Jaap Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 is altijd goed, 's nachts soep. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 soep is altijd lekker, ik ben vooral gek op maaltijdsoepen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 maaltijdsoepen, zoals snert zijn niet te versmaden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 Versmaden zijn ze niet, als je ze lekker vindt, helaas vind ik de snert niet te eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 Graag wil ik weer zo gauw mogelijk aan het werk zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 zijn we hier ook hard mee bezig, met succes voor vrijwillig werk, nu nog betaald! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 Betaald werk zoek ik ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 ook het vrijwilligerswerk blijf ik daarnaast doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 doen van dingen houd je bezig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 bezig zijn....das nog eens wat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 wat krijgen we weer een mooi weekend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 Weekend, gek dat dat voor een hoop mensen de hele week moet goed maken, zelf nooit zo gehad, maar ben dan ook een geluksvogel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 geluksvogel ben ik met drie mooie kinderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 kinderen???...trots op wat ze nu al bereikt hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 hebben van kinderen was ook mijn grootste wens, kan die ik die van jouw niet eens te logeren krijgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 ja hoor..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 weet je...ondanks alle shit die we nu al 3 jaar hebben....en mijn ziekte/probleem/ verslaving......doen me mannen het goed!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 goed, stuur ze dan maar een keer deze kant op ben dol op kinderen en ze vermaken zich hier ook altijd prima, willen ze niet eens meer terug:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 terug in gedachten naar mijn kindertijd ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 kindertijd was geweldig op sommige dingen na natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 open sta ik voor veel dingen dit weekend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 weekend mij nou eigenlijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 eigenlijk begrijp ik nu even niet wat je hiermee bedoeld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 bedoeld wordt er niks, spreek het maar uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 uit spreken doe ik dat hier niet hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden