Josje Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 gekeken heb ik naar een pb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 gekeken heb ik hier al heel de avond,dus ik ga nu afsluiten....groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 groetjes snoepje en laterss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 laterss is een beetje een aso eindwoordje josje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 Josje, foei toch, zegt Jane. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 Josje maakt het haar collega Dominospelers niet makkelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 Jane, ik wilde op jou reageren maar BamBam was me voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 voor je beurt gaan is niet eerlijk hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 hoor dat er veel mensen meedoen aan het weekendpact Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 weekendpact houdt nuchterheid intact Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 intact willen we het weekend zeker doorkomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 Doorkomen is er soms bijna niet bij, zal ik wat ergs vertellen, mijn vrouw heeft Duitse schlagers opgezet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 Opgezet heb ik dan maar Hank Williams, Dat kan mij ontroeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 ontroeren kunnen mij Duitse slagers zeker niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 Niet naar luisteren dan, gelukkig zit je niet in Harry's woonkamer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 woonkamer hier is gelukkig sfeervol:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 sfeervol is het zeker, gelukkig dat er nog wat mensen zijn, bijna iedereen is in de weer met vlinders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 vlinders heb ik vandaag zien vliegen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 vliegen lijkt me heel gaaf maar ik heb geen vleugels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 Vleugels lijk je soms te krijgen van het stoppen met alcohol, vreemd had ik niet verwacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 verwacht je te veel? raak je gauw teleurgesteld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 teleurgesteld ben ik niet in mijzelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 mijzelf heb ik een groot cadeau gedaan om hier op het forum te komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 10 april 2011 Rapport Share Geplaatst 10 april 2011 komen er zowaar twee tortelduiven op de vensterbank zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 10 april 2011 Rapport Share Geplaatst 10 april 2011 Zitten ze te foefelen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden