Shahire Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 broeden doe je op een ei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 ei is dan ook weer zo'n prachtig woord, net als vlieg, zo simpel, een vlieg die vliegt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 vliegt een vlieg tegen het raam......poing...hersenschudding Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 Hersenschudding sla ik over teneinde weer verder te kunnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 kunnen we dan misschien toch nog knappe zinnen maken ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 Maken we dat nog mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 mee naar boven neem ik straks de domino niet anders zou ik liggen malen in mijn bed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 bed aan de kant, beentjes over de wolk en een heerlijk weekend tegemoed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 tegemoet komend verkeer moet maar even opzij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 opzij opzij.......Sha komt voorbij............... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Voorbij is de tijd van de zorgeloze drankorgiën. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 drankorgien komen dit weekend niet voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Voor uitspattingen ben ik ook niet bang Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 bang ben ik niet zo gauw te krijgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 krijgen we snel een groot feest? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 feest van 3 dagen, lekker weg met de volleymeiden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Volleymeiden op het strand, bestaat er nog iets mooiers ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 mooiers, jahoor: ... auto's Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Auto's zijn mijn aartsvijanden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 aartsvijanden zijn auto's ook voor mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 mij boeien ze eigenlijk ook niet echt, als ze maar hard kunnen rijden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Rijden die chauffeurs al 5 keer sneller dan een fiets, dan nog toeteren ze als ze een seconde moeten wachten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 wachten kan altijd nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 nog nooit heb ik me onbeschoft gedragen in het verkeer omdat ik dat ook niet van anderen kan uitstaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 uitstaan kan ik niet voor instaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden