Shahire Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 stuk in m'n kraag zuipen doe ik niet meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 meer nog dan dat zelfs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 zelfs Jaap krijgt mij aan het lachen nu ik hier zo alleen op het hele pand sta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 Sta recht op je benen, hoofd de lucht in.. dan ziet de hele wereld er anders uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 uit en even buiten lopen zit er niet in, moet ik de mensen alleen laten en dat mag nu ook weer niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 niet getruerd, volgens mij blijft het mooi vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 vandaag mijn laatste werkdag en dan even helemaal uit mijn bol met 5 dagen vrij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 vrij veel als je het mij vraagt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 vraagt iemand u iets dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 Dan geef ik ook graag ongevraagd advies: vrij veel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 veel is voor mij nog niet genoeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 Genoeg geleuterd over alcohol en al die rommel. Moesten we nu es het onderwerp van dit forum veranderen in iets werkelijk interessants? Wat dacht je van het paargedrag van het lieveheersbeestje in de middeleeuwen? Of invloed van de scheldegotiek op de barokke toiletkunst ten noorden van de Rijn? Ik zeg zomaar iets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 niets is ook maar niets dus wat van het paargedrag van de rode bosmier dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 Dan zouden we erg lang bezig zijn Sha. De rode bosmier heeft immers een uiterst complex paargedrag, vooral sinds de industriële revolutie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 revolutie, wat heeft dat te maken met paargedrag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 paargedrag van de rode bosmieren is sinds de indistruele revolutie drastisch afgenomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 Afgenomen in de zin dat ze't minder vaak doen, maar wel heviger. Stoere beesten hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 Hoor daar ook zulke verhalen over, als we er maar geen overbevolking aan overhouden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 Overhouden allicht niet. Recent onderzoek wees uit dat de rode bosmier populatie sinds het postmoderne tijdperk regelmatig geplaagd wordt door vernietigende uitroeiingsoorlogen. Zo stond in het NRC Bosmierblad dat Vlaamse bosmieren eerder oranje zijn i.p.v. rood, wat door de betrokkenen geïnterpreteerd werd als een oorlogsverklaring. Leidde ook onrechtstreeks tot minder paren.Misschien moeten we het toch over iets anders hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 Overhouden moeten we wel een paar voor Henk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 Henk is nog niet terug van weggeweest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 weggeweest is Henk al een aardige tijd maar is volgens mij is hij tot over de oren verliefd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 Verliefd tot over zijn oren, ondersteboven, dat dat nog kan.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 Kan een iets andere tekst zijn, maar komt uit een liedje wat ik me niet meer kan herinneren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 kan allemaal, als je het maar toelaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden