fleurtje Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 dit zeg jij, niet ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Kant nog wal raakt dit hele idiote gedoe van een zielig klein meisje waar ik liever niet op in ga. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 ga het zielig meisje eens zoeken. Ik zie ze in ieder geval niet in de spiegel staan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 ga niet in op zielig klein meisje, op wie doel je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Je is Ik Aicha . VM is een trigger voor me. Blijkbaar schiet dat bij bepaalde mensen fout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 je hebt wat te melden wat je niet lekker zit schijnbaar, moet je er ook niet voor weglopen Vlaamsmeisje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 fout is het om Fleur een zielig klein meisje te noemen, ze is wel mijn voorbeeld:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Vlaams meisje loopt nooit weg en zal zeer zeker altijd melden wat ze te melden heeft en wil met "zielige meisje" vooral zeggen dat het jammer is dat iemand zich zogenaamd laat triggeren door zaken die enkel en alleen bestaan in het hoofd van de persoon zelf bestaan waardoor de schuld van het wel of niet drinken (hoewel het zou kunnen dat het triggeren in dit geval niet slaat op drinken maar op boos worden) opzij wordt geschoven en er dingen worden gezegd zoals dat iemand hier zou moeten weg gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 gaan we hier toch geen ouwe koeien uit de sloot halen zekers? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Zekers was dat niet mijn bedoeling en wilde daarom in eerste instantie ook niet reageren maar als men zegt dat ik dan maar es weg moet gaan vind ik wel dat ik ook mijn inbreng mag hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Zekers geen oude koeien uit de sloot halen, maar sommige mensen kunnen nu eenmaal minder goed met emoties om als anderen, ik spreek uit ervaring Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Zeker(s) niet doen, oude koeien reanimeren geeft frustratie en ergernis, en dat is pas echt een trigger voor allerlei onplezierige dingen zoals boosheid en gaan zuipen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 ervaring opdoen, maakt meestal wijzer, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 hebben van inbreng mag altijd Vlaamsmeisje en niemand hoeft hier weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 toch dit spelletje daar maar niet voor gebruiken lijkt me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 weg is de domino weer alles loopt door elkaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Elkaar vinden, proberen elkaar te begrijpen en de hand reiken, dan komt het allemaal goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 elkaar respecteren is een groot goed:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Goed om dat allemaal met elkaar eens te zijn, laten we elkaar helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Verschillen in reactie op hetzelfde eindwoord maar allemaal met dezelfde insteek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 "Insteek" wie eindigt er op Domino nu met zo 'n woord, dan houdt alles op natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 natuurlijk houd het nu niet op, we gaan vanaf hier gewoon weer overnieuw beginnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 beginnen gewoon weer met een nieuwe zin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Begin goed en het werk is al half gedaan, om even een goed Nederlands spreekwoord te verhaspelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 verhaspelen is een ander woord voor verknoeien of verprutsen volgens mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden