die wel de moeite waard zijn, ook gelukkig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 7 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2011 Gelukkig ben ik met wat ik heb:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 7 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2011 heb ik ook vaker gezegd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 7 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2011 gezegd vaker dan gedaan:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden