Josje Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 keer op keer maar weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 Weer een dag voorbij, het was een mooie dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 Dag mensen ik ga eens vroeg slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 slapen ga ik nu ook proberen:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 proberen goed te slapen en voor allemaal een goede nacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 goede nacht ...daar wacht ik nog steeds op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 op een goede nacht moet je misschien nog wachten...maar niet op mij als er iets is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 is iedereen in ene weg, zit ik hier in mijn uppie:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 UPPIE ...kan ook wel eens heerlijk zijn hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 hoor haar, uppie kan ook wel eens heerlijk zijn hoor, dat is wel zo maar niet als je woorddomino aan het spelen bent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 bent u nou nog steeds niks nuttigs aan het doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 doen van iets nuttigs doe ik zeker wel, ik speel domino Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 Doen we vandaag ook nog wat anders als op het forum schrijven of lezen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 lezen van boeken is ook een hobby van mij, heb ik zelfs een draadje voor opgezet, maar verder komt er sinds ik gestopt ben met drinken weinig of niets meer uit mijn handen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 handen jeuken om een client er nu meteen uit te zetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 Zetten jullie de cliënten buiten maar lekker in de zon om even af te laten koelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 koelen mogen ze maar niet in de zon eerder in een bak met ijs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 IJs, dat vind ik zielig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 zielig vind ik het vogeltje wat net door een van mijn katten verorbert is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 Is ook zielig, maar wel knap van jou kat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 kat op het spek binden, dat is zo'n vogeltje aan het doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 doen we nu nog steeds woorddomino aicha..potverdorie nog aan toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 toe zeg Snoepje, moet toch een beetje ontspannen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 ontspannen doe je snachts in je bed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 bed heb ik nog niet opgemaakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden